Mitä et syö ihan vain nirsouttasi?
Kommentit (44)
Hernekeitto. Tykkään herneistä raakana ja keitettyinä.
Pinaattilettuja. Niihin jäi inho kouluruokailusta.
Kaikki vege, voge, vage, vuge, vige, väge, vyge, vöge ja muut samansuuntaiset tuotteet!
Rusinoita. Ne on muumioituneita rypäleitä, hyi olkoon.
Keitettyä ruusukaalia. Se on niin pahaa, etten pysty syömään sitä. Ruokalassa olen syönyt eri tavalla valmistettua ruusukaalia. Sitä pystyin syömään.
Suklaa, oliivit ja feta.
Siinä kolme asiaa mitä en suostu syömään, koska en vain pidä niiden mausta en sitten yhtään
Veri- ja sisäelinruuat, suolakala, homejuusto, vuohenjuusto ja monet muut. Sienille olen allerginen kuten osa laktoosi-intoleranttisista.
Minttusuklaa, basilika, varsi/lehtiselleri, korianteri, etanat ja simpukat.
Vierailija kirjoitti:
Yksi asia, per viesti!! Miksi ei mene perille?
Missä sanottiin, että vain yksi?
Kasviskorvikeproteiineja. Keinotekoista luonnotonta pahanmakuista moskaa. Hyh!
Pussimuusia, kermaista kalakeittoa, etikkapunajuuria, suolakurkkuja, näkkileipää, kaupan pakasteita paitsi jäätelö. Ym ym. Aika monet tavalliset ruuat olen jättänyt pois, koska eivät ole maistuvia, syön vähän mutta hyvää.
En jaksa edes yrittää listata. Olen todella valikoiva, nirso ja kranttu syömisten suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Suklaa, oliivit ja feta.
Siinä kolme asiaa mitä en suostu syömään, koska en vain pidä niiden mausta en sitten yhtään
Suklaa???
Työkaverin leipomia iljettäviä ja yli-imeliä kakkuja.
Homejuustoja. Sinihomejuusto haisee samalta kuin oksennus. En käsitä, miten sitä voi syödä. Juustonaksut menee tähän samaan sarjaan.
Ruokia, jotka on tehty kermaan tai maitoon tai käytetty juustoa (juusto kylmänä leivän päällä hyvää). Ja leivonnaisia, joissa on käytetty kermaa tai voita. Näistä jää kamala tunkkainen maku suuhun ja maistuvat navetalta. Sulatetussa juustossa on kammottava haju.
Hyydykekakut. Se koostumus suussa on vain kammottava. Suu täynnä möhnää, jotai ei oikein voi edes purra.
Savupaprikamauste.
Vierailija kirjoitti:
Homejuustoja. Sinihomejuusto haisee samalta kuin oksennus. En käsitä, miten sitä voi syödä. Juustonaksut menee tähän samaan sarjaan.
Ruokia, jotka on tehty kermaan tai maitoon tai käytetty juustoa (juusto kylmänä leivän päällä hyvää). Ja leivonnaisia, joissa on käytetty kermaa tai voita. Näistä jää kamala tunkkainen maku suuhun ja maistuvat navetalta. Sulatetussa juustossa on kammottava haju.
Hyydykekakut. Se koostumus suussa on vain kammottava. Suu täynnä möhnää, jotai ei oikein voi edes purra.
Savupaprikamauste.
Yksi inhokki unohtui rusinat! Etenkin kypsennettyinä (pulla, maksalaatikko).
Silliä, silakkaa, simpukoita, etanoita ym. limaisia ja/tai haisevia asioita.