Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset jotka saaneet 2-3 lasta 24-38 vuotiaana vanhenevat hitaammin kuin lapsettomat tai yli kolme lasta saaneet

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Evoluutio poistaa turhat yksilöt populaatiosta. 

Sinä olet todiste siitä ettei evoluutio toimi noin.

Kerro tarkemmin..... hahaha....

Vierailija
42/70 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsettomuus on luonnotonta ja merkki epäkypsyydestä. Synnyttäminen vähentää syöpiä naisilla. Tämä jo osoittaa, että lapsettomuus on luonnotonta.

Oman lapsen hankkiminen on suuri ja paljon tärkeämpi asia kuin nykynaiset ymmärtävät. Katumus lapsen puutteesta tulee 100% varmasti yksinolemisen tuska iskiessä viimeistään vanhana. Siinä on kyseessä elämän tärkeimmän ihmissuhteen kokemisesta, olemalla vanhempi omalle lapselleen. Se on rakkautta ilman ehtoja ja yhteisen elämän kokemusta.

Omassa lapsessa on parasta se pyyteetön rakkaus lapseen. Oman lapsen elämää haluaa auttaa ja kokea yhdessä. Suhde lapseen on usein koko elämän mittainen eikä sitä korvaa suhde koiraan tai poikaystävään.

Hulluja on ne ihmiset jotka jättävät kokematta tärkeimmän ihmissuhteen elämässään ja kärsivät yksinolosta lapsivihan takia.

Mummoiässä koiran ulkoiluttaminen sateella ja viinin lipittely voi tuntua tyhjältä kun muilla on jälkikas

Ja ne ihmiset, jotka eivät saa lapsia haluamisestaan huolimatta, miä heille tehdään? Eikö lapsettomilla ole sukulaisia tai ystäviä? Kaikkien äitien suhde lapsiinsa ei ole pelkkää iloa ja Olavia. Oudosti tässä myös vähätellään miesten osallistumista perhe-elämään.

Miksi muuten naisten pitäisi näyttää nuorilta, kaikki miehethän haluavat 22-vuotiaan naisen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman kerran on käynyt niin, että oon nähnyt jonkun henkilön joko ennen raskautta tai ensimmäisen raskauden aikana. Sitten n. 4-5 vuoden päästä ja 2-3 lapsen jälkeen on kyllä olemus ja ulkonäkö muuttunut.

Itsekin varmaan olen jotenkin ryytynyt, vaikka olen vain yhden lapsen saanut tähän mennessä.

En sitten tiedä miten asia on isommassa mittakaavassa ja isommalla aikavälillä.

Itse oon lapsen kanssa ainakin jonkin verran aktiivisempi, kun mitä olisin ilman lasta.

Vierailija
44/70 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsettomana olen paljon nuoremman näköinen kuin lapsia saaneet siskoni. Ikäero meillä pieni. Syynä hyvin nukutut yöt, aikaa kuntoiluun. Rahaa hoitotuotteisiin. Ulkoilu ja stressittömyys. 

Mutta ei se ulkonäkö tärkeintä vaan oma aika ja vapaus. Elämä on valintoja. Rakastan lapsia, mutta kaikkien ei tarvi lisääntyä. Maailma on jo täynnä ihmisiä. 

Luulen, että nuorena tehdessä niistä elimistö palautuu vielä niistä huonosti nukutuista öistä ja vähän vähemmilläkin unilla jaksaa liikkua lasten ohella. Siskoni oli todella nuorekas ja sellainen tyttömäinen kunnes sai 5v sitten 38-vuotiaana lapsen. On liioittelematta vanhentunut näissä viidessä vuodessa 10 vuotta.

Vierailija
45/70 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ja nyt 32 vuotiaana alan tämän innoittamana levittämään jalkani jollekin miehelle? En mene siihen miinaan, jossa olen nähnyt naisten riutuvan sukupolvesta toiseen. Kuka edes yrittäisi alkaa tekemään töitä ja vielä kotona hoitamaan lapsia? Sori naiset. Ei onnistu tämä miinan virittely.

Vierailija
46/70 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useamman kerran on käynyt niin, että oon nähnyt jonkun henkilön joko ennen raskautta tai ensimmäisen raskauden aikana. Sitten n. 4-5 vuoden päästä ja 2-3 lapsen jälkeen on kyllä olemus ja ulkonäkö muuttunut.

Itsekin varmaan olen jotenkin ryytynyt, vaikka olen vain yhden lapsen saanut tähän mennessä.

En sitten tiedä miten asia on isommassa mittakaavassa ja isommalla aikavälillä.

Itse oon lapsen kanssa ainakin jonkin verran aktiivisempi, kun mitä olisin ilman lasta.

Siksi ne lapset pitää hankkia nuorena. Ennen lapset hankittiin 20 vuotiaana.

Vierailija
47/70 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten hankkiminen tekee ihmisestä aikuisen. Silloin ihminen ottaa vastuuta jostain toisesta ihmisestä, eikä voi ajatella ensimmäiseksi itseään.

Silloin evoluutio näkee tarpeen ylläpitää elämää.

