Oletko jo lähettänyt Trumpille vanhoja palkintojasi?
Minä en, mutta mieli tekisi. Minulla olisi montakin hienoa palkintoa mitkä Trump ansaitsisi enemmän kuin kukaan muu maailmassa.
Osoite on:
The White House
1600 Pennsylvania Ave.
Washington, D.C. 20500
Kommentit (142)
On mulla muutama alpakkalusikka, mitkä isäni on voittanut keilakilpailuista ja veljeni hiihtokilpailuista 50- luvulla. Taidan lähettää.
Lähetin hänelle uimamaisterin todistukseni ja paikallisen juoksukilpailu osallistumis kunniakirjan.
Uimamaisterin seppeleen voisin lähettää. Trump olisi todella söpö se päässään.
Mulla on edesmennen koiran tottelevaisuusvalio ja agilityvalio ruusukkeet ja palkinnot ja oikein diplomitkin löytyy. Sopis Trumpille kun on niin tottelevainen ja ketterä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nobel on himpun verran alle miljoona euroa. Jotta siitä mallia.
Jäbähän sai vain mitalin lahjana, ei oikeasti mitään rauhanpalkintoa. Rauhanpalkintoa ei voi luovuttaa toiselle, mutta mitalin voi työntää vaikka sulattamon uuniin.
Trumppa ja sulattamon uuni on vähän samaa tasoa.
Mulla on hortaohjaajan hyvää tekevä rannekoru, kunniakirja ja todistus joka on vain pala paperia eikä mikään virallinen ammattitutkinto, mutta eihän se dumbo sitä tiedä. Pannaan postiin.
Mulla on perintönä isoisän mitaleita sodan ajoilta. Nyt olenkin sitten itse se sotasankari! Aika hurjaa tajuta näin vanhoilla päivillä että se olikin minä joka pelasti Suomen vihulaiselta🤔
Ompelukoneen ajokortti sinivalkoisin siivin Amerikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on perintönä isoisän mitaleita sodan ajoilta. Nyt olenkin sitten itse se sotasankari! Aika hurjaa tajuta näin vanhoilla päivillä että se olikin minä joka pelasti Suomen vihulaiselta🤔
Hyvä sinä, pidä mitalit itselläsi 💪
Haikein mielin luovun palkinnostani ja julistan Donald "kultalusikka persiissä" Trumpin Kuopion maatalousnäyttelyn lypsymestariksi. I palkinto ja kunniamaininta erittäin pahansisuisen ja potkivan lehmän lypsämisestä ennätystuloksella 10 litraa.
(1dl ja se oli jakkara jossa tekoutareet, mutta hys hys)
Hygieniapassi, siivouskoneiden ajokortti ja isoisän Ylipäällikön päiväkäsky. Voi saada kaikki, niin voi mennä keittiöön, imuroida ja olla isänmaallinen Talvisodan hengessä. Sitähän Amerikassa ihaillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nobel on himpun verran alle miljoona euroa. Jotta siitä mallia.
Jäbähän sai vain mitalin lahjana, ei oikeasti mitään rauhanpalkintoa. Rauhanpalkintoa ei voi luovuttaa toiselle, mutta mitalin voi työntää vaikka sulattamon uuniin.
Trumppa ja sulattamon uuni on vähän samaa tasoa.
Hampurilaisten ja colan musta aukko. Ok, väärä väri, mutta tajuat tarkoituksen 😂
Vierailija kirjoitti:
Uimamaisterin seppeleen voisin lähettää. Trump olisi todella söpö se päässään.
Eikö hän jo kuvannut itsensä keisarina jollain tekoäly-muotokuvalla. Tää toisi vähän tatsia siihen.
Mitä ihmeen roskaromua ootte lähettämässä ja miksi? Kauhea riesa vastaanottajalle. Tulee takaisin postissa?
Appiukon Kunniaheinämies diplomi kehystettynä.
ja lisää saa, varmaan muuallakin maailmassa samaa lajia
Vierailija kirjoitti:
Voisin lähettää ekaluokan hiihtokisojen mitalin. Varmaan löytyisi vanhempien varastosta (eivät heitä mitään pois).
Laitetaan siihen multa vielä vanha 80-luvun heijastin. On Sampo-vakuutusta, Kop-pankkia ja muuta historiallista ja ajan viemää. Pankin pomokin valehteli ja veti Suomen lamaan.
Voitin kerran osuuspankin piirrustuskilpailussa. Taisi olla vuonna 1979. Sen diplomin voisin lähettää Trumpsille.
Koirani luovuttaa 💩pehmolelun jota purtaessa /puristellessa lähtee pierun ääni. Kyseessä vuosisadan suurin p*ska palkinto joka jaetaan kahden ansioituneen henkilön kesken. 💩pehmolelu vinkuäänellä matkaa Moskovaan.
No mutta hei, sitten lähetän hänelle hymytyttöpatsaani jonka sain ammoin oppikouluaikoinani. Trumpan hymyilee paljon kuten pirujen tapana on, ja hän on epämiehekäs ja akkamainen. Tyttöily sopisi hänelle, jos ymmärrätte mitä tarkoitan.