Oletko jo lähettänyt Trumpille vanhoja palkintojasi?
Minä en, mutta mieli tekisi. Minulla olisi montakin hienoa palkintoa mitkä Trump ansaitsisi enemmän kuin kukaan muu maailmassa.
Osoite on:
The White House
1600 Pennsylvania Ave.
Washington, D.C. 20500
Kommentit (35)
Minulla on Putin-leirin Priimus-palkinto. Aion sen lähettää. Olen säilyttänyt sitä peräpäässäni kaikki nämä vuodet. T: Sebastian
Valitettavasti minulla ei ole palkintoja lähetettäväksi, mutta haastan presidentti Stubbin talkoisiin. Häneltä varmasti löytyy kaikenlaisia mitaleja ja vetreänä urheilumiehenä pystyisi myös nöyrästi ryömimään Trumpin edessä. Ja seuraavalla golfreissulla pitää antaa Trumpin voittaa!
Mahtava idis,
toivottavasti laajenee yleismaailmalliseksi 🥇
Vierailija kirjoitti:
Mahtava idis,
Maailmanlaajuinen palkintojen keräys oranssille. Tuo on ihan hiton hyvä idea. Senilix oranssi luulisi että sitä ihaillaan vaikka oikeasti sille nauretaan. Jos oranssi olisi lintu niin se olisi harakka. On se niin kaiken kiiltävän perään.
On mulla noi eka ja tokaluokan hiihtokilpailujen palkinnot.
Tiesittekö, että pokaalit eivät ole kalliita ja niihin saa kaiverruttaa oman tekstin. Sille voi räätälöidä ihan omat palkinnot. Muutamasta kympistä ylös päin pokaalin koosta riippuen.
Vierailija kirjoitti:
Lohdutuspalkinnon hiihtokilapiluista. Neljäsivuinen värityskirja.
sopivinta mitä ikinä
Vierailija kirjoitti:
Mahtava idis,
laita jonnekin kv alustalle vihjeeksi.... Reddit on hyvä ja tarpeeksi laajalla alueella
Multa löytyy myös hiihtokilpailujen palkintolusikoita iso laatikollinen. Oma nuoriso voisi tempauksesta innostua ja lähettää futispystinsä,-ja mitalinsa.
Miehelläkin on kouluajoiltaan muutama pokaali futiksesta. Saataisiin ihan kelpo mitalisade aikaan Trumpin rauhoittelemiseksi.
Hiihtopalkintoja näytti ketjussa olevan paljon, ehkäpä Trump siitä voisi ottaa vihjeen, että pohjoismaalaiset kyllä pärjäävät lumessa ja pakkasessa jos niikseen tulee.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan demarien kaasuputkilobbarit Heinäluoma ja Mooses Lipponen lähettäneet Putinilta saamansa hyvä toveri merkit trumpille? Olihan noita demareita enemmänkin jotka saaneet saman merkin
oujee taas iski kaasuputkijankkaaja....ei ketjua ilman sitä, mutta tässä kertauksen vuoksi oikeaa tietoa sulle....
Saksa ja muu Eurooppa tyytyväisenä käyttikin sitä kaasua. Suomen kaasuputki maata pitkin oli erillinen hanke 1970 luvulla ja otettiin käyttöön 1974. Meilläkin oli maakaasulämmitys 2022 syyskuulle asti.Noilla mainimillasi henkilöillä ei ollut mitään tekemistä Suomeen tulleen putken kanssa
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö, että pokaalit eivät ole kalliita ja niihin saa kaiverruttaa oman tekstin. Sille voi räätälöidä ihan omat palkinnot. Muutamasta kympistä ylös päin pokaalin koosta riippuen.
Kirppareilla muutamalla eurolla
Edesmennyt koirani sai näyttelyissä kolme sertifikaattia eli ruusuketta. Lisäksi löytyy muotovaliotitteli. Voisin lähettää ne Trumpille.
Sain kisoista hopealautasen.
Voisihan siihen kaiverruttaa "best insane president ever" ja lähettää, kun ei se taida osata lukea.
99% varmuudella uskallan väittää ettei Trump edes tajua palkintovyöryä veetuiluksi.