Onko Imatrankosken kanavasillasta tullut Imatran suosituin itsemurhapaikka? Sieltä löytyy jatkuvasti kuolleita. 😢😢😢😢😢
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011867592.html
Kuolemiin ei liity rikosta. Kertoo kaiken ja vetää mielen hiljaiseksi.
Miksi tähän on tultu?
Kommentit (13)
Hei, oon kyl ymmärtänyt et se joka kuoli viime vuonna, ei tehnyt itsaria vaan sai kai jonkun sairaskohtauksen.
Mutta tää oli kyllä surullista että yläaste ikäinen päätti päivänsä. Oli kuulema koulussa ollut iloinen ja kiva tyttö lapseni kertomuksen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Hei, oon kyl ymmärtänyt et se joka kuoli viime vuonna, ei tehnyt itsaria vaan sai kai jonkun sairaskohtauksen.
Mutta tää oli kyllä surullista että yläaste ikäinen päätti päivänsä. Oli kuulema koulussa ollut iloinen ja kiva tyttö lapseni kertomuksen mukaan.
Miten se kaiteen yli meni sairauskohtauksessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se kaiteen yli meni sairauskohtauksessa?
No en tiedä puhutaanko eri tapauksista, mutta se joka sairaskohtauksen sai, ei kyllä kaiteen yli lentänyt, vaan tais kuolla kadulle. Mutta siinä sillan luona kuitenkin.
Mutta jos joku on siis viime vuonna hypännyt sillalta, niin siitä en taida tietää mitään.
Imatra on surullinen paikka. Eli aikoinaan venäläisistä ostosmatkaajista, nyt on työttömyyslukemat huipussa.
forssassa jo 7 hirttänyt itsensä sairaalan mäntyyn sinne minäkin aijon köysi ostettuna kaikkein huoken ongelma jätteidein poistoon. turha selittää jatka kärsimystäsi 30v miettinyt itsari paras ratkaisu
Mä haluun aina olla trendien aallonharjalla. Mäkin haluun Imatralleeeee!!!
Jatkuvasti?
Sain otsikosta kuvan, että sieltä löytyy ruumis päivittäin.
Ei ole kaiteita kuitenkaan rakennettu?
Meillä jouduttiin rakentamaan tämän takia niin korkeat kaiteet, minkä yli ei ihan helpolla pääse kun kaupunki hermostui näihin. Nyt sit tullut enemmän junan alle hyppimisiä. En sit tiedä, oisko vaikutusta jopa kasvaneeseen väkivaltaan kun pahoin voivat ihmiset ei pääse listimään itseään niin sit pitää muihin purkaa.
Imatrankoski on jo vuosisatojen ajan ollut erittäin suosittu paikka tehdä itsemurha. Sehän sai ennen kuohua vapaasti. Jos on tarve hypätä, siitä vaan.
Hyvä että mielenterveysongelmaiset keksivät itse ratkaisun ongelmiinsa.