Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella aseksuaalin kanssa?

Vierailija
19.01.2026 |

Niin, miten on? Olisiko aseksuaalisuus ehdoton turn off? 

Kommentit (163)

Vierailija
161/163 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse aseksuaali nainen, joten tuollainen mies olisi toivottava.  Aikoinaan kyllä harrastin seksiä,  en ollut vielä ymmärtänyt miksi se ei oikein ollut minun juttuni, mutta parisuhteessa ollessani hyväksyin miehen vieraissakäynnit.  Suhteemme loppuvuosina  meillä ei siis enää ollut  keskenämme seksiä minun toiveestani, mutta muuten meillä oli tosi mukavaa yhdessä. 

Vierailija
162/163 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastentahdoin täytyy tässä koettaa pyrkiä aseksuaaliksi, koettamalla  kuolettaa himonsa ja kaipuunsa joita harmi kyllä on yhä jäljellä vaikka mitään sen härskimpää ja intiimimpää en ole kokenut kuin yhden kokokroppahalin 27 vuotta sittem. Taistelun tärkein osa on olla tumputtamata ja myös edgyttämätä. Tulkoon pulpahdus unen aikana ilman kätten apua, jos on tullaksensa. Silloin ei se tunnukaan synniltä vaan asialta jolle en voinut mitään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/163 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastentahdoin täytyy tässä koettaa pyrkiä aseksuaaliksi, koettamalla  kuolettaa himonsa ja kaipuunsa joita harmi kyllä on yhä jäljellä vaikka mitään sen härskimpää ja intiimimpää en ole kokenut kuin yhden kokokroppahalin 27 vuotta sittem. Taistelun tärkein osa on olla tumputtamata ja myös edgyttämätä. Tulkoon pulpahdus unen aikana ilman kätten apua, jos on tullaksensa. Silloin ei se tunnukaan synniltä vaan asialta jolle en voinut mitään

Mene muualle kertomaan noita sun runkkausjankutuksia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän