Liian komeat miehet deittiapeissa :D
Onko muita naisia, jotka swaippaa vasemmalle jos vastaan tulee "liian komea" mies? Jotenkin itseäni ei innosta liian täydellisen näköiset miehet. Rakastan tavallisuutta enkä halua koko ajan miettiä että riitänkö toiselle. Korvien välissä on miljoona kertaa tärkeämpää ja seksikkäämpää. 🥰🥰
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ohitan. Ja olen itse ihan nätti. Mutta usein suhde toimii paremmin kun nainen on se suhteen kauniimpi osapuoli. Tästä on tutkimuksia. Suomessa on niin vähän koneita miehiä, että ulkonäkö on myös säännönmukaisesti noussut miehille päähän. En jaksa sellaista. Kuten en myöskään jaksa kilpailla muiden kanssa huomiota.
Minulla EI ole huono itsetunto. Tunnen vahvuuteni ja arvoni. Mutta kyllähän niitä kauniita naisia riittää, se on realismia. Ja nämä miehet myös hakevat sitä kauneinta. Tavallisempia saattavat sitten paremman puutteessa käyttää seksiin. Minä haluan miehen, jolle olen hänen silmissään se täydellinen.
Vaikka mies käyttäisi hyväkseen vain sinua niin se on silti hyväksikäyttöä. Naiselle ei ole mitään hyötyä spermasta kehossaan, pelkkää tappiota.
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä nähnyt liian komeaa miestä. En deittiapeissakaan tee päätöstä vain ulkonäön perusteella. Se "liian" komea mies menee vasuriin tai oikealle koko profiilin perusteella. Missään nimessä siis liika hyvännäköisyys ei johda hylkäämiseen :D
Olen nähnyt 2 tummempihipiäistä miestä, jotka olivat aivan naurettavan komeita. Selvästi jotain pitkän linjan kissanomistajia. Mutta otan silti mieluummin sen kissan, joka muovaa minunkin genetiikkaani, kuin miehen spermaa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä on ollut aina yksi hämmentävimmistä asioista heteronaisissa. Yhtä hyvin se susiruma ukko voi olla ulkonäkökeskeinen ja katsoa naisissa ainoastaan ulkonäköä. Jotkut niistä ovat vaan tarpeeksi fiksuja etteivät sano tätä ääneen.
Suomalaisilla naisilla on kyllä kauttaaltaan aivan onneton itsetunto. Sen takia ruma, varaton ja kusipäinenkin ukko voi saada täällä kauniin ja kivan naisen. Suomi on oikeasti maailman helpoimpia maita löytää mutkaton nainen. Miehet täällä ovat monesti vaan niin sosiaalisesti avuttomia ja kasvatetaan samalla tavalla häpeämään itseään kaikessa kuten naiset että jäävät yksin.
Olet harvinaisen oikeassa. Tätä näkee myös ulkomaalaisissa miehissä, kaikki jo tietää että mies voi olla 165 cm "pitkä", ruma ja tyylitön kouluttamaton hanttihommia tekevä, mutta Suomessa kyllä saa naisen kuin naisen. Miesten omanmaalaiset naiset eivät vilkaise heihin päinkään, ainakaan hyvästä perheestä ja kauniit sekä fiksut naiset. Tämä on oikeastaan surullista, että naiset arvostavat itseään niin vähän ja itsetunto on niin huono. Juuri pari päivää sitten näin kaupassa ehkä rumimman italialaisen miehen jonka olen ikinä nähnyt ja hänelläkin oli suomalainen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nämä liian komeat miehet ovat yleensä feikkiprofiileita. Ettekö edes tätä ymmärrä? Käytin Tinderiä n 5 vuotta sitten ja jo silloin oli niitä siellä. Kuvat näyttivät joltain amerikkalaisilta miesmalleilta ja filmitähdiltä, jo 10- vuotias ymmärtää että feikkejä ovat. Suomessa sen näköiset miehet ovat todellinen harvinaisuus, ulkomailla voi ollakin sen näköisiä, esim välimeren maissa ja Pohjois-Afrikassa. Itse tapasin kerran Tinderissa erään ulkomaalaisen miehen, jota luulin feikiksi, koska mies oli huippukomea, mutta olikin lopulta oikea, tavattiinkin pari kertaa.
