Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko jo lähettänyt Trumpille vanhoja palkintojasi?

Vierailija
18.01.2026 |

Minä en, mutta mieli tekisi. Minulla olisi montakin hienoa palkintoa mitkä Trump ansaitsisi enemmän kuin kukaan muu maailmassa.

Osoite on:

The White House

1600 Pennsylvania Ave.

Washington, D.C. 20500

Kommentit (142)

Vierailija
81/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta löytyisi vielä hiihtovoidepurkkeja, jotka sain lohdutuspalkintona ollessani aina luokan hitain hiihtäjä.

Vierailija
82/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ostan vanhan Oscar-patsaan ebaysta niin olenko silloin oscarvoittaja? 

Ebayssahan on ollut kaikenlaista, vanhoista formula.1 mestaruusautoista lähtien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnehän isoisän directus musices plakaatti on hävinnyt? Sen saa melkein kuka vaan, jos joku kaveri sellaista anoo ja ainakin aikoinaan oli halvin arvonimi, taisi olla 20 markkaa se vero mikä piti maksaa että sen saa. Ja oli niin merkittävä lappu että siinä ei ollut edes presidentin allekirjoitusta, pelkkä pääministerin nimi.

Isoisä oli vähän trumpahtava, mutta se sentään sai ihan omilla ansioillaan tuon arvonimen, ei tarvinnut joltain pölliä.

Vierailija
84/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirvenhaukkukokeen arvostelukortteja 3kpl, kunniakirja ja palkinnoksi saatu koiranruokapussi postiin heti huomenissa. "Rekku" (nimi muutettu) ei syö ko. merkkiä. 

Ei kannata heittää helmiä sioille eli mä voin ottaa sen koiranruoan kun meidän kultis syö mitä vaan, vatsakin sillä kuin takorautaa. 

Vierailija
85/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pubivisassa palkintona tuli tuoppitolkulla olutta, mutta tuli juotua itse, ja eikös Donald ole raittiusmiehiä? Panen lasinalusia kirjeellä menemään. 

Vierailija
86/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pubivisassa palkintona tuli tuoppitolkulla olutta, mutta tuli juotua itse, ja eikös Donald ole raittiusmiehiä? Panen lasinalusia kirjeellä menemään. 

On raitis, uskovainen ja siveellinen herrasmies 😇

Vierailija
87/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin lähettää oranssille talousnerolle lusikan ja lautasen, kuudennen luokan päässälaskukilpailun ensimmäisen palkinnon ja yleisurheilukisan 8-vuotiaiden 80m juoksun lohdutuspalkinnon (olin kisassa viimeinen)

Vierailija
88/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheenjäsen erosi kirkosta joten rippiristinsä ja Raamattunsa saanee hyvän kodin valkoisestatalosta hurskaan kristityn luota. Ei ole palkinto vaan lahja. 

Vierailija
89/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin lähettää Trumpille paketillisen paskaa. Sitä se oranssi smurffit varmasti arvostaisi todella paljon.

Vierailija
90/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän vois askarrella parit palkinnot Trumpetille. 

Vierailija
91/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpille kaunein ihonväri, upeimmat hiukset ja tyylikkäin puvun kanssa käytettävä lippalakki -palkinnot. Kunniakirja ansioituneesta Putlerin marionettina toimimisesta. 

Vierailija
92/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa, hienoa, mahtavaa, kaunista.. Julkkiksetkin antavat palkintojaan El Tontolle aka Naranja 🍊

https://www.is.fi/viihde/art-2000011757406.html

Vierailija
93/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nobel on himpun verran alle miljoona euroa. Jotta siitä mallia. 

Vierailija
94/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nobel on himpun verran alle miljoona euroa. Jotta siitä mallia. 

Jäbähän sai vain mitalin lahjana, ei oikeasti mitään rauhanpalkintoa. Rauhanpalkintoa ei voi luovuttaa toiselle, mutta mitalin voi työntää vaikka sulattamon uuniin. 

Vierailija
95/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trumpille kaunein ihonväri, upeimmat hiukset ja tyylikkäin puvun kanssa käytettävä lippalakki -palkinnot. Kunniakirja ansioituneesta Putlerin marionettina toimimisesta. 

Tuetääkseni hän on saanut jo useamman miss universum palkinnon. 

Vierailija
96/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteen kolmannen luokan hiihtolusikka kuudennesta sijasta. Se oli vielä vanhoja hyviä aikoja, jolloin koululla oli varaa palkita 8 ensimmäistä.

Vierailija
97/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuetääkseni hän on saanut jo useamman miss universum palkinnon. 

Ja puristellut ties kuinka monen missin haaroja.

Vierailija
98/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan mulla vielä tallessa se palkintolusikka hiihtokilpailusta? Sain pronssia. Meitä oli kolme hiihtäjää. 

Voisi suksia **ttuun.

Vierailija
99/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi myös päiväkotiaikaisia opettajien askartelemia mitaleja varmaan jossain laatikossa tallessa. Yläasteella matematiikkakilpailusta voittamani karkkipussin käärepaperit olisin voinut myös lähettää, jos olisin säilyttänyt ne. Valitettavasti myös piirrustuskilpailusta voitettu Hesburgerin lahjakortti on jo käytetty, mutta ehkä sinne voisi ladata lisää rahaa?

Vierailija
100/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähettäisin paketillisen pieniä muovieläimiä ja minihammaspeilejä, joita sai verikokeista ja hammaslääkäristä vielä vanhoina hyvinä aikoina.