Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian komeat miehet deittiapeissa :D

Vierailija
18.01.2026 |

Onko muita naisia, jotka swaippaa vasemmalle jos vastaan tulee "liian komea" mies? Jotenkin itseäni ei innosta liian täydellisen näköiset miehet. Rakastan tavallisuutta enkä halua koko ajan miettiä että riitänkö toiselle. Korvien välissä on miljoona kertaa tärkeämpää ja seksikkäämpää. 🥰🥰

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen useasti nähnyt, kun ulkomaaalaiset miehet lähtevät "tyhjin käsin" baarista/klubilta kotiin, eli eivät saaneet seuraa vaikka yritystä oli. Eivätkä ole olleet edes mitään rumia tai 165 senttisiä. 

Eli se siitä, että saisi Suomessa "naisen kuin naisen".

Suurin osa valkoisista naisista, mukaan lukien suomalaisista, ei todellakaan pidä mistään mu tiaisista. Mutta aina on se vähemmistö, joka onkin valmis sekaantumaan näihin veijareihin, ja nämä poikkeukset sitten erottuvat ja särähtävät silmään. Oletan että taustalla usein jotain traumaa ja poikkeuksellisen huonoa itsetuntoa. Nimittäin terveellinen nainen on hypergamistinen eikä huoli itselleen päätä lyhyempää 80 äo afrikkalaista.

Mitä v i t tu a sä selität? :D Sinun maailmassas

Hänen maailmassaan on pelkkiä pygmejä, meillä uljaita watusseja. Niin se on yhdelle lasi puoliksi täynnä ja toisella puoliksi tyhjä.

Vierailija
62/72 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kaikilla on omat kriteerinsä.

Moni mies laittaa sinkkuäidit vasurille, eikä siinä mitenkään ihmeellistä ole.

Ei tietenkään ole. Tuohan on yksi kriittisimmistä kysymyksistä kumppania valitessa, että onko valmis tai halukas elämään elämää, johon kuuluu jollain tavalla lapsia. Vaikka lapset olisivat aikuisiakin, niin ne kuuluvat silti elämään, voi tulla lapsenlapsia jne., eli minun mielestäni on todella ymmärrettävää jos "lapsivapaata" elämää elävä ei halua lisääntynyttä ihmistä kumppanikseen.

En ollenkaan tajua, miksi tämä loukkaa joitain naisia! Ovat varmaan vaan aina sopineet johonkin keskivertoon hyväksyttyyn muottiin, ja eron jälkeen äitinä eka kertaa elämässä tilanteessa, jossa jotkut ei tykkääkään heistä? Itse olen aina edustanut useita sellaisia asioita, joista jotkut eivät tykkää ja suorastaan haukkuvat ja oudoksuvat, joten ei tunnu suoraan sanoen missään :D Muutenkin naurettava ajatus, että kaikkien pitäisi tykätä ja haluta Just Sut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumat ovat kaikkein kovimpia pettämään sillä ikuinen alemmuuskompleksi ja traumat. Lisäksi eivät ole tottuneet naisen huomioon joten saattavat langeta ihan vaan sen vuoksi

Komeat miehet ovat sitä paitsi ihan samanlaisia tampioita kuin ne taviksetkin. Lumous särkyy lähes välittömästi kun avaavat suunsa

Juuri näin. Rumilla on ikuinen FOMO. Pettäjä on möhömahainen, pienivarusteinen, kaljuuntuva nörtti.

Vierailija
64/72 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään olis vaikea jotenkin yrittää haarukoida ihmisiä.sieltä.pelkän ulkonäön perusteella. 

Kyllä ennen oli paljon helpompaa. 

Vierailija
65/72 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en myöskään piittaa liian komeista. 

Mutta silti, trollailin ihan muuten huvikseen eräällä keskustelupalstalla eräälle superkomealle miehelle, ihan vaan koska ei ollut muuta tekemistä ja anonymiteetin suojassa on hyvä sikailla. Vonkasin luokseni harrastamaan seksiä, no sehän tuli ja asiat johti yhteen sun toiseen ja nyt ollaan naimisissa, kaksi lastakin tuli. 

Ja edelleen välillä ärsyttää liiallinen komeus. Varsinkin kun itse olen reissussa rähjääntynyt harmaavarpunen.

Vierailija
66/72 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet harvinaisen oikeassa. Tätä näkee myös ulkomaalaisissa miehissä, kaikki jo tietää että mies voi olla 165 cm "pitkä", ruma ja tyylitön kouluttamaton hanttihommia tekevä, mutta Suomessa kyllä saa naisen kuin naisen. Miesten omanmaalaiset naiset eivät vilkaise heihin päinkään, ainakaan hyvästä perheestä ja kauniit sekä fiksut naiset. Tämä on oikeastaan surullista, että naiset arvostavat itseään niin vähän ja itsetunto on niin huono. Juuri pari päivää sitten näin kaupassa ehkä rumimman italialaisen miehen jonka olen ikinä nähnyt ja hänelläkin oli suomalainen nainen.

