Miksi te nuoret ette enää perusta perhettä?
Ollaan huolissaan vauvakadosta ja siitä miten suomalaiset tulevat radikaalisti vähenemään tulevina vuosikymmeninä. Tähän ei ole kuin yksi lääke! Teidän nuorten(20-40 vuotiaiden) on perustettava perheitä ja tehtävä lapsia! Me 50-60-luvulla syntyneet olemme jo oman osamme tehneet. Nyt olisi teidän vuoronne.
Miksi perhe-elämä ja lapset eivät enää kiinnosta?
Minun nuoruudessani oli selvää, että tytöistä tulee joskus paitsi naisia myös äitejä ja pojista miehiä ja isiä. Miksi se ei ole teille enää tärkeää?
Mitä ihmettä maailmassa on tapahtunut? Ymmärrän, että maailma on nykyään todella sekavassa vaiheessa mutta niin on ollut aina. Me elimme nuoruutemme kylmän sodan aikaan ydinsodan pelossa mutta silti perustettiin perheet ja saatiin lapsia.
Toistan. Nyt on teidän vuoronne!
Kommentit (443)
Mulla ollut traumaattinen lapsuus, nuoruus, aikuisuus.
Perheväkivaltaa, (koulu)kiusaamista, en ole hyväksytty jostain syystä muiden keskuudessa vaikka olen ns. ihan normaali tavallinen yksilö, ei onnea ihmissuhteissa, yksinäisyyteni puolisoa lukuunottamatta.
Oma jaksaminen ja eläminen kyseenalaista.
Nykymaailma.
Liikaa negatiivista.
Olen noita 60-luvulla syntyneitä ja se aivopesu että "täytyy" tehdä sitä ja tätä, on vastenmielistä. Omat vanhemmat oli sadisteja mutta tehneet lapsia "koska niin oli tapana".
Onneksi ei tarvi.
Vierailija kirjoitti:
Olen noita 60-luvulla syntyneitä ja se aivopesu että "täytyy" tehdä sitä ja tätä, on vastenmielistä. Omat vanhemmat oli sadisteja mutta tehneet lapsia "koska niin oli tapana".
Onneksi ei tarvi.
Juuri näin
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on ihan älyttömän paljon ihan paskoja, välipitämättömiä vanhempia, jotka yrittää ulkoistaa kaiken päiväkodille tai koululle, sen sijaan että olisivat itse läsnä, välittäisi ja opettaisi pitkäjänteisesti miten yhteiskunnassa toimitaan ja miten pettymyksiä kestetään. Sit kun nää asiat hoidetaan kotona päin vittua, meillä kulkee tuolla kaduilla räjähdysherkkiä ihmisiä, joiden pettymyksensietokyky on nolla. Sit ihmetellään kun ne ei saa kavereita, eikä tule kenenkään kanssa toimeen. Haetaan penskalle joku diagnoosi ja syytetään ongelmia "neuroepätyypillisyydestä". Ei kun vaan penskoille ruutu käteen taaperona, odotetaan että yhteiskunnan väki tekee taikojaan
Se, että käytät lainausmerkkejä neuroepätyypillisyyden kanssa, kertoo miten vähän tiedät aiheesta. Diagnoosit eivät muuta ihmistä, eivät hänen tilaansa/vammaa/sairauttaan, eivätkä ole mikään vapaudu vankilasta kortti. Se on vain sivuhuomio, joka tulee ottaa huomioon kokonaiskuvassa. Sama jos puhutaan auton korjaamisesta, niin aika oleellista tietää että millä se auto käy vai käykö ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Haitta ma muuttajat tehtailee lapsia ja makoilee työttöminä sossun maksamissa asunnoissa, mutta suomalaisille ei kelan maksamama koti ja runsaat sossutuet ilmeisesti riitä?! Kauheaa ulinaa ettei ole varaa, twidän isoäidit teki 5 lasta vaikka ei saaneet markkaakaan sossutukia ja asunto oli alivuokralaishuone jos sitäkään! Hävetkää
Häpeä itse.
Vierailija kirjoitti:
Suuret ikäluokat tekivät niin törkeän eläkekusetuksen , että ei tässä oikein muuhun yhteiskunnan rahat riitä kuin ahbeiden ikäluokkien elintason ylläpitoon
------
TÄMÄ !!