Itselläni on tämäkin, kun haluan nimenomaan suomalaisen miehen. Kyse ei ole kansallisuudesta, vaan kielestä: haluan miehen, jolla suomi on joko äidinkieli tai sitten tosi vahva kakkoskieli (esim. suomenruotsalainen). En halua deittailla englanniksi, ja minulle on tärkeää, että toinen ymm
Suomi on rehellisesti kyllä aika huono kieli priorisoida. Retoriikka on ankeaa ja rakkaussanastoa olemattoman vähän. Ankea ja karu kieli. Englanniksi sweet talk on sujuvaa, suomessa se kuulostaa lapselliselta lässytykseltä tai saksalaiselta jörnimiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Kai se korvien välikin tärkeää on jos oikein suhdetta hakee, mutta en minä ulkoisesti epämiellyttäviä ala edes tapailemaan (85% miehistä kuuluu tuohon kategoriaan). Outoa, kun naiset aina mainostavat ettei miehen ulkonäöllä olisi merkitystä.
Tietenkin ulkonäöllä on merkitystä, mutta se muut asiat ratkaisevat tuleeko parisuhdetta.
Minä taas olen useasti nähnyt, kun ulkomaaalaiset miehet lähtevät "tyhjin käsin" baarista/klubilta kotiin, eli eivät saaneet seuraa vaikka yritystä oli. Eivätkä ole olleet edes mitään rumia tai 165 senttisiä.
Eli se siitä, että saisi Suomessa "naisen kuin naisen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä on ollut aina yksi hämmentävimmistä asioista heteronaisissa. Yhtä hyvin se susiruma ukko voi olla ulkonäkökeskeinen ja katsoa naisissa ainoastaan ulkonäköä. Jotkut niistä ovat vaan tarpeeksi fiksuja etteivät sano tätä ääneen.
Suomalaisilla naisilla on kyllä kauttaaltaan aivan onneton itsetunto. Sen takia ruma, varaton ja kusipäinenkin ukko voi saada täällä kauniin ja kivan naisen. Suomi on oikeasti maailman helpoimpia maita löytää mutkaton nainen. Miehet täällä ovat monesti vaan niin sosiaalisesti avuttomia ja kasvatetaan samalla tavalla häpeämään itseään kaikessa kuten naiset että jäävät yksin.
Olet harvinaisen oikeassa. Tätä näkee myös ulkomaalaisissa miehissä, kaikki jo tietää että mies voi olla 165 cm "pitkä", ruma ja tyylit
Mitäs surullista tuossa on? Italialaisilla on pitkä ja rikas kulttuurihistoria ja genetiikka on sopeutunut lämpimiin oloihin, missä suuri ruumiinkoko ei ole etu vaan haitta. Surullinen olet ennemminkin sinä kun et ymmärrä mistään mitään
Olen jättänyt kaikkein komeimmat ja rumimmat muille.
Rumaa ei pysty, ja komeasta saa aina kilpailla.
Keskitaso riittää ihan hyvin miehissä.
Ok, mutta kertokaa tälle tyhmälle idiootille, että miksi on aina niin hirveää ja melkein pyhäinhäväistystä jos nainen tykkää komeista miehistä? Ja ei alapeukkuja, kiitos, vaan kerro minulle miksi tämä on näin. Mikään sääntö ei sano, että ruma mies olisi kiva, uskollinen, huomaavainen, kohtelias, ei petä jne jne. Ja kaikkiko komeat miehet ovat jokaikinen kusipäitä ja ääliöitä? Voi luoja...
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen useasti nähnyt, kun ulkomaaalaiset miehet lähtevät "tyhjin käsin" baarista/klubilta kotiin, eli eivät saaneet seuraa vaikka yritystä oli. Eivätkä ole olleet edes mitään rumia tai 165 senttisiä.
Suurin osa valkoisista naisista, mukaan lukien suomalaisista, ei todellakaan pidä mistään mu tiaisista. Mutta aina on se vähemmistö, joka onkin valmis sekaantumaan näihin veijareihin, ja nämä poikkeukset sitten erottuvat ja särähtävät silmään. Oletan että taustalla usein jotain traumaa ja poikkeuksellisen huonoa itsetuntoa. Nimittäin terveellinen nainen on hypergamistinen eikä huoli itselleen päätä lyhyempää 80 äo afrikkalaista.
ITALIALAISTEN MIESTEN KESKIPITUUS ON 175CM, ja suomalaisten miesten keskipituus on 177,5cm.
Eli ei italialaiset edes ole sen kummemmin lyhempiä. Minulla ei ole italiassa ollenkaan sellainen olo, että miehet olisivat lyhyitä, ja olen itse tuon 175cm. Tiedän myös useamman 187 senttisen italialaisen miehen ja puoliksi italialaisen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Ok, mutta kertokaa tälle tyhmälle idiootille, että miksi on aina niin hirveää ja melkein pyhäinhäväistystä jos nainen tykkää komeista miehistä? Ja ei alapeukkuja, kiitos, vaan kerro minulle miksi tämä on näin. Mikään sääntö ei sano, että ruma mies olisi kiva, uskollinen, huomaavainen, kohtelias, ei petä jne jne. Ja kaikkiko komeat miehet ovat jokaikinen kusipäitä ja ääliöitä? Voi luoja...
