Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkästä salasuhteesta selvinneitä?

Vierailija
19.01.2026 |

Löytyykö täältä pitkästä salasuhteesta selvinneitä? Haluaisin kuulla teidän tarinoita. Netistä kun etsii, niin pääasiassa pettämiset ovat olleet muutamasta kerrasta muutamaan vuoteen. Miehelläni oli 8 vuoden salasuhde ja päätimme jatkaa yhdessä. Kaipaisin muiden samassa tilanteessa olevien/olleiden kokemuksia ja vertaistukea.

Kommentit (723)

Vierailija
721/723 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi ikinä kenelläkään olisi tahtoa olla jonkun toisen naisen ällössä, potentiaalisesti tautisessa alapäässä vierailleen "ihanan" mitä nyt hieman luonnevikaisen, kuten patologisesti manipuloivan, valehtelevan ja kaiken ympäriltään raunioiksi tuhoavan "miehen" kanssa? Minä kysyn vaan.

Jääminen sellaisen miehen  rinnalle olisi kuolemaakin kamalampi kohtalo sille uskolliselle ja petetylle, sille joka eräänä päivänä saa tietää että hänen pyyteettömällä rakkaudella on tässä pyyhitty erseitä. Ai mitä tekisin siinä vaiheessa uudelle ihkulle pariskunnalle. :D Vihanhallintaongelmaa paineistuneissa shokkitilanteissa, joo, saattaisi ilmetä, sori siitä. Mahdollisesti syyntakeeton siinä tilanteessa. Jos varastaa tuosta noin vain minun elämää, pitää pilkkanaan ja valehtelee, niin ei se siihen jää. En käännä kainosti toista poskea, hell no."

Mä ajattelen ihan eri tavalla kuin sinä. Sain aviomieheni rysä

Höpö höpö. Mies sinä olet. Minä tiedän juuri kaltaisiasi helppoheikkejä. He pettävät ja irstailevat, ja kertovat ihan julkisesti kuinka ihanaa on kun vaimo ei ole hysteerinen ja saa kohtauksia. 

Käytännössä myös tuo varmuus toisen reagoimattomuudesta hyväksikäytetään säälittä. Sellaisia te manipuloivat narsistit olette. Haistan teidät kaukaa.

Vierailija
722/723 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua aina huvittaa näissä keskusteluissa se, että jotkut soittaa suutaan, että ei sua enää kukaan huoli oikeaan parisuhteeseen, jos joku kertoo olevansa toinen nainen. No oikeasti te ette tiedä kuka voi olla toinen nainen koska sitä ei näe ulospäin mistään eikä huomaa käytöksestä. Toisena naisena olemista ei huudella pitkin kyliä eikä vaikuta millään tavalla siihen, että osaako olla oikeassa parisuhteessa ja huoliiko joku. Ei siitä salasuhteesta aina muut tiedä. 

Mä tiedän naisen jolla oli suhde varatun miehen kanssa. En tiedä kauanko se kesti, mutta suhde oli jostakin syystä monen tiedossa. Suhde loppui jossakin kohtaa. Tämä toinen nainen on nyt ollut yli 20 vuotta yhdessä myöhemmin tapaamansa miehen kanssa, ovat naimisissa, on lapsia, omakotitalo, mökki, lemmikkejä ja vaikuttavat onnellisilta. Se varattu mies jatkoi vaimonsa kanssa ja varmasti vaimokin tiesi miehensä suhteesta koska oli niin monen tiedossa asia. Aina kun joskus harvoin sen miehen näen, niin mietin, että onkohan ollut muitakin suhteita.

Ei asiat ole niin mustavalkoisia kuin jotkut kuvittelevat. Tämä pätee monessa asiassa. Ei se oma mielipide välttämättä ole mikään totuus eikä asioissa voi yleistää. 

Täällä luultavasti kaikki jakotuherokriittiset kyllä tietävät, että erilaisia tilanteita on. Jos sinä et sitä ymmärrä, ongelmat elämässäsi lienevät suurempia kuin mitä tässä voidaan keskustelulla enää korjata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/723 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä luultavasti kaikki jakotuherokriittiset kyllä tietävät, että erilaisia tilanteita on. Jos sinä et sitä ymmärrä, ongelmat elämässäsi lienevät suurempia kuin mitä tässä voidaan keskustelulla enää korjata.

Koitas kuule lukea tätäkin ketjua, niin ehkä ymmärrät paremmin mistä mä kirjoitin. Samaa olen nähnyt monessa muussakin ketjussa tähän aiheeseen liittyen. Ihan turhaan tulit mulle irvistelemään, kun et selvästikään ymmärtänyt mua. Ongelmia tuntuu sulla olevan eikä mulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän