Miten yhteiskunta menestyy tulevaisuudessa kun 95% miehistä jää yksin?
Kommentit (329)
Vierailija kirjoitti:
Kyvykkäimmät lisääntyy ja kyvyttömät on lisääntymättä. Niin se luonnonlaki toimii.
Historiassa on ollut aikoja, jolloin miehistä vain 40% on päässyt lisääntymään. Sellaista se oli silloin konservatiivien haikaileman tiukan avioliittoajattelun aikaan, kunnottomille tai torpattomille ei tyttäriä annettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otolisinta olisi että tolkun immet ynnä vanhapojat kohtaisivat ja saisivat muodostettua pareja
Näinhän se meneekin mutta soidinmenoista ulosjääneille ylijäämänaisille ei kelpaa maanmiehet vaan edelleen se parinhaku noudattaa opittua jännämiehen halua ja se ruskea on siinä mallissa jännempi kun se on eksoottinen ja ehkä jopa käytöshäiriöinen joka on suosittua naisten keskuudessa. Lopputulema 90% tuossakaan ei ole pysyvä liitto. Miehet jää aina yksin tässä yhteiskunnassa.
Miksi pariutua alaspäin? Miehensiemen syö naisen elävältä. Ota itse lapamato ja rutto jos nautit loisten kehossasi elättämisestä.
Vierailija kirjoitti:
No tästä on esimerkki Kiinasta. Yhden lapsen politiikka aikanaan johti siihen, että Kiinassa on noin 100 miljoonaa miestä enemmän kuin naisia. Iso epäsuhta. Nämä miehet on nyt kolmenkympin molemmin puolin. Kiinassa keskushallinto tiesi, että tämä voi olla jonkun asteinen uhka. Kiinassa tilanne ratkaistiin sillä, että solmittiin suhteita Afrikan väkirikkaisiin maihin. Näitä naimattomia kiinalaismiehiä on lähetetty Afrikkaan töihin kiinalaisyritysten toimesta ja jossain määrin avustettu, että ovat löytäneet paikallisen naisen kumppanikseen.
Etelä-Koreassa puolestaan on vakavasti ehdotettu, että yksinäisille miehille tulisi valmistaa mahdollisimman toden oloisia robotteja kumppaniksi. E-Koreassa naisten ja miesten kohtaanto-ongelma on vielä Suomeakin paljon suurempi ja syntyvyys siellä on ihan mitätön. Tilanne on hieman kummallinen, koska erilaisissa kyselyissä kun aasialaisilta naisilta on kysytty eri Aasian maissa, että missä
Miksei ylipäätään yksinäisille valmisteta robottikumppaneita? Varmasti E-Koreasta löytyy yksinäisiä naisiakin, ei pelkästään miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti hyvin, koska sitten miesten täytyy skarpata ja muuttua.
Ihanko tosi?
Sitten nämä sinkku etureppu-reetat elää kissojensa kanssa tinder-pelipanomiehet seuranaan kun ei oman tasoinen tavismies kiinnosta.
Ongelmasi on selkeästi kateus Reettaa kohtaan, koska Reetta saa munaa. Itsekin haluaisit, mutta uskallus ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin oikeistolaisen naisen.
Miksi ottaisin yrittäjänaisena jotain miestä hännystelemään. Oikeistonaisena ajattelen että mies konservatiivisesti elättää koko perheen ja hänen täytyy olla niin varakas, että minun liiketoimintani on pikku harrastelua hänen tulojensa rinnalla.
Työtön vasemmistolainen sinä olet.
Eihän miehet halua kuulemma parisuhdetta ihmisen (naisen) kanssa. Ne, jotka siihen kykenevät, ovat tulevaisuudessa parisuhteessa. Loput olkoon jonkun telsan tekoälyllä varustetun lypsykoneen kanssa.
En koe, että menetämme mitään. Miksi sinä koet, ettei mies ole arvokas ja osaava yksilö, vaikka olisi sinkku (tai naiseton, kuten jotkut itse ilmaisevat)? Tarvitseeko miehet ryhmänä naisen holhoamaan heitä vai mikä juttu?
Mielenkiintoinen näkemys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Japanilaiset naiset ovat oikeistolaisia. Ne ei heiluttele Palestiinan lippuja ja vihaa valkoisia miehiä.
Monet japanilaiset naiset ovat itseasiassa rasistisia länsimaalaisia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Japanilaiset naiset ovat oikeistolaisia. Ne ei heiluttele Palestiinan lippuja ja vihaa valkoisia miehiä.
No sinne sitten vain. Mikä estää?
Oletko retardi? Japanilainen työkulttuuri ja byrokratia pankkitilin saamiseksi. Puhumattakaan puhelinliittymästä...
Tiedätkö mistä se johtuu? Rasismista. Siitä, etteivät he halua länkkäreitä sinne. Eivät halua sinua sinne. Siksi se byrokratia on niin tiukkaa.
