Voisitko seurustella aseksuaalin kanssa?
Niin, miten on? Olisiko aseksuaalisuus ehdoton turn off?
Kommentit (186)
Vastentahdoin täytyy tässä koettaa pyrkiä aseksuaaliksi, koettamalla kuolettaa himonsa ja kaipuunsa joita harmi kyllä on yhä jäljellä vaikka mitään sen härskimpää ja intiimimpää en ole kokenut kuin yhden kokokroppahalin 27 vuotta sittem. Taistelun tärkein osa on olla tumputtamata ja myös edgyttämätä. Tulkoon pulpahdus unen aikana ilman kätten apua, jos on tullaksensa. Silloin ei se tunnukaan synniltä vaan asialta jolle en voinut mitään
Vierailija kirjoitti:
Vastentahdoin täytyy tässä koettaa pyrkiä aseksuaaliksi, koettamalla kuolettaa himonsa ja kaipuunsa joita harmi kyllä on yhä jäljellä vaikka mitään sen härskimpää ja intiimimpää en ole kokenut kuin yhden kokokroppahalin 27 vuotta sittem. Taistelun tärkein osa on olla tumputtamata ja myös edgyttämätä. Tulkoon pulpahdus unen aikana ilman kätten apua, jos on tullaksensa. Silloin ei se tunnukaan synniltä vaan asialta jolle en voinut mitään
Mene muualle kertomaan noita sun runkkausjankutuksia.
Minusta tuli aseksuaali, koska olin masentunut. Suojelin itseäni. Olisin hajonnut kiertopatjana. Harmin paikka!
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuli aseksuaali, koska olin masentunut. Suojelin itseäni. Olisin hajonnut kiertopatjana. Harmin paikka!
Voisin seurustella aseksuaalin miehen kanssa. Oltaisiin kämppiksiä ja toistemme henkinen tuki.
Vierailija kirjoitti:
Ei seksin harrastaminen sitä tarkoita, että on kiertopatja. Äly hoi taas.
No en helvetissä. Kyllä parisuhteessa pitää seksiä olla. Aseksuaali olisi mun kanssa ihan eri maailmasta.
N46
Se olisi vain ystävyyttä. Miksi kutsua sitä seurusteluksi?
Parisuhde eroaa muista ihmissuhteista juuri seksin takia, seksi on rakkauden fyysinen ilmentymä. Seksi, siis fyysinen nautinto ja orgasmit saavat ihmiset rakastumaan toisiinsa. Se on biologiaa. En näe mitään mieltä parisuhteessa josta täällä jotkut puhuu, että suudellaan ja kosketellaan, eli halaillaan, mutta ei kutsuta sitä seksiksi. Aina sanotaan, että seksi on paljon muutakin kuin yhdyntä. Sitten täällä porukka väittää olevansa aseksuaaleja vaikka nauttivat suutelusta ja kosketuksesta tietyn ihmisen kanssa ja tuntevat rakkautta. Eli se aseksuaalisuus on ihan höpöhöpöä, kun kerran huijataan harrastamalla osaa seksistä.
Oikein mieluusti voisin, jos nyt ylipäätään haluaisin parisuhteen. Viihdyn kyllä ihan itseksenikin, ja s-hommia en kaipaa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos antaa kuitenkin panna aina kun tekee mieli niin mikä ettei.
Mitäs luulet? Aseksuaalia nimenomaan ei kiinnosta seksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minuakaan kiinnosta tiskikoneen täyttö mutta silti teen sen aina kun tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minuakaan kiinnosta tiskikoneen täyttö mutta silti teen sen aina kun tarvitsee.
Voiko joku tosiaan olla noin tyhmä? Tiskikoneen täyttäminen ja seksi on kaksi täysin eri asiaa! Vit un paskahousu!
