Liian komeat miehet deittiapeissa :D
Onko muita naisia, jotka swaippaa vasemmalle jos vastaan tulee "liian komea" mies? Jotenkin itseäni ei innosta liian täydellisen näköiset miehet. Rakastan tavallisuutta enkä halua koko ajan miettiä että riitänkö toiselle. Korvien välissä on miljoona kertaa tärkeämpää ja seksikkäämpää. 🥰🥰
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvä että teet niin, koska juuri mikään ei ole epäseksikkäämpää kuin huono itsetunto naisella.
Ilkeys, manipulatiivisuus on vielä epäseksikkäämpää. Huonoa itsetuntoa voi kuitenkin yrittää parantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvä että teet niin, koska juuri mikään ei ole epäseksikkäämpää kuin huono itsetunto naisella.
Ilkeys, manipulatiivisuus on vielä epäseksikkäämpää. Huonoa itsetuntoa voi kuitenkin yrittää parantaa.
Helposti. Naiset kohentaa itsetuntoaan seksikkyydellä.
Osa noista on inkeleitä feikkikuvilla, jotka haluaa "todistaa" että naiset menee ulkonäkö edellä.
En todellakaan rakasta tavallisuutta. Mulle olisi ihan kauhistus joku collegehousuissa hengaileva, epäseksikkäitä löpökalsareita ja rumia boksereita käyttävä mies.
Ja sitten toisaalta, ap ei ehkä tiedä tätä: ihan jokainen ihminen on jollain tavalla tavallinen. Ne komeatkin.
Ei, kyllä minä otan ne parhaan näköiset jos vaan onnistuu,. Ja missä nämä "liian täydellisen näköiset" miehet ovat? Suomen Tinderissä vai? :D Enpä ole törmännyt...
Okei ja miten tiedät mitä siellä korvien välissä tapahtuu jos et anna edes mahdollisuutta?
Kai se korvien välikin tärkeää on jos oikein suhdetta hakee, mutta en minä ulkoisesti epämiellyttäviä ala edes tapailemaan (85% miehistä kuuluu tuohon kategoriaan). Outoa, kun naiset aina mainostavat ettei miehen ulkonäöllä olisi merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helposti. Naiset kohentaa itsetuntoaan seksikkyydellä.
Parempiakin tapoja on olemassa. Kommunikointi on eräs parhaista.
Näihin naiset menee vipuun.
Näitä 'oikiksen käyneitä varakkaita ja eläinrakkaita rauhanturvaajaupseereita, jotka osaavat useaa kieltä ja joilla on musta vyö luoja ties missä'. Hih
Täällä yksi.
Olen itse kaunis nainen, mutta en pidä miehistä jotka ovat liian ulkonäkökeskeisiä. Enkä kyllä naisistakaan. Sellaiset lihasten esittelijät varsinkin työntää minut luotaan. Pidän jotenkin akkamaisina.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan rakasta tavallisuutta. Mulle olisi ihan kauhistus joku collegehousuissa hengaileva, epäseksikkäitä löpökalsareita ja rumia boksereita käyttävä mies.
Ja sitten toisaalta, ap ei ehkä tiedä tätä: ihan jokainen ihminen on jollain tavalla tavallinen. Ne komeatkin.
Tuollainen ei kyllä ole tavallinen, vaan joku reppana. Epätavallinen siis. Tavallisella on siistit ja kivat vaatteet, ja muutenkin näyttää asialliselta.
Vierailija kirjoitti:
Näihin naiset menee vipuun.
Näitä 'oikiksen käyneitä varakkaita ja eläinrakkaita rauhanturvaajaupseereita, jotka osaavat useaa kieltä ja joilla on musta vyö luoja ties missä'. Hih
Ai nuo feikkiprofiilit ovat niitä tavallisemman näköisiä vai? Lol, eiköhän juuri niillä ole ne epäilyttävän "täydelliset" kuvat.
Liian täydelliset menee mullakin vasuriin. Kiinnostavat ja tavalliset saatan pyyhkäistä oikealle, jos muutenkin vaikuttaa siltä, että jotain yhteistä olisi. Algoritmin kannaltakin on hyvä, että liian täydellisiä pyyhkii vasuriin, koska appi tarjoilee siten enemmän sinua kiinnostavia henkilöitä. Ja sinua näytetään enemmän henkilöille, jotka voisivat olla sinun käyttäytymisesi perusteella hyvä matchi.
