Liian komeat miehet deittiapeissa :D
Onko muita naisia, jotka swaippaa vasemmalle jos vastaan tulee "liian komea" mies? Jotenkin itseäni ei innosta liian täydellisen näköiset miehet. Rakastan tavallisuutta enkä halua koko ajan miettiä että riitänkö toiselle. Korvien välissä on miljoona kertaa tärkeämpää ja seksikkäämpää. 🥰🥰
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Ylilaudan feikkiprofiileita
Noihan jakaa siellä teidän kuvia jopa Vintedista
Toivottavasti minun kuvani eivät ole päätyneet laudalle, huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylilaudan feikkiprofiileita
Noihan jakaa siellä teidän kuvia jopa Vintedista
Toivottavasti minun kuvani eivät ole päätyneet laudalle, huh.
Tavallaan sillä ei ole mitään väliä. Eivät ole relevantteja ihmisiä millään tavalla.
Ja Vintediin laitetaan myyntikuvat vain vartalosta, jos ylipäätään laitetaan itsensä päällä. Eli kasvot ei näy.
Toki siinä vaiheessa, jos mennään itsestä jälkeläisiin tai muihin läheisiin (tytär tai pikkusisko), niin on jo eri asia. Uliksenn pojista kuitenkin yksikin tappppoi sen teinin Valkeakoskella, joten ovat aidosti paholaisia lietsomassa kaltaisiaan siellä.
Vierailija kirjoitti:
Ei, kyllä minä otan ne parhaan näköiset jos vaan onnistuu,. Ja missä nämä "liian täydellisen näköiset" miehet ovat? Suomen Tinderissä vai? :D Enpä ole törmännyt...
Niin. Miten ihmeessä joku voi olla LIIAN komea? Eihän sellaisia ihmisiä ole olemassakaan.
Minulla ulkonäkö ei juurikaan vaikuta asiaan, mutta pyyhin silti suurimman osan mallin näköisistä miehistä vasuriin. Syy: heillä ei yleensä ole riittävän mielenkiintoista tekstiä että innostuisin pyyhkimään oikealle.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ulkonäkö ei juurikaan vaikuta asiaan, mutta pyyhin silti suurimman osan mallin näköisistä miehistä vasuriin. Syy: heillä ei yleensä ole riittävän mielenkiintoista tekstiä että innostuisin pyyhkimään oikealle.
Tämä, ja lisäksi erityisen "poseeratut" kuvat ovat naurettavia. Tai jotkut lihasten esittelyt, niistä saa vain vaikutelman että mies on täynnä itseään. No, en kyllä pidä esim. liian isoista lihaksista muutenkaan. Oma tyyppini on sellainen hyvännäköinen mutta tietyllä tavalla pehmeä, ei se miesten itsensä ihailema veistosmaisen kulmikas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä, ja lisäksi erityisen "poseeratut" kuvat ovat naurettavia. Tai jotkut lihasten esittelyt, niistä saa vain vaikutelman että mies on täynnä itseään. No, en kyllä pidä esim. liian isoista lihaksista muutenkaan. Oma tyyppini on sellainen hyvännäköinen mutta tietyllä tavalla pehmeä, ei se miesten itsensä ihailema veistosmaisen kulmikas.
Joo, lihasten pullistelukuvat on pelottavia 😬 Miehet vois ajatella niitä kuvia naisen näkökulmasta enemmän.
-eri
Kyllä ohitan. Ja olen itse ihan nätti. Mutta usein suhde toimii paremmin kun nainen on se suhteen kauniimpi osapuoli. Tästä on tutkimuksia. Suomessa on niin vähän koneita miehiä, että ulkonäkö on myös säännönmukaisesti noussut miehille päähän. En jaksa sellaista. Kuten en myöskään jaksa kilpailla muiden kanssa huomiota.
Minulla EI ole huono itsetunto. Tunnen vahvuuteni ja arvoni. Mutta kyllähän niitä kauniita naisia riittää, se on realismia. Ja nämä miehet myös hakevat sitä kauneinta. Tavallisempia saattavat sitten paremman puutteessa käyttää seksiin. Minä haluan miehen, jolle olen hänen silmissään se täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei, kyllä minä otan ne parhaan näköiset jos vaan onnistuu,. Ja missä nämä "liian täydellisen näköiset" miehet ovat? Suomen Tinderissä vai? :D Enpä ole törmännyt...
Missä ikähaarukassa swaippailet?
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvä että teet niin, koska juuri mikään ei ole epäseksikkäämpää kuin huono itsetunto naisella.
Minua ei haittaa miehenä lainkaan, jos naisella on huono itsetunto. Laukaisee vain jonkinlaisen hoivavietin. Sitä paitsi suurin osa naisista on muutenkin todella epävarmoja, moni vain osaa peitellä sen paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Osa noista on inkeleitä feikkikuvilla, jotka haluaa "todistaa" että naiset menee ulkonäkö edellä.
Ihan kuin olisi jotain todistettavaa itsestäänselvässä faktassa, että DEITTISOVELLUKSISSA mennään ulkonäkö edellä, niin miehet kuin naiset.
Kaikki nämä liian komeat miehet ovat yleensä feikkiprofiileita. Ettekö edes tätä ymmärrä? Käytin Tinderiä n 5 vuotta sitten ja jo silloin oli niitä siellä. Kuvat näyttivät joltain amerikkalaisilta miesmalleilta ja filmitähdiltä, jo 10- vuotias ymmärtää että feikkejä ovat. Suomessa sen näköiset miehet ovat todellinen harvinaisuus, ulkomailla voi ollakin sen näköisiä, esim välimeren maissa ja Pohjois-Afrikassa. Itse tapasin kerran Tinderissa erään ulkomaalaisen miehen, jota luulin feikiksi, koska mies oli huippukomea, mutta olikin lopulta oikea, tavattiinkin pari kertaa.