Koska naisten hyvesignalointi, etteivät muka olisi pinnallisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa valkoisista naisista, mukaan lukien suomalaisista, ei todellakaan pidä mistään mu tiaisista. Mutta aina on se vähemmistö, joka onkin valmis sekaantumaan näihin veijareihin, ja nämä poikkeukset sitten erottuvat ja särähtävät silmään. Oletan että taustalla usein jotain traumaa ja poikkeuksellisen huonoa itsetuntoa. Nimittäin terveellinen nainen on hypergamistinen eikä huoli itselleen päätä lyhyempää 80 äo afrikkalaista.
Mitä v i t tu a sä selität? :D Sinun maailmassasi "ulkomaaaalaiset" ovat ilmeisesti vain päätä lyhyemmät äo 80 afrikkalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Koska iso osa yli 30-vuotiaista suomalaisista -myös naisista- on ylipainoisia pulleroita joilla on kerrassaan kammottava tyyli, ja he tulevat kiusallisen tietoiseksi asiasta aina kun puhutaankin komeista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä v i t tu a sä selität? :D Sinun maailmassas
Ei tietenkään. Olen itsekin puoliksi ulkomaalainen, tosin täysin pohjoiseurooppalainen enkä poikkea ulkoisesti supisuomalaisesta. Esitin vain äärimmäisen esimerkin. Noitakin kuitenkin näkee aivan liian usein.
Vierailija kirjoitti:
Olet harvinaisen oikeassa. Tätä näkee myös ulkomaalaisissa miehissä, kaikki jo tietää että mies voi olla 165 cm "pitkä", ruma ja tyylitön kouluttamaton hanttihommia tekevä, mutta Suomessa kyllä saa naisen kuin naisen. Miesten omanmaalaiset naiset eivät vilkaise heihin päinkään, ainakaan hyvästä perheestä ja kauniit sekä fiksut naiset. Tämä on oikeastaan surullista, että naiset arvostavat itseään niin vähän ja itsetunto on niin huono. Juuri pari päivää sitten näin kaupassa ehkä rumimman italialaisen miehen jonka olen ikinä nähnyt ja hänelläkin oli suomalainen nainen.
Miten te miehet ette kykene ymmärtämään että nainen voi olla ruman miehen kanssa ihan muista syistä kuin siksi että hänellä on huono itsetunto?
Itse olen ollut yhden ulkoisesti ruman miehen kanssa siksi että hän oli älykäs, verbaaliselta ilmaisukyvyltään huippu, kohteli minua kauniisti ja avoimen rakastavasti, ja lisäksi hän oli aivan maagisen hyvä sängyssä. Se on aivan herttaisen samantekevää miltä mies sattuu näyttämään jos kyvyt ja persoona ovat tätä tasoa. Sinä olisit varmaan meitäkin katsonut jossain Prismassa että onpa siinä naisella huono itsetunto, mutta olen kuitenkin seurustellut myös mallin töitä tehneen miehen kanssa (hänenkin kanssaan ulkonäöstä riippumattomista syistä) eikä itsetunnossani ole mitään vikaa.
Liian komeaa ei ole olemassakaan. Liian sliipattuja on. En tykkää sellaisista miehistä.
Pidän itsestäni huolta. Puhtaus, siistit vaatteet, kynnet ja hiukset. Liikun ja syön terveellisesti.
Kaipaan miehen kanssa sielun yhteyttä.
No kaikilla on omat kriteerinsä.
Moni mies laittaa sinkkuäidit vasurille, eikä siinä mitenkään ihmeellistä ole.
Vierailija kirjoitti:
Näihin naiset menee vipuun.
Näitä 'oikiksen käyneitä varakkaita ja eläinrakkaita rauhanturvaajaupseereita, jotka osaavat useaa kieltä ja joilla on musta vyö luoja ties missä'. Hih
Vähän liian täydellinen, eli herättää epäilykset.
En ole vielä nähnyt liian komeaa miestä. En deittiapeissakaan tee päätöstä vain ulkonäön perusteella. Se "liian" komea mies menee vasuriin tai oikealle koko profiilin perusteella. Missään nimessä siis liika hyvännäköisyys ei johda hylkäämiseen :D