Vierailija kirjoitti:
Haitta ma muuttajat tehtailee lapsia ja makoilee työttöminä sossun maksamissa asunnoissa, mutta suomalaisille ei kelan maksamama koti ja runsaat sossutuet ilmeisesti riitä?! Kauheaa ulinaa ettei ole varaa, twidän isoäidit teki 5 lasta vaikka ei saaneet markkaakaan sossutukia ja asunto oli alivuokralaishuone jos sitäkään! Hävetkää
Häpeä itse. Oletan, että olet aikuinen, mutta tuon enempää et ole ymmärrystä elämässäsi kehittänyt.
Minä olen tyytyväinen, etten elä enää isoäitien aikaan, jolloin 5 + lasta oli normi. Jossain köyhissä oloissa, kun talvipakkasilla rievut avannossa pestiin pienemmät lapset kainalossa ja isommat lapset pirttiä vahtimassa. Jatkuvaa työtä ja uurastusta. Lapsia purkamassa toisensa perään. Olen onnellinen, että vasemmisto taisteli meille opintotuet, äitiysvapaat, päivähoidon ym., jotta nainenkin sai astua ulos palkkatyöhön ja luomaan omaa uraa sieltä pirtin hähmeestä. Ja elää elämänsä muullekin kuin vain lapsille ja ukolle.
Vierailija kirjoitti:
Miesten on helppo haluta ja vonkua lapsia. Naiselle vaan älyttömän huono diili. Jo kuukautiset on karseat, en pysty kuvittelemaan millaista kidutusta synnytys tai keisarinleikkauksesta toipuminen olisi. Ajatus raskausmahasta on kammottava ja siitä mihin se päättyy eli oman kehon silpoutumiseen, kun asukki tulee sieltä väkivalloin ulos. Imetyskään ei kiinnosta, en halua että rintoihini kukaan koskee. Fyysisten kidutuksien päälle vielä valvominen ja loppuelämän huoli lapsesta ja oma keho iäksi ruhjoutunut. Rahaakin pitäisi olla ja taito kasvattaa ja rakastaa lastaan. Kun ei ole edes mitään takuuta millainen lapsi tulee, voi olla vaikka vaikeasti vammainen tai sairastua/joutua onnettomuuteen tai olla väkivaltainen ei ollenkaan mukava ihminen. Ihmettelen, että suurin osa naisista tuohon rääkkiin edelleen lähtee, kipuhelvetin kautta elämänmittaiselle epävarmuuksien taipaleelle.
Tämä on mielestäni hyvä esimerkki siitä, että mitkä ovat miesten vaikutusmahdollisuudet jos syntyvyyttä halutaan lisätä. Naisen keho, Naisen päätös. Miesten lasten haluamiset on vonkumista.
Eli mitä miehille jää tossa tehtäväksi, että voisivat päätökseen vaikuttaa? Mies voi tarjota tukea, kodin, suojaa lastenhoitoapua, ja RAHAA. yms. Mutta mikään noista ei poista noita oleellisia päätökseen vaikuttavia tekijöitä.
Tälläisessä tilanteessa on ehdottomasti järkevin vaihtoehto olla tekemättä niitä lapsia. Koska nainen ei halua niitä.
En ikinä haluaisi mahdollisen jälkikasvuni joutuvan siihen helvettiin mitä koulujen liikuntatunnit ovat. Tämä on varmasti mennyt vain pahempaan suuntaan, ainakin kouluissa jossa S2-infestaatio on suurin. Voi kunpa intellektuelliperheiden lapsille olisi omat koulut (tai edes omat kohdistetut liikuntatunnit) jossa ei tarvitsisi joutua joukkuepelisekoilun uhriksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ollut traumaattinen lapsuus, nuoruus, aikuisuus.
Perheväkivaltaa, (koulu)kiusaamista, en ole hyväksytty jostain syystä muiden keskuudessa vaikka olen ns. ihan normaali tavallinen yksilö, ei onnea ihmissuhteissa, yksinäisyyteni puolisoa lukuunottamatta.
Oma jaksaminen ja eläminen kyseenalaista.
Nykymaailma.
Liikaa negatiivista.
Minulla sama, paitsi ettei ole sitä puolisoakaan.
Koko asenne lapsia ja lapsiperheitä kohtaan on monesta kohtaa vinossa.
Ne on kustannuksia, itsekkäitä, ärsyttäviä hemmetin työläitä, tylsiä yms.
