Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko jo lähettänyt Trumpille vanhoja palkintojasi?

Vierailija
18.01.2026 |

Minä en, mutta mieli tekisi. Minulla olisi montakin hienoa palkintoa mitkä Trump ansaitsisi enemmän kuin kukaan muu maailmassa.

Osoite on:

The White House

1600 Pennsylvania Ave.

Washington, D.C. 20500

Kommentit (142)

Vierailija
101/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trumpille kaunein ihonväri, upeimmat hiukset ja tyylikkäin puvun kanssa käytettävä lippalakki -palkinnot. Kunniakirja ansioituneesta Putlerin marionettina toimimisesta. 

Tuetääkseni hän on saanut jo useamman miss universum palkinnon. 

No mutta hei, sitten lähetän hänelle hymytyttöpatsaani jonka sain ammoin oppikouluaikoinani. Trumpan hymyilee paljon kuten pirujen tapana on, ja hän on epämiehekäs ja akkamainen. Tyttöily sopisi hänelle, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. 

Vierailija
102/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla muutama alpakkalusikka, mitkä isäni on voittanut keilakilpailuista ja veljeni hiihtokilpailuista 50- luvulla.  Taidan lähettää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin hänelle uimamaisterin todistukseni ja paikallisen juoksukilpailu osallistumis kunniakirjan. 

Vierailija
104/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimamaisterin seppeleen voisin lähettää.  Trump olisi todella söpö se päässään.

Vierailija
105/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on edesmennen koiran tottelevaisuusvalio ja agilityvalio ruusukkeet ja palkinnot ja oikein diplomitkin löytyy. Sopis Trumpille kun on niin tottelevainen ja ketterä.

Vierailija
106/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nobel on himpun verran alle miljoona euroa. Jotta siitä mallia. 

Jäbähän sai vain mitalin lahjana, ei oikeasti mitään rauhanpalkintoa. Rauhanpalkintoa ei voi luovuttaa toiselle, mutta mitalin voi työntää vaikka sulattamon uuniin. 

Trumppa ja sulattamon uuni on vähän samaa tasoa. 

Vierailija
107/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hortaohjaajan hyvää tekevä rannekoru, kunniakirja ja todistus joka on vain pala paperia eikä mikään virallinen ammattitutkinto, mutta eihän se dumbo sitä tiedä.  Pannaan postiin. 

Vierailija
108/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on perintönä isoisän mitaleita sodan ajoilta. Nyt olenkin sitten itse se sotasankari! Aika hurjaa tajuta näin vanhoilla päivillä että se olikin  minä joka pelasti Suomen  vihulaiselta🤔

Vierailija
109/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompelukoneen ajokortti sinivalkoisin siivin Amerikkaan. 

Vierailija
110/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on perintönä isoisän mitaleita sodan ajoilta. Nyt olenkin sitten itse se sotasankari! Aika hurjaa tajuta näin vanhoilla päivillä että se olikin  minä joka pelasti Suomen  vihulaiselta🤔

Hyvä sinä, pidä mitalit itselläsi 💪

Vierailija
111/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haikein mielin luovun palkinnostani ja julistan Donald "kultalusikka persiissä" Trumpin Kuopion maatalousnäyttelyn lypsymestariksi. I palkinto ja kunniamaininta erittäin pahansisuisen ja potkivan lehmän lypsämisestä ennätystuloksella 10 litraa. 

(1dl ja se oli jakkara jossa tekoutareet, mutta hys hys) 

Vierailija
112/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hygieniapassi, siivouskoneiden ajokortti ja isoisän Ylipäällikön päiväkäsky. Voi saada kaikki, niin voi mennä keittiöön, imuroida ja olla isänmaallinen Talvisodan hengessä. Sitähän Amerikassa ihaillaan. 

Vierailija
113/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nobel on himpun verran alle miljoona euroa. Jotta siitä mallia. 

Jäbähän sai vain mitalin lahjana, ei oikeasti mitään rauhanpalkintoa. Rauhanpalkintoa ei voi luovuttaa toiselle, mutta mitalin voi työntää vaikka sulattamon uuniin. 

Trumppa ja sulattamon uuni on vähän samaa tasoa. 

Hampurilaisten ja colan musta aukko. Ok, väärä väri, mutta tajuat tarkoituksen 😂 

Vierailija
114/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uimamaisterin seppeleen voisin lähettää.  Trump olisi todella söpö se päässään.

Eikö hän jo kuvannut itsensä keisarina jollain tekoäly-muotokuvalla. Tää toisi vähän tatsia siihen. 

Vierailija
115/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen roskaromua ootte lähettämässä ja miksi? Kauhea riesa vastaanottajalle. Tulee takaisin postissa?

Vierailija
116/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukon Kunniaheinämies diplomi kehystettynä. 

Vierailija
117/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisää saa, varmaan muuallakin maailmassa samaa lajia

https://www.is.fi/viihde/art-2000011757406.html

Vierailija
118/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin lähettää ekaluokan hiihtokisojen mitalin. Varmaan löytyisi vanhempien varastosta (eivät heitä mitään pois).

Laitetaan siihen multa vielä vanha 80-luvun heijastin. On Sampo-vakuutusta, Kop-pankkia ja muuta historiallista ja ajan viemää. Pankin pomokin valehteli ja veti Suomen lamaan.

Vierailija
119/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin kerran osuuspankin piirrustuskilpailussa. Taisi olla vuonna 1979. Sen diplomin voisin lähettää Trumpsille.

Vierailija
120/142 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirani luovuttaa 💩pehmolelun jota purtaessa /puristellessa lähtee pierun ääni. Kyseessä vuosisadan suurin p*ska palkinto joka jaetaan kahden ansioituneen henkilön kesken. 💩pehmolelu vinkuäänellä matkaa Moskovaan.