Naiset antaa jatkuvasti pakkeja
Käyn aika paljon baareissa mutta jos yrittää lähestyä naista niin eivät suostu ees juttelee ja antavat pakkeja. Sitten kun tulee osuma netissä niin eivät sillain vastaa ja kysy mitää, eivätkä halua nähdä, itse vähän erilainen otan yhteyttä ja haluaisin nähdäkki naisen, ilmeisesti en vain nykyää kiinnosta naisia, tilanne oli erilainen vielä joskus, mutta nykyään ei, en ole mikään alinta pohjasakkia oleva mies, ei sentään, mut ilmeisesti ei vain kiinnosta naisia.
Kommentit (220)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ees yritän mitää nuoria nättejä hoikkia naisia.
Ongelma on asenteessasi. "EES". Eli olisit valmis kelpuuttamaan jotain mitä et oikeasti edes halua. Kuka nainen haluaa olla miehelle se "paremman puutteessa"? Ei kukaan.
Öö en halua ketä vaan.
Kyllä sinulle kelpaisi pillu kuin pillu. Vai annatko sinä pakkeja naisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää vissiin sit alkaak äymää maksullisilla
Mites se sinun koulutettu ihana nainen??
Parisuhde on Allun kuvitelmaa. Hänellä on FB-"ystävä", jota hän ei ole koskaan tavannut. Ja siksipä Allu vonkuukin täältä seksiseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää vissiin sit alkaak äymää maksullisilla
Mites se sinun koulutettu ihana nainen??
Parisuhde on Allun kuvitelmaa. Hänellä on FB-"ystävä", jota hän ei ole koskaan tavannut. Ja siksipä Allu vonkuukin täältä seksiseuraa.
Hauku miten haukut. Ei vähempää kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ees yritän mitää nuoria nättejä hoikkia naisia.
Ongelma on asenteessasi. "EES". Eli olisit valmis kelpuuttamaan jotain mitä et oikeasti edes halua. Kuka nainen haluaa olla miehelle se "paremman puutteessa"? Ei kukaan.
Öö en halua ketä vaan.
Kyllä sinulle kelpaisi pillu kuin pillu. Vai annatko sinä pakkeja naisille?
Öö ei kelpaa ruma ja lihava koska en ole itsekkään.
Suomiakat luulevat itsestään liikoja.
Japanilaisille naisille kelpaa tavallinen suomalainen mies.
Kaikkein tyhmimmät tässä maassa ovat saaneet kumppanin naisesta. Ja kaikki vaaralliset väkivaltarikolliset saa naisia. Kiltti kunnolliset miehet taas eivät kelpaa edes naisille. Joku on pahasti vialla suomalaisissa naisissa.
Allu esineellistää naisia ja esittää toiveitaan ja vaatimuksiaan, mutta hänessä itsessään ei ole mitään sellaista minkä vuoksi yksikään nainen haluaisi häntä. En minä ainakaan suostu olemaan pelkkä tiukkoihin nahkahousuihin verhottu perse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän montaki ihmistä jotka juo alkoholia mun kaverit ja syö roskaruokaa, eivät käy ees töissä, että mitähän sä incel sielä vikiset ja haukut, ei tarvi tulla haukkumaan, tai voit tulla hyvin naaman eteen haukkumaan jos uskallat?
Tulen mielelläni, kerro vaan missä tavataan. Ai niin, ethän sinä läski vässykkä sitäkään uskalla. Hakkaisin sinut mielelläni kaikkien naisten puolesta joita haukut nirppanokiksi, plösöiksi, rumiksi jne. Jokaisen naisen puolesta jota olet baarissa töninyt ja/tai ahdistellut.
Naiset ovat ihania ja vain me onnekkaat miehet saamme kunnian viettää heidän kanssaan laatuaikaa, ja joskus jopa leikkiä heidän kanssaan.
Sitä onnea ei ole sinulle koskaan suotu, eikä suoda. Pelle. Annat miehille huonon nimen täällä. M43
Tule kokeilemaan vaan ni
Ei sulla kavereita ole, Allu. Ei miehiä eikä naisia ja se sun "ihana koulutettu nainen" on todennäköisesti joku tekoälyprofiili tai huijari FB:ssä tms. Mullakin on yksi tuttava, joka on täysin tollo ja sen FB on täynnä aasialaisnaisten kuvia ja punaisia korkokenkiä. Kaikki nauraa sille selän takana kun ressukka ei ole tajunnut, että kaikki näkee sen julkisen profiilin ja julkiset päivitykset ja "kaverit".
Vierailija kirjoitti:
Suomiakat luulevat itsestään liikoja.
