Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Imatrankosken kanavasillasta tullut Imatran suosituin itsemurhapaikka? Sieltä löytyy jatkuvasti kuolleita. 😢😢😢😢😢

Vierailija
09.03.2026 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011867592.html

Kuolemiin ei liity rikosta. Kertoo kaiken ja vetää mielen hiljaiseksi.

Miksi tähän on tultu?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että mielenterveysongelmaiset keksivät itse ratkaisun ongelmiinsa.

Vierailija
2/13 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se suosituin paikka ennen oli??!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka paikkakunnalla on oma suosikkinsa. Täällä se on tuo junarata.

Vierailija
4/13 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, oon kyl ymmärtänyt et se joka kuoli viime vuonna, ei tehnyt itsaria vaan sai kai jonkun sairaskohtauksen. 

Mutta tää oli kyllä surullista että yläaste ikäinen päätti päivänsä. Oli kuulema koulussa ollut iloinen ja kiva tyttö lapseni kertomuksen mukaan.

Vierailija
5/13 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, oon kyl ymmärtänyt et se joka kuoli viime vuonna, ei tehnyt itsaria vaan sai kai jonkun sairaskohtauksen. 

Mutta tää oli kyllä surullista että yläaste ikäinen päätti päivänsä. Oli kuulema koulussa ollut iloinen ja kiva tyttö lapseni kertomuksen mukaan.

Miten se kaiteen yli meni sairauskohtauksessa? 

Vierailija
6/13 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se kaiteen yli meni sairauskohtauksessa? 

No en tiedä puhutaanko eri tapauksista, mutta se joka sairaskohtauksen sai, ei kyllä kaiteen yli lentänyt, vaan tais kuolla kadulle. Mutta siinä sillan luona kuitenkin. 

Mutta jos joku on siis viime vuonna hypännyt sillalta, niin siitä en taida tietää mitään. 

Vierailija
7/13 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imatra on surullinen paikka. Eli aikoinaan venäläisistä ostosmatkaajista, nyt on työttömyyslukemat huipussa. 

Vierailija
8/13 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luukut auki ja huuhtelee ruumiin venäjälle. 

Vierailija
9/13 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

forssassa jo 7 hirttänyt itsensä sairaalan mäntyyn  sinne minäkin aijon köysi ostettuna kaikkein huoken ongelma jätteidein poistoon.  turha selittää jatka kärsimystäsi  30v miettinyt itsari paras ratkaisu

Vierailija
10/13 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluun aina olla trendien aallonharjalla. Mäkin haluun Imatralleeeee!!!

Vierailija
11/13 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti?

Sain otsikosta kuvan, että sieltä löytyy ruumis päivittäin.

Vierailija
12/13 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaiteita kuitenkaan rakennettu?

Meillä jouduttiin rakentamaan tämän takia niin korkeat kaiteet, minkä yli ei ihan helpolla pääse kun kaupunki hermostui näihin. Nyt sit tullut enemmän junan alle hyppimisiä. En sit tiedä, oisko vaikutusta jopa kasvaneeseen väkivaltaan kun pahoin voivat ihmiset ei pääse listimään itseään niin sit pitää muihin purkaa.

Vierailija
13/13 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imatrankoski on jo vuosisatojen ajan ollut  erittäin suosittu paikka tehdä itsemurha. Sehän sai ennen kuohua  vapaasti.  Jos on tarve hypätä, siitä vaan.