Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko jo lähettänyt Trumpille vanhoja palkintojasi?

Vierailija
18.01.2026 |

Minä en, mutta mieli tekisi. Minulla olisi montakin hienoa palkintoa mitkä Trump ansaitsisi enemmän kuin kukaan muu maailmassa.

Osoite on:

The White House

1600 Pennsylvania Ave.

Washington, D.C. 20500

Kommentit (142)

Vierailija
61/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvenhaukkukokeen arvostelukortteja 3kpl, kunniakirja ja palkinnoksi saatu koiranruokapussi postiin heti huomenissa. "Rekku" (nimi muutettu) ei syö ko. merkkiä. 

Vierailija
62/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan mulla vielä tallessa se palkintolusikka hiihtokilpailusta? Sain pronssia. Meitä oli kolme hiihtäjää. 

Mä olin kanssa kolmas kolmen joukossa! Pitääkin lähettää lusikka Trumpille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miss Lestijärvi -kisojen 4. perintöprinsessan nauha ja tiara. Huutokauppakeisarin kortti nimmareilla. Ole hyvä Donald. 

Vierailija
64/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakettien lähetys Yhdysvaltoihin Postin kautta ei taida vieläkään onnistua.

Vierailija
65/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin lähettää mulkun näköisen pokaalin 

Vierailija
66/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissalla on hieno sertifikaatti kissaliittoon kuulumisesta. Se lähtee heti huomenna Donaldille. Aina tuo yhden noobelin arvoinen on.

Vierailija
67/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään palkinto, mutta osaltani haluan osallistua, joten puolentoista litran Klorin puteli ja Erisan Syväpuhdistava Pyykinpesujauhe 750g pannaan menemään Amerikoihin jotta oranssikin näyttäisi vaaleammalta. 

Vierailija
68/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa palkintoni eli Kultapossukerhon kultainen säästöpossu ja pikaliimaa. Viimeksi mainittu possun korjaustoimenpiteitä varten. Jos Trumppi ei osaa liimata, pyytäköön Rubiota auttamaan. 🐷

Vierailija
69/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on hyvä idea, lähetetään isolle lapselle/egoistille kaikki vanhat mitallit niin hän saa siellä huushollissaan sitten leikkiä niillä ja kuvitella olevansa: hiihto mestari, paini mestari, naisten nauha-väline jumppa voittaja ja mitä näitä sitten löytyykään, lähetetään vielä tissiliivit kaupanpäälle...

Vierailija
70/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on hyvä idea, lähetetään isolle lapselle/egoistille kaikki vanhat mitallit niin hän saa siellä huushollissaan sitten leikkiä niillä ja kuvitella olevansa: hiihto mestari, paini mestari, naisten nauha-väline jumppa voittaja ja mitä näitä sitten löytyykään, lähetetään vielä tissiliivit kaupanpäälle...Ja piirustus lehtiö kera värikynien, saa sitten piirustella omia kuviaan ja piirrellä pommin kuvia...

Vierailija
71/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoitetaan osastolle ylilääräisenä Tenan "Men Pants Maxi" eli alushousut erittäin vaikeaan virtsankarkailuun. Haluaako joku vai lähetänkö Trumpille? 

Vierailija
72/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostan vanhan Oscar-patsaan ebaysta niin olenko silloin oscarvoittaja? 

Vierailija
73/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän kissalla on hieno sertifikaatti kissaliittoon kuulumisesta. Se lähtee heti huomenna Donaldille. Aina tuo yhden noobelin arvoinen on.

👍🏻

Vierailija
74/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teettäisin hänelle pokaalin jossa on perunamuusia kulhossa. 

Vierailija
75/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meijän Leinikki lupas oman satatonnari patsaansa hyvään tarkoitukseen. 

Vierailija
76/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ostan vanhan Oscar-patsaan ebaysta niin olenko silloin oscarvoittaja? 

JEP, yhtä paljon kuin oranssi on nobelvoittaja

Vierailija
77/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun muksuna olin lastentarhas ja siel pidettiin hiihtokilpailut. Palkinnoista en muista että oliko niitä vai ei, mutta sen muistan että saatiin juua lämmintä mustikkasoppaa joka oli hyvvää. Mie lähetän arvon valtionpiämiehel litran pakastettui ja ite poimittui mustikoit. Kai se Meloni ossaa niistä sopan kullalleen keittää? Voin tietty laittaa reseptin mukkaan. 

Vierailija
78/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli, että olen hukannut ristiriipuksen ja kunniakirjan, jotka aikoinaan voitin raamattukilpailussa. Kyllä trumppi on nuo ansainnut enemmän kuin minä, sehän on niin uskonnollinen.

Vierailija
79/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoltapa löytyy kunniamerkit ja palkinnot joita saaneiden toivoisi aktivoutuvan ja luovuttavan ne enemmän ansioituneelle henkilölle! 

https://fi.wikipedia.org/wiki/Luokka:Suomalaiset_palkinnot

Itse luovutan exäni korpraalin jämät. 

Vierailija
80/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole saanut koskaan mitään palkintoja joten ei minulla ole mitään lähetettävääkään.