Japanilaisille naisille kelpaa tavallinen suomalainen mies.
Ole hyvä ja mene Japaniin. Hei, ootko Kari Jampasta? Kuulostat ihan samalta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein tyhmimmät tässä maassa ovat saaneet kumppanin naisesta. Ja kaikki vaaralliset väkivaltarikolliset saa naisia. Kiltti kunnolliset miehet taas eivät kelpaa edes naisille. Joku on pahasti vialla suomalaisissa naisissa.
Ei ole, vaan suomalaisissa miehissä. Yksikään nainen ei halua miestä joka hakkaa ja rikostelee. Äläpä muuten unohda, että jauhat manosfäärin mielikuvituspaskaa. Sulla ei ole esittää tilastoja siitä, että kriminaalit olisivat suositumpia kuin nuhteettomat. Sellaista tutkimusta ei ole tehty ikinä missään.
Vierailija kirjoitti:
Allu esineellistää naisia ja esittää toiveitaan ja vaatimuksiaan, mutta hänessä itsessään ei ole mitään sellaista minkä vuoksi yksikään nainen haluaisi häntä. En minä ainakaan suostu olemaan pelkkä tiukkoihin nahkahousuihin verhottu perse.
Täysin valetta. Miksi haukut minua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Allu!
Pidä ittes luuserina!
Sä varmaa oletki luuseri ku et ees tunne minua ja haukut vaan.
Allu hei, olet kertoillut asioistasi ummet lammet. Kaikki tuntee sut. Meillä muilla ei ole muistivaikeuksia eikä lukemisen vaikeuksia.
Silti olen muuttunut enkä mitää työtön luuseri.
Millä tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, vaan suomalaisissa miehissä. Yksikään nainen ei halua miestä joka hakkaa ja rikostelee. Äläpä muuten unohda, että jauhat manosfäärin mielikuvituspaskaa. Sulla ei ole esittää tilastoja siitä, että kriminaalit olisivat suositumpia kuin nuhteettomat. Sellaista tutkimusta ei ole tehty ikinä missään.
Kummasti vaan rikollisilla miehillä on aina nainen joten naiset haluaa niitä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Allu!
Pidä ittes luuserina!
Sä varmaa oletki luuseri ku et ees tunne minua ja haukut vaan.
Allu hei, olet kertoillut asioistasi ummet lammet. Kaikki tuntee sut. Meillä muilla ei ole muistivaikeuksia eikä lukemisen vaikeuksia.
Silti olen muuttunut enkä mitää työtön luuseri.
Millä tavalla?
Mulla on parisuhde ja ihana nainen ja kiva.
Täälä vain haukutaan ei jaksa enään
Allun aloitukset osa 540007306211.
Ei kiinnosta mitä musta ajatellaan. Mulla 2 työpaikkaa hyvin menee ja parisuhde vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et osaa ap valehdella. Valehtele, että olet hyvätuloinen ja rahaa on, niin kyllä naisen saa, edes hetkeksi.
Ap on keharin tasolla älykkyydeltään. Ei tule onnistumaan.
En kyllä ole helppo se on haukkua ku ei tunne toista :D mikä sä olet, työtön reppana et saa ikinä ees naista, mullapas on.
Sun keharius näkyy kyllä hyvin selkeästi näissä sun ketjuissa. Kun ei ole älyä niin ei ole, sun pitää etsiä samankaltaista seuraa itsellesi ja jättää normaalit rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän montaki ihmistä jotka juo alkoholia mun kaverit ja syö roskaruokaa, eivät käy ees töissä, että mitähän sä incel sielä vikiset ja haukut, ei tarvi tulla haukkumaan, tai voit tulla hyvin naaman eteen haukkumaan jos uskallat?
Tulen mielelläni, kerro vaan missä tavataan. Ai niin, ethän sinä läski vässykkä sitäkään uskalla. Hakkaisin sinut mielelläni kaikkien naisten puolesta joita haukut nirppanokiksi, plösöiksi, rumiksi jne. Jokaisen naisen puolesta jota olet baarissa töninyt ja/tai ahdistellut.
Naiset ovat ihania ja vain me onnekkaat miehet saamme kunnian viettää heidän kanssaan laatuaikaa, ja joskus jopa leikkiä heidän kanssaan.
Sitä onnea ei ole sinulle koskaan suotu, eikä suoda. Pelle. Annat miehille huonon nimen täällä. M43
Tule kokeilemaan vaan niin otan kavereita mukaan
Viimeksi sanoit että sinulla ei ole ollenkaan kavereita. Ja vaikka olisikin, joku repsahtanut juopporemmi ei pelota. Missä tavataan?
Öö en halua ketä vaan.