Ei se ihme oo että ei nappaa. Miehiä voisi napata koska vietit, mutta ei ole ketään joka lähtisi mukaan talkoisiin. Ei miehet keskenään voi lisääntyä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ihme oo että ei nappaa. Miehiä voisi napata koska vietit, mutta ei ole ketään joka lähtisi mukaan talkoisiin. Ei miehet keskenään voi lisääntyä.
Tai sit otetaan teiltä naisilta äänioikeus pois jos ei lasten synnytys kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häpeä itse. Oletan, että olet aikuinen, mutta tuon enempää et ole ymmärrystä elämässäsi kehittänyt.
Minä olen tyytyväinen, etten elä enää isoäitien aikaan, jolloin 5 + lasta oli normi. Jossain köyhissä oloissa, kun talvipakkasilla rievut avannossa pestiin pienemmät lapset kainalossa ja isommat lapset pirttiä vahtimassa. Jatkuvaa työtä ja uurastusta. Lapsia purkamassa toisensa perään. Olen onnellinen, että vasemmisto taisteli meille opintotuet, äitiysvapaat, päivähoidon ym., jotta nai
Eli myönnät et miesten kannattaa äänestää oikeistoa? Ja vasemmisto on huonontanu miehen asemaa?
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa iso elämän muutos ja sitoutuminen kojo elämäksi
Niin se on ennenkin pelottanut ihmisiä, mutta eivät invalidisoituneet vaan rohkaisivat mielensä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole töitä, ei rahaa, ei omakotitaloa, ei saa itseelekään ruokaa, ei vaatetta, ei harrastuksia, suurtyöttömyys. Ei ole lapselle mitään annettavaa. Hyvinvointiyhteiskunta on ajettu orpapurran toimesta alas: Ei pääse lääkäriin, eläkeikä notettu edelliseen päivään kuolemasta jne. En todellakaan halua lasta tällaiseen maailmaan. Lisäksi ihmiset ovat muuttuneet tosi ilkeiksi ja epäempaattisiksi, on paljon peukkuymnarkkeleita jne. Ei mitään nähtävää. Paitsi niitä hankeen heittäviä päihdeukkoja, mutta en halua lapseni näkevän sellaista. Olisi saanut teidänkin ikäpolvelta monelta saanut jäädä lapset tekemättä. Mutta olitte niin itsekkäitä, että lapsi oli tehtävä.
Sinä sen sanoiksi puit. AP ltä voisi kysyä? Mitä se sinua liikuttaa? Ihmiskunta alkaa olla tiensä päässä. Mene hiljaa hautaasi. Planeetta jatkaa , miten jatkaa. Ai niin , taidat kaivata pellavapäitä. Muut eivät kelpaa. Huh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuret ikäluokat tekivät niin törkeän eläkekusetuksen , että ei tässä oikein muuhun yhteiskunnan rahat riitä kuin ahbeiden ikäluokkien elintason ylläpitoon
------
TÄMÄ !!
Samaa mieltä. Täytin kesällä 60. Jatketaan, jatketaan ... 38 v töissä ei riitä, mutta 66 ikä on se mulle mikä pitäis saavuttaa. I ll get there .
Mikä tuo ulina omakotitaloista tällä palstalla on?
Joissakin ketjuissa haukutaan omakotitaloasuminen pystyyn, ja lapsiketjuissa hysterisoidaan että mikään muu koti ei ole tarpeeksi hyvä lapselle. Hämmentävää.
Itse en ikinä ole asunut omakotitalossa enkä sellaista kaipaa. Lapsenikin haluaa leikkipuistoon toisia tapaamaan, eikä välitä pyöriä pitkiä aikoja omalla pihalla.
En tee lasta monisairaana ja köyhänä ilman tukiverkkoa.Toisin oli vanhemmilla lapsen pystyi viemään mummolaan ja tekemään työuraa.Lapsi otettaisiin huostaan,kun minulta voimat loppuis ja puoliso ei ole isä tyyppiä.Minun pitäisi kuulemma huolehtia vielä vanhemmista,jotka ei koskaan kysy mitä kuuluu ja muista edes syntymäpäivää.Ei tule tapahtumaan en merkitse heille mitään häpeäksi olen sairaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sit otetaan teiltä naisilta äänioikeus pois jos ei lasten synnytys kiinnosta
Tai sitten tapetaan tuollaiset äärioikeistolaiset sovinistit.
Asiat olivat paremmin silloin kun maailman kokonaisväkiluku oli vajaat 6Mrd. eli nykyään on enemmän kui tarpeeksi ja suomalaisten on hyvä näyttää siitä esimerkkiä muille.