Miten te miehet ette kykene ymmärtämään että nainen voi olla ruman miehen kanssa ihan muista syistä kuin siksi että hänellä on huono itsetunto?

Itse olen ollut yhden ulkoisesti ruman miehen kanssa siksi että hän oli älykäs, verbaaliselta ilmaisukyvyltään huippu, kohteli minua k

Nyt meni pieleen ja pahasti. En ole mies enkä edes suomalainen. Voit minun puolestani olla vaikka metsänpeikon kanssa. Yritä kestää ja tsemppiä!

Vierailija
67/72 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on feikkejä, niillä mallin näköisillä ei ikinä ole kuvaverifioitua profiilia. Mallilook ei muutenkaan miellytä omaa silmää, joten tuplasyy laittaa vasemmalle. 

Vierailija
68/72 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on rehellisesti kyllä aika huono kieli priorisoida. Retoriikka on ankeaa ja rakkaussanastoa olemattoman vähän. Ankea ja karu kieli. Englanniksi sweet talk on sujuvaa, suomessa se kuulostaa lapselliselta lässytykseltä tai saksalaiselta jörnimiseltä.

Tuohan riippuu ihan ihmisestä, eli ei voi toisen puolesta sanoa. Minulla on ystävä, joka haluaa nimenomaan suomenkielisen miehen, enkä ihmettele sitä, sillä hänelle on tärkeää saada vitsailla miehen kanssa suomeksi, suomalaisella mielenlaadulla. Kerran reissussa kuuntelin kun hän puhui puhelimessa poikaystävänsä kanssa, ja tajusin heti, miksi hänelle on niin tärkeää se suomen kieli. 

Itseäni taas ei haittaa ollenkaan, jos mies ei osaa suomea. 

Vierailija
69/72 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tämä on ollut aina yksi hämmentävimmistä asioista heteronaisissa. Yhtä hyvin se susiruma ukko voi olla ulkonäkökeskeinen ja katsoa naisissa ainoastaan ulkonäköä. Jotkut niistä ovat vaan tarpeeksi fiksuja etteivät sano tätä ääneen.

Suomalaisilla naisilla on kyllä kauttaaltaan aivan onneton itsetunto. Sen takia ruma, varaton ja kusipäinenkin ukko voi saada täällä kauniin ja kivan naisen. Suomi on oikeasti maailman helpoimpia maita löytää mutkaton nainen. Miehet täällä ovat monesti vaan niin sosiaalisesti avuttomia ja kasvatetaan samalla tavalla häpeämään itseään kaikessa kuten naiset että jäävät yksin.

Ei sen tarvitse mistään huonosta itsetunnosta johtua, jos ei etsi ulkonäkö edellä tai jos pelkkä ulkonäkö ei ratkaise. Ja kaikki hyvännäköiset miehet eivät ole ns. omaa tyyppiä. Jos tykkää vaikka vähän boheemeista ja rock-henkisist

Kommentilla tarkoitettiinkin näitä "en halua miettiä olenko tarpeeksi komealle miehelle" "en halua ulkonäkökeskeistä miestä joten siksi ei komeaa" jne. kommentteja täällä.

Yleensä kun inhottavia haukkuvia kommentteja näkee naisten kuvien alla somessa, kommentoijat eivät etsi tosiaankaan ole komeita. :D Ja ei ruma tai tavis ulkonäkö tai se ettei mies välitä ulkonäöstään tarkoita ettei mies olisi ulkonäkökeskeinen naisten suhteen.

Vierailija
70/72 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samahan se on toisinpäin. Tai en sanoisi että liian kaunis nainen, mutta moni nainen menee sen takia vasempaan että on liian laittautunut. Kuvat juhlista tai jostain ravintoloista, ulkomaanmatkoilta niin eipä herätä kiinnostusta. 

Vierailija
71/72 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa noista on inkeleitä feikkikuvilla, jotka haluaa "todistaa" että naiset menee ulkonäkö edellä.

Ei sitä tarvitse enää todistaa. 

Vierailija
72/72 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumat ovat kaikkein kovimpia pettämään sillä ikuinen alemmuuskompleksi ja traumat. Lisäksi eivät ole tottuneet naisen huomioon joten saattavat langeta ihan vaan sen vuoksi

Komeat miehet ovat sitä paitsi ihan samanlaisia tampioita kuin ne taviksetkin. Lumous särkyy lähes välittömästi kun avaavat suunsa

Juuri näin. Rumilla on ikuinen FOMO. Pettäjä on möhömahainen, pienivarusteinen, kaljuuntuva nörtti.

Montakohan vuotta naiset ovat uskotelleet itselleen noin, ja siten perustelleet toimivansa kaikki samalla tavalla eli tavoittelevansa chadeja halo-efektin kautta? Mitään näyttöä tuosta rumien pettämisestä ei lisäksi ole. 

Zoomer-muijilla on vielä nykyään "situationship" eli panevat jonkun chadin kanssa, joka panee myös muita. Se, että mies panee samalla muita ei siis ole ratkaisevaa, vaan miehen ulkonäkö. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi