Miksi te nuoret ette enää perusta perhettä?
Ollaan huolissaan vauvakadosta ja siitä miten suomalaiset tulevat radikaalisti vähenemään tulevina vuosikymmeninä. Tähän ei ole kuin yksi lääke! Teidän nuorten(20-40 vuotiaiden) on perustettava perheitä ja tehtävä lapsia! Me 50-60-luvulla syntyneet olemme jo oman osamme tehneet. Nyt olisi teidän vuoronne.
Miksi perhe-elämä ja lapset eivät enää kiinnosta?
Minun nuoruudessani oli selvää, että tytöistä tulee joskus paitsi naisia myös äitejä ja pojista miehiä ja isiä. Miksi se ei ole teille enää tärkeää?
Mitä ihmettä maailmassa on tapahtunut? Ymmärrän, että maailma on nykyään todella sekavassa vaiheessa mutta niin on ollut aina. Me elimme nuoruutemme kylmän sodan aikaan ydinsodan pelossa mutta silti perustettiin perheet ja saatiin lapsia.
Toistan. Nyt on teidän vuoronne!
Kommentit (443)
halvempi tuoda ulkomailta kuin rahoittaa omaa tuotantoa, thats it !!
Vierailija kirjoitti:
Suuret ikäluokat tekivät niin törkeän eläkekusetuksen , että ei tässä oikein muuhun yhteiskunnan rahat riitä kuin ahbeiden ikäluokkien elintason ylläpitoon
Mikä se ahne ikäluokka on? se varmaan joka pääsi eläkkeelle 60v tai alle?. Kerron yhden asian sinulle. Ei monikaan olisi halunnut lähteä siinä iässä. Heidät painostettiin ns. eläkeputkeen jo 58 v nä. Eläkekertymä jäi pienemmäksi. En kuulu joukkoon, vaan siihen toiseen, 66v toivottava lähtö. Saan jatkaa 70v. PLs tutustukaan asioihin . Kaikkea Hyvää. Terv M 60v
En ole enää ihan niin nuori, mutta suurin syy miksen perustanut perhettä on se, kun vierailin lapsellisten kavereideni luona. Siis aivan hirveää. Ennemmin menisin vankilaan kuin eläisin tuollaisessa meluhärdellihelvetissä, jossa kaikki pyörii lasten ympärillä ja pentunsa käyttäytyvät kuin kuninkaat.
Ei kinnosta. Mulla on masennuttava nivustyrä...ppi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää 70-luvulla syntynyt ei perustanut perhettä, kun ei uskaltanut. Lama, pätkätyöt ja ei-sopivat kumppaniehdokkaat olivat oma cocktailini nuoruusvuosilta.
Varmaan nykyisillä perheenperustamisikäisillä on samoja ongelmia. Tarvittaisiin taloudellista ja henkistä vakautta, eikä yhteiskunta siltä osin ole nyt ainakaan ysäri-nollaria kummempi.
Tää ei selitys ei käy järkeen ku romanit ei käy töissä mut ne saa silti paljo lapsia
Romaneiden lapsimäärätkin ovat vähentyneet ja hyvä niin.
Pariutumisboikottia pidän ainakin niinkauan ku Suomessa tekee abortteja se porukka joka on sekä pariutumis- että lisääntymiskykyistä. Itse olen sitä korkeintaan fyysisesti joten en vo imennäa vioon ja alkaa tuottaa verosmaxajia
"Eli myönnät et miesten kannattaa äänestää oikeistoa? Ja vasemmisto on huonontanu miehen asemaa?"
Olipa typerä kommentti. Vasemmisto on toki parantanut naisten asemaa, mutta ei se miehiltä ole pois. Päinvastoin!
M41
Mulle pitää tuoda otollinen karvainen, tatuton ja kurvikas neitsytplikka kotiovelle kultaisessa kantotuolissa! jos sellainen olemassa on eikä usko hän pärjäävänsä loppuelämäänsä ilman minua. En jouda tässä kiireisenä yksinäisyrittäjänä etsiskelemään ketään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole töitä, ei rahaa, ei omakotitaloa, ei saa itseelekään ruokaa, ei vaatetta, ei harrastuksia, suurtyöttömyys. Ei ole lapselle mitään annettavaa. Hyvinvointiyhteiskunta on ajettu orpapurran toimesta alas: Ei pääse lääkäriin, eläkeikä notettu edelliseen päivään kuolemasta jne. En todellakaan halua lasta tällaiseen maailmaan. Lisäksi ihmiset ovat muuttuneet tosi ilkeiksi ja epäempaattisiksi, on paljon peukkuymnarkkeleita jne. Ei mitään nähtävää. Paitsi niitä hankeen heittäviä päihdeukkoja, mutta en halua lapseni näkevän sellaista. Olisi saanut teidänkin ikäpolvelta monelta saanut jäädä lapset tekemättä. Mutta olitte niin itsekkäitä, että lapsi oli tehtävä.
Kyllä minuakin huolestuttaa nykyisen hallituksen toimet.
En kuitenkaan ymmärrä, että mitä kaikkea pitäisi olla lapselle tarjota ennenkuin lapsia voi harki
tää on muuten totta. Mä on aivan järkyttynyt miten muut kolmekymppiset hankkivat tonnien edestä tavaraa lapsille.. Mä en ikinä ostaisi tota kaikkea mun lapselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko asenne lapsia ja lapsiperheitä kohtaan on monesta kohtaa vinossa.
Ne on kustannuksia, itsekkäitä, ärsyttäviä hemmetin työläitä, tylsiä yms.
Ei se ihme oo että ei nappaa. Miehiä voisi napata koska vietit, mutta ei ole ketään joka lähtisi mukaan talkoisiin. Ei miehet keskenään voi lisääntyä.
Tai sit otetaan teiltä naisilta äänioikeus pois jos ei lasten synnytys kiinnosta
Sinä voit tarjota itteesi pukki kaalimaan vartijaksi
Vierailija kirjoitti:
Vähän vaikeaa yksin. Adopteerat vaan jonku katulapsen Bombaysta ja alat yksinhuoltaa siintä tulevaa avaruuskirurgipankkiiria
Em pysty näyttämään pippelkeppiä kenenllkellään. Se on niin lenko ja naurettava
Vierailija kirjoitti:
Kaiva se sitten maahan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaiva se sitten maahan Eli panen maata? https://theskateroom.com/products/fuck-the-world?srsltid=AfmBOoqcX7Olyf…
Syntyvyys nousisi jos aportiot vähenis; sen keinon vois käyttää ensteks ja kattoa piissaisko se jo yksistään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoaika yritetään. Toiveissa ollut kolme lasta, mutta niitä en usko enää saavani, sillä olen jo 34-vuotias. Hoidoissa oltu jo 2,5 vuotta. Syytä lapsettomuudelle ei tiedetä.
Vaihda miestä.
Ongelma ei ole siittiöissä. Kokeiltu jo.Välttämättä kummassakaan ei ole mitään vikaa, olette vain "allergisia" toisillenne. Me yritettiin exän kanssa pitään ja erohan siitä tuli, ja kumpikin sain lapsen uuden kumppaninsa kanssa ilman hoitoja, yms. "heti".
Jumala ei luonut naista s eksiorjuuteen. Naisen keho hylkii siittiöitä, siksi vain "yllätyshyökkäys" toimii. Ellei nainen satu tappamaan... luonnossa on riski päästä hengestään kun yllätyssiittää.<
Tuun kohta yllätyssiittää sun peputtimen jos se rölläys ei lopu
Ihanaa kun on vapaus valita haluaako lapsia vai ei
Viihdyn hyvin yksinäni.