Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä kaksi harrastettasi tai tekemistäsi ovat jyrkässä ristiriidassa?

Vierailija
27.06.2023 |

Tuli vaan mieleeni kun olen elämänkatsomukseltani kristitty mutta aika seksipositiivinen ja jopa bdsm. Saatan viettää laatuaikaa netissä ensin keskustelemassa uskonasioista ja sitten siirryn toiselle palstalle jossa keskustellaan käsiraudoissa ja piiskaamisesta.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo välttämättä ole ristiriidassa. Moni voi olla uskonnollinen tai eettinen ja silti seksipositiivinen ja meillä kaikilla on omat kinkkimme.

Vierailija
2/37 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän vihreitä mutta harrastan matkailua :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppääminen ja tavoitteellinen urheilu.

Vierailija
4/37 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ööö.. 25 vuotta kasvissyöjä. En halua käyttää sanaa vegaani, mutta en siis syö mitään eläinperäisiä, osta nahkatuotteita jne.

Mulla on kissoja, jotka syövät lihaa. On ollut myös hevosia, tällä hetkellä ei, mutta ratsastan kuitenkin edelleen aktiivisesti. Näitä voinee varmaan pitää ristiriitaisina tuon veganismia lähentelevän muun maailmankatsomukseni kanssa.

Vierailija
5/37 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuten aloittajalla paitsi en ole bdsm vaan ihan tavallillinen.

Olen kunnollinen ja kristitty enkä edes taida näyttää muulta, mutta minua on siunattu/kirottu melkoisella "ruokahalulla" ja tulee sitä joskus suostuttua jos joku pyytää ja joskus pyydettyä itsekin. Yksi suhde hajosi minun petollisuuteeni, tosin vain siksi että toinen ei halunnut ollenkaan.

Vierailija
6/37 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen että kritisoin kerskakulutusta ja muistan paheksua syvästi kertakäyttömuotia - ja toisaalta harrastan itse heräteostoksia luonnonkosmetiikasta :D Luonnonkosmetiikka toki vähemmän paha kuin peruskosme, mutta kulutus kuin kulutus - huonoa luonnolle ja kestävälle kehitykselle silti.

Vierailija
7/37 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

risti on kidutusväline eli sopii bdsm ryhmään. Kristinusko on kuolemankultti.

Vierailija
8/37 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovatasoinen urheilu ja tupakointi. Välillä saatan juoksulenkillä pysähtyä tupakalle.

Vierailija
9/37 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskien kerääminen ja liiallinen ostaminen. Toisaalta annan ihmisille ostamiani tuotteita, en myy niitä. 

Vierailija
10/37 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestän vihreitä mutta harrastan matkailua :P

Noinhan suurin osa vihreiden äänestäjistä tekee. Hulluimmat lentävät ilmastomielenosoitukseen toiselle puolelle maapalloa.

Vierailija
11/37 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pappi, alkoholi ja naiset maistuu.

Mutta vetoan Paavalin sanoihin. Minä en tee sitä mitä tahdon, ja teen sitä mitä en tahdo. Mutta sen tekee minussa asuva synti, en minä. Kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?!

Vierailija
12/37 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse melko seksipositiivinen; pidän seksikkyyttä kovana valuuttana, ilotsen kun parin seksielämä on molemmista upeaa, katson seksin olevan tärkeä ja olennainen osa ihmisen olemista ja tekemistä jne. Mutta. En ole itse harrastanut seksiä lähes kymmeneen vuoteen, kaipaan rakkautta seksin edellytykseksi enkä kykene mihinkään yhden illan tikkauksiin tai tinderyllätyksiin

Vierailija
13/37 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

risti on kidutusväline eli sopii bdsm ryhmään. Kristinusko on kuolemankultti.

Olen kristitty enkä koskaan pidä ristiä. Se on totta että risti on kidutusväline. Siksi Mooses ja pronssikäärme, johon Jeesus vertasi itseään.

Vanhan Aadamin täytyy kuolla.

Vierailija
14/37 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ujo nörtti neitsyt, mutta harrastan extremeurheilua ja sekasaunomista.

Vierailija
15/37 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän PS, olen ns mamypatja

Vierailija
16/37 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vihreä mutta matkustelen ja kulutan niin paljon kuin rahatilanne antaa myöten,

Käytännössä jokaisen vihreän naisen allekirjoitus tähän.

Vierailija
17/37 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppään ja tupakoin kuitenkin harrastan liikuntaa monta krt viikko ja olen timmissä kunnossa ulospäin.

Vierailija
18/37 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meditaatio ja penkkiurheilu

Vierailija
19/37 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan kovasti Vihreitä, mutta syön paljon ulkomailta tuotua ruokaa, esim. avokadoa, eksoottisia hedelmiä, sushia, chiansiemeniä, kahvia, suklaata yms. En edes muista koska olisin syönyt viimeksi kotimaisia metsämarjoja, hups!

Vierailija
20/37 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuikkasin muutama lihavaa kun olin puutteessa ,eikä valomerkin aikoihin muitakaan saatavilla.

Itse harrastan aktiivisesti useita lajeja,ja kyllähän se näkyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi