Oletko jo lähettänyt Trumpille vanhoja palkintojasi?
Minä en, mutta mieli tekisi. Minulla olisi montakin hienoa palkintoa mitkä Trump ansaitsisi enemmän kuin kukaan muu maailmassa.
Osoite on:
The White House
1600 Pennsylvania Ave.
Washington, D.C. 20500
Kommentit (142)
Mulla on pari kiloa mitaleja Vesaisten tanhukilpailuista 90-luvulta. Meillä ei ryhmässä ollut kuin tyttöjä, joten tytöt tanssi myös poikien roolissa, toivottavasti Trumppia ei haittaa. Pitää laittaa äkkiä postiin, ettei tullimaksut yllätä!
Vierailija kirjoitti:
Tää olis kyllä loistava idea. Lähteekö tanskalaiset mukaan?
Ehdottoman kannatettavaa. Itse en ole urheilussa koskaan kunnostautunut, joten mulla ei lusikoita tai nappulaliigamitaleja löydy. Kannusta muita osallistumaan, varsinkin tanskalaisia ja grönlantilaisia. Palkinnot voinee toimitaa myös paikalliseen suurlähetystöön asiankuuluvan juhlavasti?
Ette te mummot osaa täytellä niitä tullikaavakkeita ja piheinä ette todellakaan maksa useiden kymppiin postimaksuja 😆
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti minulla ei ole palkintoja lähetettäväksi, mutta haastan presidentti Stubbin talkoisiin. Häneltä varmasti löytyy kaikenlaisia mitaleja ja vetreänä urheilumiehenä pystyisi myös nöyrästi ryömimään Trumpin edessä. Ja seuraavalla golfreissulla pitää antaa Trumpin voittaa!
Tuolla oli aiemmin ohje, miten lastentarhassa oli tehty mitaleja. Leikkaa pahvista pyörylä, liimaa reunalle koristeeksi jotain ryynejä ja maalaa kultavärillä. Jotenkin näin.
Olin jo paketoimassa koirieni näyttelyruusukkeita, mutta laumanjohtaja eli vanhin narttu ilmoitti että "mieluummin vaikka jätesäiliöön". Pakettiin meni sitten vain Hippo-hiihtojen mitali, suklaamunasta saatu minipokaali ja extrana itseruskettavan näytepakkaus.
Ottaapas teitä vihervassariämmiä nyt luonnon päälle että NAINEN antoi Nobel-palkintonsa ihan omasta vapaasta tahdostaan Trumpille, jolle on vilpittömästi kiitollinen maansa vapauttamisesta 👌🏼
Vierailija kirjoitti:
Edesmennyt koirani sai näyttelyissä kolme sertifikaattia eli ruusuketta. Lisäksi löytyy muotovaliotitteli. Voisin lähettää ne Trumpille.
Muotovalio! Tämä Washingtoniin heti!
Yläkoulun raittiuskilpakirjoituksesta aikoinaan voittamani pieni hopealautanen voisi herra presidenttiä ilahduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Multa löytyy myös hiihtokilpailujen palkintolusikoita iso laatikollinen. Oma nuoriso voisi tempauksesta innostua ja lähettää futispystinsä,-ja mitalinsa.
Miehelläkin on kouluajoiltaan muutama pokaali futiksesta. Saataisiin ihan kelpo mitalisade aikaan Trumpin rauhoittelemiseksi.
Hiihtopalkintoja näytti ketjussa olevan paljon, ehkäpä Trump siitä voisi ottaa vihjeen, että pohjoismaalaiset kyllä pärjäävät lumessa ja pakkasessa jos niikseen tulee.
Ai mä ajattelin vihjeen olevan, että suksi v-ttuun 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti minulla ei ole palkintoja lähetettäväksi, mutta haastan presidentti Stubbin talkoisiin. Häneltä varmasti löytyy kaikenlaisia mitaleja ja vetreänä urheilumiehenä pystyisi myös nöyrästi ryömimään Trumpin edessä. Ja seuraavalla golfreissulla pitää antaa Trumpin voittaa!
Tuolla oli aiemmin ohje, miten lastentarhassa oli tehty mitaleja. Leikkaa pahvista pyörylä, liimaa reunalle koristeeksi jotain ryynejä ja maalaa kultavärillä. Jotenkin näin.
Te mummot harrastatte askartelua. Tarvikkeet tilaatte Temusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te mummot harrastatte askartelua. Tarvikkeet tilaatte Temusta.
😘 nää sun viestit on jotenkin hellyttäviä
Tyttäreni sai lohdutuspalkinnoksi pähkinäsuklaalevy. Ikävä kyllä hän on pähkinöille allerginen, mies samoin, ja itse olen dieetillä. Lähetän sen siis arvoisalle Presidentille. Kyllä se on vielä syötävää, parasta ennen maaliskuu 1972.
Arpajaisissa voitettu kampa. Palkinto siis sekin ja ilmeisen hyödyllinen kun Trumpetilla on niin kaunis ja upea tukka jota kampailla.
Vierailija kirjoitti:
Juu, minulla on iso kasa koiraharrastuksesta saatuja pokaaleja ja ruusukkeita, ja olen parastaikaa paketoimassa niitä lähetettäväksi Valkoiseen taloon.
Kansainvälisen muotovalion arvo on myönnetty Donald Trumpille.
Askartelin kertakäyttölautasesta ja pakettinarusta suurmitalin johon tekstasin kultatussilla The most beautiful president in the world ja El gilipollas más grande del mundo Tuli hieno, vaikka itse sanonkin 😀 Valkoiseen taloon kutsua odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Ottaapas teitä vihervassariämmiä nyt luonnon päälle että NAINEN antoi Nobel-palkintonsa ihan omasta vapaasta tahdostaan Trumpille, jolle on vilpittömästi kiitollinen maansa vapauttamisesta 👌🏼
Pedaripersu liittyi keskusteluun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, minulla on iso kasa koiraharrastuksesta saatuja pokaaleja ja ruusukkeita, ja olen parastaikaa paketoimassa niitä lähetettäväksi Valkoiseen taloon.
Lopultakin!
Vierailija kirjoitti:
Muutkin kuin vihervassariämmät tajuavat että keisarilla ei ole vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta löytyy trumpille sopivia palkintoja kissan hiekkalaatikosta.