Ei voi ajatella näin yksioikoiseksi ja vetää viivat suoriksi, että vain lapsen/lapsien saanti tekee ihmisestä vastuullisen ja epäitsekkään. Se on monien tekijöiden summa, kenestä tulee enemmän epäitsekkäämpi ja kenestä itsekäs. Lasten saaminen ei korreloi lainkaan vastuullisuuteen tai lapsettomuus ajatella vain itseään. Eiköhän tuo tutkimus tehty vain sitä varten, että naiset tekisivät enemmän lapsia yhteiskuntaan. Ja tämä ulkonäkö asia vedetään heti esille, että säilyy nuoremman näköisenä? Luulisi jo yhteiskunnan kasvaneen edes hiukan, jossa muut arvot kuin ulkonäkö ovat tärkeämpiä. 

Vierailija
48/70 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten hankkiminen tekee ihmisestä aikuisen. Silloin ihminen ottaa vastuuta jostain toisesta ihmisestä, eikä voi ajatella ensimmäiseksi itseään.

Juu, kuten tämäkin tapaus todistaa ja monet muut:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Oulun_lapsisurmat

Vierailija
49/70 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi ajatella näin yksioikoiseksi ja vetää viivat suoriksi, että vain lapsen/lapsien saanti tekee ihmisestä vastuullisen ja epäitsekkään. Se on monien tekijöiden summa, kenestä tulee enemmän epäitsekkäämpi ja kenestä itsekäs. Lasten saaminen ei korreloi lainkaan vastuullisuuteen tai lapsettomuus ajatella vain itseään. Eiköhän tuo tutkimus tehty vain sitä varten, että naiset tekisivät enemmän lapsia yhteiskuntaan. Ja tämä ulkonäkö asia vedetään heti esille, että säilyy nuoremman näköisenä? Luulisi jo yhteiskunnan kasvaneen edes hiukan, jossa muut arvot kuin ulkonäkö ovat tärkeämpiä. 

Ei puhuta ulkonäöstä.

Vierailija
50/70 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Hyvä ettei oo lapsia, multaan kysyttäis vielä henkkarit kassalla 😄

Oletko kysynyt vanhemmiltasi että mitä mieltä he ovat siitä että et jatka heidän sukuaan. 

Ajattelitko vain sinun omaa helppoa elämääsi? 

Vierailija
51/70 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, ja nyt 32 vuotiaana alan tämän innoittamana levittämään jalkani jollekin miehelle? En mene siihen miinaan, jossa olen nähnyt naisten riutuvan sukupolvesta toiseen. Kuka edes yrittäisi alkaa tekemään töitä ja vielä kotona hoitamaan lapsia? Sori naiset. Ei onnistu tämä miinan virittely.

Älä mee. Evoluutio poistaa turhat yksilöt. 

Vierailija
52/70 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, minä sain lapset ollessani 36-, 39- ja 41-vuotias. Täytän tänä vuonna 48 ja vielä ei mitään esivaihdevuosioireita, iho on kimmoisa ja olen hoikka. Odotan, milloin kierto alkaa lyhenemään.

Vierailija
53/70 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain noilla on päässä vialla, jotka näkevät vaivaa siitä jos joillain ihmisillä ei ole lapsia, vieläpä täysin ventovierailla.

54/70 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kysynyt vanhemmiltasi että mitä mieltä he ovat siitä että et jatka heidän sukuaan. 

En, ja veljet on hoitanu sen jo. Toisella on jo lapsenlapsikin 😎

Vierailija
55/70 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä mee. Evoluutio poistaa turhat yksilöt. 

Mutta eihän noin saa sanoa, naisettomat miehet uhkaavat silloin väkivallalla, väestönvaihdolla ja nyt näin aluksi naisten yksinäisyydellä ja nopealla rumentumisella.

Vierailija
56/70 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit tuomita toisia, jos heillä ei ole lapsia, ei ole myöskään itselläni, kun en niitä vain saanut johtuen monista syistä. Ja miten alat syyllistämään siitä, että mitä mieltä vanhemmat ovat? Eiköhän se ole jokaisen oma asia. Ja miten helppo elämä? Mikä nyt lasketaan helpoksi elämäksi? Kun et tiedä heidän elämästään yhtään mitään. 

-Sivusta 

Vierailija
57/70 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kysynyt vanhemmiltasi että mitä mieltä he ovat siitä, että heillä on noin tyhmä lapsi?

Vierailija
58/70 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain tälläistä, minusta lapset on vaan vanhentanut itseäkin, näin jälkikäteen ajateltuna ois riittänyt yksi. En edes ole mikään lapsi-ihminen.

Vierailija
59/70 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli.. auto-onnettomuuden nähtyäsi et voi ottaa vastuuta tilanteesta, vaan ensin pitää käydä hommaamassa se lapsi? Sun logiikan mukaan kukaan ei voi nuorena muuttaa kotoa, koska ensin pitää olla se lapsi kainalossa. 

Eli ihminen aikuistuu kun pullauttaa lapsen ulos? Missä oppikirjassa näin opetetaan? Vai olisiko niin, että harrastat tykinruoka-propagandaa?

Vierailija
60/70 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, minä sain lapset ollessani 36-, 39- ja 41-vuotias. Täytän tänä vuonna 48 ja vielä ei mitään esivaihdevuosioireita, iho on kimmoisa ja olen hoikka. Odotan, milloin kierto alkaa lyhenemään.

No hohhoijaa, sama tilanne ja lapsimäärä, enkä nyt kuvittele liittyvän lapsiin, on perinnöllistä, kun omalla äidilläni alkoi vaihdevuodet vasta 57 vee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän