En voi naisena tehdä aloitetta - se on miehen tehtävä
Ihan jo biologisestikin. Ja kyllä mies tekee aloitteen, jos on naisesta tosissaan kiinnostunut.
Kommentit (173)
Okei. Minä tein, nyt kahdettatoista vuotta yhdessä maailman ihanimman miehen kanssa. Kannatti.
Jääkiekkoilijat tekevät ahkerasti aloitteita, kertovat rikosuutiset.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehen kannata tehdä aloitetta. Liian helposti saa kuulla olevansa #metoo tai muuten vaan pervo.
Siinä tarvitaan sosiaalisia taitoja. Jos ei tunne naista yhtään ja nainen vaikuttaa välttelevältä. Ei ota katsekontaktia, ei hymyile. Ei halua jutella yms. Ei kannata alkaa mihinkään treffeille pyytämään tällaista naista.
Jos nainen sen sijaan hymyilee, katselee silmiin, viihtyy sun lähellä yms. yms. niin tuskin alkaa huutamaan ja kirkumaan, jos kohteliaasti pyytää treffeille.
Aloittaja on mies larppaamassa naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehen kannata tehdä aloitetta. Liian helposti saa kuulla olevansa #metoo tai muuten vaan pervo.
Siinä tarvitaan sosiaalisia taitoja. Jos ei tunne naista yhtään ja nainen vaikuttaa välttelevältä. Ei ota katsekontaktia, ei hymyile. Ei halua jutella yms. Ei kannata alkaa mihinkään treffeille pyytämään tällaista naista.
Jos nainen sen sijaan hymyilee, katselee silmiin, viihtyy sun lähellä yms. yms. niin tuskin alkaa huutamaan ja kirkumaan, jos kohteliaasti pyytää treffeille.
Vaikka nainen kuinka olisi välttelevä, kohtelias trefifkutsu ei ole ahdistelua millään mittarilla kenekään mielestä.
Juju piilee siinä, että ymmärtää tehdä uukkarin kun vastaus on ei. Ei jää jankkaamaan, haukkumaan, kourimaan tai kyräilemään vaan lähtee pois. Silloin ei ole ahdistellut ketään.
Vierailija kirjoitti:
"Naisen ei tarvitse tehdä sellaista aloitetta että marssii miehen luokse ja pyytää treffeille. Mutta naisen pitää tehdä aloite niin että tekee itsestään helposti lähestyttävän, hakeutuu miehen lähelle, nauraa miehen tyhmille vitseille jne jne."
Tietäisitpä miten moni mies ei tajua näitä vihjauksia ollenkaan.
Sitten pitää tehdä sellaisia vihjauksia joita miehet tajuaa. Naiset eivät ole koskaan osanneet kommunikoida miesten kanssa.
"Sitten pitää vihjailla enemmän. "
Eli käytännössä tehdä aloite. Siis se jota naisen ei pitänyt tehdä.
"Sitten pitää tehdä sellaisia vihjauksia joita miehet tajuaa. Naiset eivät ole koskaan osanneet kommunikoida miesten kanssa."
No ei kannata neuvoa naisia tekemään asioita joita he eivät osaa. Sitten pitää naisten tehdä kunnon aloite ja sitä ei sitten taas kuulemma saanut tehdä.
Vierailija kirjoitti:
"Naisen ei tarvitse tehdä sellaista aloitetta että marssii miehen luokse ja pyytää treffeille. Mutta naisen pitää tehdä aloite niin että tekee itsestään helposti lähestyttävän, hakeutuu miehen lähelle, nauraa miehen tyhmille vitseille jne jne."
Tietäisitpä miten moni mies ei tajua näitä vihjauksia ollenkaan.
Tietäisitpä kuinka moni mies jättää vihjeet huomiotta ääliöksi leimautumisen pelosta.
"Sitten pitää tehdä sellaisia vihjauksia joita miehet tajuaa. Naiset eivät ole koskaan osanneet kommunikoida miesten kanssa."
Kyllä se on kuule aika paljon ihan miesten omaa tyhmyyttä. Olen siis itse mies ja muistan nuoruudesta monta tilannetta jotka nyt tajuan naisten ihan suoriksi vihjauksiksi mutta enhän minä nuorena ja kokemattomana niitä silloin tajunnut.
Jep, joka ikinen kerta kun olen tehnyt itse aloitteen treffien suhteen kiinnostavalle miehelle, miehet perääntyy. Olen miesten taholta kauniiksi kehuttu ja sit on miehiä jotka roikkuu perässä jotka ei itteä kiinnosta. Mikä näihin miehiin menee? Tiedän että ovat olleet sinkkuja. En enää uskalla tehdä mitään aloitteita.
"Tietäisitpä kuinka moni mies jättää vihjeet huomiotta ääliöksi leimautumisen pelosta. "
No sitten ei kannata kuitenkaan valittaa jos naista ei löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset saattavat käyttäytyä välttelevästi niin monesta syystä. Jotkut leikkivät "vaikeasti tavoitettavaa", kun kuvittelevat, että se on menestyksellinen ja trendikäs strategia.
Fiksu mies ei tuhlaa aikaansa naisten perässä juoksemiseen. Maksullisia saa ostettua vaivattomasti, jos kokee välttämättömäksi.
Se kuka tekee ekan siirron on vähemmän tärkeää kuin mitä sen jälkeen tapahtuu.
"Olen miesten taholta kauniiksi kehuttu ja sit on miehiä jotka roikkuu perässä jotka ei itteä kiinnosta. Mikä näihin miehiin menee? "
Sinuun ihastuvat miehet joista sinä et kiinnostu ja sinä kiinnostut miehistä jotka eivät ihastu sinuun.
Kummassakin tapauksessa ihmiset ovat jotenkin sokeita sille kuka heistä voisi kiinnostua.
Vierailija kirjoitti:
Typerä provo, mutta kommentoin kuitenkin.
Vaimoni on entinen opiskelukaverini. En ikimaailmassa olisi uskonut, että hän on minusta kiinnostunut kuin kahvitteluseurana tauoilla. Niinpä hän vihdoin rohkaistui kirjoittamaan servettiin: "Woud you like to go out with me?"
Kyllä minä hämmennykseltäni toettuani osasin sitten viedä asiaa eteenpäin.
Minusta nää "löysin kumppanin työpaikalta" tarinat on aina vähän surullisia. Sellaisia, että kummallakaan ei taida mitään sosiaalista elämää olla. Ei siinä, ei ole minullakaan. Mutta en ikinä edes harkitsisi "syöväni kuormasta", eli aloittaa heilastelua samassa työpaikassa olevan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Aloitekyvytön mies on epäseksikäs.
Laihduta, niin kyllä ne miehet sinustakin kiinnostuu
Vierailija kirjoitti:
Sitten jää yksin ja voi sitä ulinaa yksinäisyydestä. Byää, kukaan ei halua minua.
Jokaisen on tehtävä jotakin saadakseen parisuhteen.
On sen verran vatsaa kertynyt että jos naista kiinnostaa vaikka vain jutustelu niin tulkoot nykäisemään hihasta aloittamaan jutustelu tai mitä nyt haluaakaan
Ei kai sua kukaan pakota minkäänlaiseen aloitteellisuuteen.