Oletko jo lähettänyt Trumpille vanhoja palkintojasi?
Minä en, mutta mieli tekisi. Minulla olisi montakin hienoa palkintoa mitkä Trump ansaitsisi enemmän kuin kukaan muu maailmassa.
Osoite on:
The White House
1600 Pennsylvania Ave.
Washington, D.C. 20500
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Jos ostan vanhan Oscar-patsaan ebaysta niin olenko silloin oscarvoittaja?
Ebayssahan on ollut kaikenlaista, vanhoista formula.1 mestaruusautoista lähtien.
Minnehän isoisän directus musices plakaatti on hävinnyt? Sen saa melkein kuka vaan, jos joku kaveri sellaista anoo ja ainakin aikoinaan oli halvin arvonimi, taisi olla 20 markkaa se vero mikä piti maksaa että sen saa. Ja oli niin merkittävä lappu että siinä ei ollut edes presidentin allekirjoitusta, pelkkä pääministerin nimi.
Isoisä oli vähän trumpahtava, mutta se sentään sai ihan omilla ansioillaan tuon arvonimen, ei tarvinnut joltain pölliä.
Vierailija kirjoitti:
Hirvenhaukkukokeen arvostelukortteja 3kpl, kunniakirja ja palkinnoksi saatu koiranruokapussi postiin heti huomenissa. "Rekku" (nimi muutettu) ei syö ko. merkkiä.
Ei kannata heittää helmiä sioille eli mä voin ottaa sen koiranruoan kun meidän kultis syö mitä vaan, vatsakin sillä kuin takorautaa.
Pubivisassa palkintona tuli tuoppitolkulla olutta, mutta tuli juotua itse, ja eikös Donald ole raittiusmiehiä? Panen lasinalusia kirjeellä menemään.
Vierailija kirjoitti:
Pubivisassa palkintona tuli tuoppitolkulla olutta, mutta tuli juotua itse, ja eikös Donald ole raittiusmiehiä? Panen lasinalusia kirjeellä menemään.
On raitis, uskovainen ja siveellinen herrasmies 😇
Voisin lähettää oranssille talousnerolle lusikan ja lautasen, kuudennen luokan päässälaskukilpailun ensimmäisen palkinnon ja yleisurheilukisan 8-vuotiaiden 80m juoksun lohdutuspalkinnon (olin kisassa viimeinen)
Perheenjäsen erosi kirkosta joten rippiristinsä ja Raamattunsa saanee hyvän kodin valkoisestatalosta hurskaan kristityn luota. Ei ole palkinto vaan lahja.
Voisin lähettää Trumpille paketillisen paskaa. Sitä se oranssi smurffit varmasti arvostaisi todella paljon.
Sitähän vois askarrella parit palkinnot Trumpetille.
Trumpille kaunein ihonväri, upeimmat hiukset ja tyylikkäin puvun kanssa käytettävä lippalakki -palkinnot. Kunniakirja ansioituneesta Putlerin marionettina toimimisesta.
Upeaa, hienoa, mahtavaa, kaunista.. Julkkiksetkin antavat palkintojaan El Tontolle aka Naranja 🍊
Nobel on himpun verran alle miljoona euroa. Jotta siitä mallia.
Vierailija kirjoitti:
Nobel on himpun verran alle miljoona euroa. Jotta siitä mallia.
Jäbähän sai vain mitalin lahjana, ei oikeasti mitään rauhanpalkintoa. Rauhanpalkintoa ei voi luovuttaa toiselle, mutta mitalin voi työntää vaikka sulattamon uuniin.
Vierailija kirjoitti:
Trumpille kaunein ihonväri, upeimmat hiukset ja tyylikkäin puvun kanssa käytettävä lippalakki -palkinnot. Kunniakirja ansioituneesta Putlerin marionettina toimimisesta.
Tuetääkseni hän on saanut jo useamman miss universum palkinnon.
Ala-asteen kolmannen luokan hiihtolusikka kuudennesta sijasta. Se oli vielä vanhoja hyviä aikoja, jolloin koululla oli varaa palkita 8 ensimmäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuetääkseni hän on saanut jo useamman miss universum palkinnon.
Ja puristellut ties kuinka monen missin haaroja.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan mulla vielä tallessa se palkintolusikka hiihtokilpailusta? Sain pronssia. Meitä oli kolme hiihtäjää.
Voisi suksia **ttuun.
Minulla olisi myös päiväkotiaikaisia opettajien askartelemia mitaleja varmaan jossain laatikossa tallessa. Yläasteella matematiikkakilpailusta voittamani karkkipussin käärepaperit olisin voinut myös lähettää, jos olisin säilyttänyt ne. Valitettavasti myös piirrustuskilpailusta voitettu Hesburgerin lahjakortti on jo käytetty, mutta ehkä sinne voisi ladata lisää rahaa?
Minä lähettäisin paketillisen pieniä muovieläimiä ja minihammaspeilejä, joita sai verikokeista ja hammaslääkäristä vielä vanhoina hyvinä aikoina.
Minulta löytyisi vielä hiihtovoidepurkkeja, jotka sain lohdutuspalkintona ollessani aina luokan hitain hiihtäjä.