Hypoteettinen esimerkki: Pirkko peruskassatäti, hieman keskivartalolihava, tupakoi, saunasiiderit pari kertaa viikossa. Pirkko elää haavemaailmassa ja svaippailee vasemmalle Pekka perusduunarit, äijien kanssa padelia kerta viikkoon, salilla pari kertaa viikossa, yrittää lopettaa tupakointia, saunakalja pari kertaa viikossa. Oikealle sen sijaan päätyvät harvoin esiintyvät Daniel diplomi-insinöörit, kavereitten kanssa pari kertaa viikossa tennistä, parina iltana viikossa salilla tai lenkillä, ei polta, juo vain juhlatilanteissa. Sovellus ei välttämättä enää näytä Pirkkoa niin monille Pekoille, joten oikealle svaippaukset vähenevät siltä osin. Danielit taas saattavat nähdä Pirkon useammin, mutta todennäköisesti svaippaavat vasemmalle tavoitellessaan Marika markkinointijohtajia. Eli Pirkko ehkä näkyy sovelluksessa yhtä usein, mutta svaipataan enemmän vasemmalle, mikä ajan kanssa johtaa näkyvyyden vähenemiseen.
Ihan selkeästi on mallipoikien kuvat imuroitu netistä osaan profiileita. Esittelytekstiähän näissä ei juurikaan ole. Varmaan samalla tavalla duunataan naisten feikkiprofiileita jotta miehet haksahtaisivat johonkin fuulaan. Olkaahan tarkkoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen ei kyllä ole tavallinen, vaan joku reppana. Epätavallinen siis. Tavallisella on siistit ja kivat vaatteet, ja muutenkin näyttää asialliselta.
Olen saanut sen käsityksen, että Suomessa on paljonkin ihmisiä, jotka hengailevat kotioloissa ja esim. kauppareissulla collegehousuissa. Epäseksikkäät löpökalsarit ja rumat bokserit lienee myös aika tavallisia.
Myöskään mahaa ei saa olla, enkä voi käsittää miten jo kolmikymppisillä voi olla mahaa.
Ylilaudan feikkiprofiileita
Noihan jakaa siellä teidän kuvia jopa Vintedista
Vierailija kirjoitti:
Kai se korvien välikin tärkeää on jos oikein suhdetta hakee, mutta en minä ulkoisesti epämiellyttäviä ala edes tapailemaan (85% miehistä kuuluu tuohon kategoriaan). Outoa, kun naiset aina mainostavat ettei miehen ulkonäöllä olisi merkitystä.
Tämä nyt on sitä perinteistä naisten hyvesignalointia kun ollaan niin hyviä ihmisiä että oksat pois.
Mua lähestyi nuori mies selkeästi mallikansiokuvan kanssa. Hyväkroppainen mustahiuksinen alaston mies oli kuvattu lakanoissa vatsallaan maaten, joten kuvassa näkyivät selkä, pakarat ja sääret. Vastasin vain, että taidamme painia eri sarjassa, en ole kiinnostunut nuorista mallipojista.
Itseäni on arvotettu koko elämäni ulkonäön kautta, joten en millään muotoa halunnut pinnallista deittiseuraa. Minulle olisi riittänyt tavallinen itsestään ja läheisistään huolta pitävä mies.
Vierailija kirjoitti:
Ylilaudan feikkiprofiileita
Noihan jakaa siellä teidän kuvia jopa Vintedista
Noiden takia en itse koskaan kirjoittaisi mihinkään deittiappiin itsestäni esittelyä sen kummemmin. Aina kun olen hetkeksi Tinderin laittanut, niin esittelyteksti ollut joko kokonaan tyhjä tai vain muutaman sanan juttu.
Toki mun habitus ei ole muutenkaan ylispoikien matskun tyyppistä, ei sillä. Ja sinänsä ei ylisreppanoiden jutut kiinnosta. Eihän kukaan muu kuin elämässään totaalisesti epäonnistunut ja syrjään jäänyt nolis käytä aikaansa tuollaiseen, että etsii jotain random mimmien kuvia deittiapeista ja sovelluksista, ja jakaa niitä kaltaistensa luusereiden kanssa ulilaudallla :D
Silti, ymmärrän ettei monetkaan naiset halua olla olemassa tuollaiselle miesainekselle.