Ainoa ratkaisu naispulaan on että miehet hakee itse ulkomailta itseään kiinnostavasta kulttuurista naisen. Muuta ratkaisua ei ole naisten ristiessä jalkansa maanmiesten kohdalla ja keskittyessä ITSEENSÄ. Go West!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otolisinta olisi että tolkun immet ynnä vanhapojat kohtaisivat ja saisivat muodostettua pareja
Näinhän se meneekin mutta soidinmenoista ulosjääneille ylijäämänaisille ei kelpaa maanmiehet vaan edelleen se parinhaku noudattaa opittua jännämiehen halua ja se ruskea on siinä mallissa jännempi kun se on eksoottinen ja ehkä jopa käytöshäiriöinen joka on suosittua naisten keskuudessa. Lopputulema 90% tuossakaan ei ole pysyvä liitto. Miehet jää aina yksin tässä yhteiskunnassa.
Miksi pariutua alaspäin? Miehensiemen syö naisen elävältä. Ota itse lapamato ja rutto jos nautit loisten kehossasi elättämisestä.
Miettikää miehet millasta settiä naisilta!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen oikeistolainen feministinainen.
Tatkoititkohan konservatiivista naista? Vai oletko gold digger? Vai miksi sen naisen pitäisi oikestolainen olla
Vierailija kirjoitti:
Jos miehistä 5% on suhteessa, ja aloituksesta voisi päätellä että lähes kaikki naisetkin niin sehän vaatii polyamorisia suhteita.
Onko tämä sinulle uutta? Ap:n mielestä alfamiehillä (noin 5%) on lähes kaikki naiset.
Ei mitenkään miehet hakee tuonti vaimon tai tyttöystävän taimaasta virosta venäjältä puolasta ja niin edelleen ja naiset pian, ihmettelee kun ketään miestä ei kiinosta kotimaan naiset siinä sitä siten ollaan.🤔
Ihan sama. Niiden "suosittujen" miesten jälkikasvu on joka tapauksessa a) psykopaatteja tai b) luusereita (koska naiset ovat parinvalinnassa todistetusti surkeita ja ne "ihannekumppanit" vedättää heitä minkä ehtii).
Joka tapauksessa saavat surkean kasvatuksen (jos ollenkaan), kun isä on kyvytön ja äiti on sokea sille kyvyttömyydelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olet päätynyt ajatukseen, että 95% miehistä jäisi yksin? Onko edes 95% miehistä heteroita, jolloin naisilla olisi asian kanssa mitän tekemistä?
Koska se on nyt jo 50-70 % . Tulevaisuudessa tämä luku tulee nousemaan aivan varmasti.
Ap
Ei ole. Sinä ja surkeat kaverisi ette edusta miesten enemmistöä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään miehet hakee tuonti vaimon tai tyttöystävän taimaasta virosta venäjältä puolasta ja niin edelleen ja naiset pian, ihmettelee kun ketään miestä ei kiinosta kotimaan naiset siinä sitä siten ollaan.🤔
Eipä naiset pahemmin taida ihmetellä😆 Miehet ovat kautta aikain voineet hakea itselleen sen tuontivaimon mistä ikinä haluaa, mutta ne tuontivaimot eivät ole aina tainneet olla kovinkaan innokkaita huomatessaan löytäneensä kaikkea muuta kuin sen kultakimpaleen ja ottaneet hatkat, jolloin ne miehet ovat taas yksin itku silmässä naisia syyllistämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain se pieni prosentti teistä luonnevikaisista inceleistä jää yksin, muut kyllä löytävät omansa. Eli hyvin tullaan pärjäämään.
Tuo ei ollut asiallinen vastaus koska käytät tuota typerää incel sanaa.
Ap
Ole sitten vaikka peräkammarinpoika. Termi ei muuta asiaa itseään: sinä ja muut yksinäiset naisten esineellistäjät ette ansaitse naista ilman omaa asennemuutosta, eikä nainen silloinkaan ole mikään palkinto, johon teillä olisi oikeus. Eikä ihmiskunnan tulevaisuus riipu teidän naismenestyksestänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehistä 5% on suhteessa, ja aloituksesta voisi päätellä että lähes kaikki naisetkin niin sehän vaatii polyamorisia suhteita.
Onko tämä sinulle uutta? Ap:n mielestä alfamiehillä (noin 5%) on lähes kaikki naiset.
Tottahan tämä on. Meitäkin asuu 6 naista tässä rivarinpätkässä yhdessä yhteisen alfamiehemme kanssa. Eipä tässä muuten mitään, mutta lomille lähtö on varsin haastavaa 21 lapsemme kanssa. Lisäksi on hankala majoittaa jouluvieraita ja järjestää juhannuksen vietto kaikkia tyydyttävällä tavalla. Mutta kyllähän toi alfa on sen väärti <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen oikeistolainen feministinainen.
Tatkoititkohan konservatiivista naista? Vai oletko gold digger? Vai miksi sen naisen pitäisi oikestolainen olla
Ehkä se on lompakkoloinen ja etsii itselleen elättäjää?
Miksi ottaisin yrittäjänaisena jotain miestä hännystelemään. Oikeistonaisena ajattelen että mies konservatiivisesti elättää koko perheen ja hänen täytyy olla niin varakas, että minun liiketoimintani on pikku harrastelua hänen tulojensa rinnalla.