Mä tykkään kyllä seksistä, mutta en silti ole niin stanan tyhmä, että kuvittelisin olevan ok pakottaa toinen seksiin, jos toista ei seksi kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen sitä mieltä, että seksuaalisuus on olennainen-, erittäin tärkeä osa parisuhdetta joka erottaa sen kaikista muista ystävyyden lajeista . Kun loppuu seksi niin vähitellen suhde laimenee johonkin parasta ystävyyttä laimeammaksi kaveruuden lajiksi ja ajan mittaan muututaan kämppiksiksi, ehkä vihamiehiksi tai pahimmiksi vihamiehiksi ja lopulta sitten muutetaan suosiolla omiin osoitteisiin.
Minä en ajattele noin. Minä kuolisin ikävään, jos puolisoni muuttaisi pois. Haluan olla kanssaan , vaikka seksiä ei olekaan.
Onkohan kyse jonkin tason läheisriippuvuudesta? Taidat olla nainen ja iäkkäämpi sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin. Olen itsekin lähes aseksuaali. Ennen olin tai luulin olevani seksuaalinen mutta enää en halua ollenkaan seksiä. Haluaisin kyllä parisuhteen ja perheen.
Tästä saisi hyvän sketsin. 2 aseksuaalia haluaa lapsia :D
Saisi ehkä hyvän sketsin, mutta toisille se on arkea, joka ei juuri huvita, vaan käy jopa kalliiksi. Me päädyimme lopulta keinohedelmöitykseen yksityisellä klinikalla. Nyt on kolme lasta ja yhteistä elämää takana 15 vuotta. Rakastan miestäni ja olen nuoruudessani harrastanut seksiä ihan riittävästi vaikka koko elämän mitaksi, mutta täytyy sanoa, etten ole kehdannut kellekään ystävälleni kertoa tilanteestamme.
Jos saisin valita, ottaisin mieluiten parisuhteen, jossa on myös seksiä, mutta ketään toista yhtä hyvää miestä en ole tavannut. Jos
Onko homo vai impotentti? Mistäs moisen miehen löysit ja totesit vielä, että tämän haluan?
Joo sopii aseksuaali.Kiihotta jos nainen ei tykkää siitä ja vastustaa🤤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin. Olen itsekin lähes aseksuaali. Ennen olin tai luulin olevani seksuaalinen mutta enää en halua ollenkaan seksiä. Haluaisin kyllä parisuhteen ja perheen.
Tästä saisi hyvän sketsin. 2 aseksuaalia haluaa lapsia :D
Tietämäni tapaukset ovat hankkineet lapsen kotikutoisella inseminaatiolla. Ei aseksuaalisuus sitä estä etteikö mies fyysisesti voi saada siemensyöksyä. Siemenet sitten vaikka ruiskulla emättimeen.
Sitten ihmetellään 10 vuotta myöhemmin, että miksi miehen puhelimessa on muiden muiden miesten alastonkuvia... Saahan sitä ruiskuilla leikkiä, mutta itseäni ei kyllä tuollainen "parisuhde" kiinnostaisi pätkääkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin hämmentävä ketju jos näin paljon aseksuaaleja osuu tähän keskusteluun. Väestöstä heitä kun löytyy n. 1%.
Jospa totuus onkin se, että on paljon ihmisiä joita seksi ei kiinnosta, mutta he eivät ole julistautuneet aseksuaaleiksi? En minäkään ole tiennyt että olen sellainen. Aina jotain uuttakin oppii jopa näin vanhoilla päivillä.
Kannattaisi oppia jo nuorena, ettei hukkaa toisen ihmisen mahdollisuutta hyvään parisuhteeseen. Aseksuaalit voivat kämppistellä keskenään ja jättää lasten hankkimisen, intohimon ja seksin muille.
Olen itse aseksuaali nainen, joten tuollainen mies olisi toivottava. Aikoinaan kyllä harrastin seksiä, en ollut vielä ymmärtänyt miksi se ei oikein ollut minun juttuni, mutta parisuhteessa ollessani hyväksyin miehen vieraissakäynnit. Suhteemme loppuvuosina meillä ei siis enää ollut keskenämme seksiä minun toiveestani, mutta muuten meillä oli tosi mukavaa yhdessä.