10kg pois kesäksi
Taas olisi se aika vuodesta, kun painoa pitäisi saada pois
Viime keväänä laihdutin 116kg -> 100kg
Syksyn menin samassa painossa, jouluna tuli mässäiltyä ja paino nousi hieman, tällä hetkellä turvotukset varmaan jo suurimmaksi osaksi laskeneet, ja paino on 101kg
Eli nyt olisi aika taas uudelle kevätprojektille, tavoitteena 90kg kesäkuuhun mennessä :)
Onkos muita, jotka ilmoittautuvat mukaan dieetille?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Miksi kesäksi? Mikä järki pudottaa painoa vuoden kylmimpään aikaan eikä silloin kun aktiivisuus on muutenkin lisääntynyt eikä halua syödä mitään raskasta?
Mulla talvi kuluu kuntosalilla, uimassa ja tanssimassa. Kyllä ne on huomattavasti raskaampia ja energhiaa vievämpiä harrastuksia kuin metsässä vaeltaminen tai puutarhanhoito.
Vierailija kirjoitti:
Minulla myös on tavoitteena saada 10 kg pois. Aloitin jo kaksi viikkoa sitten ja ostin ravintovalmennuksen laihtumiseen tueksi. Ensimmäisellä viikolla lähtikin nesteet hyvin ja tulos - 2,5 kg. Huomenna on punnituspäivä.
Herkut olen jättänyt täysin ja lisännyt ruokavalioon proteiinia. Ihan täysin en ole pystynyt ravintovalmennusta noudattamaan, mutta 80 prosenttisesti kyllä. Liikunta vain on niin hankalaa, joten ruoan kanssa pitää olla tarkkana.
Päivitystä täältäkin. Painoa on lähtenyt 3,5 kg. Herkkuja en ole syönyt ollenkaan muuten kuin joitain proteiinivanukkaita. Herkkukaappi on täynnä suklaapatukoita ja saa ollakin😆. Liikunta ei maistu, mutta nämä ruokailut menee hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkitusti laihduttaminen pidemmän päälle vain lihottaa. Kannattaa tehdä pysyvä muutos kuurin sijaan.
Lihottaakos laihtuminen sitten?
Ei, vaan moni jojoilee. Laihtuu ensin ja huokaisee, että nyt se on tehty. Huonot elämäntavat palaa ja paino nousee takaisin entiseen ja lite till. Kaikki me tunnetaan tällainen ihminen. Eikä siinä mitään, se on inhimillistä hakea nautintoa, vaikka sitten ruoasta. Laihdutusta vaikeampaa on ehdottomasti saavutetun painon ylläpito.//eri
Mä tuun kanssa mukaan tähän ketjuun. <3
Mulla on painoindeksi 29,3 ja olen jo pitkän tovin laihduttanut.
Pudotan painoa hitaasti, ettei se jätä löysää ihoa.
Mua auttoi valtavasti hankkimani ilmainen Fatsecret Suomi appi. Tajusin miten paljon rasvaa tulee juustoista ja ihan vaan pannulle lorautetusta paistoravasta. Hankin juustohöylän joka tekee ohuen ohuita siivuja, rasvasumuttimen ja airfryerin.
Kuntoilua olen lisännyt paljon ja tottumattomat lihakset hiukan protestoivat liikunnan määrää. Eilen illalla päätin että samalla kun katson TV:tä venyttelen lihaksia ja se auttoi. Tänään ei ollut lainkaan niin jäykkä ja kipeä olo.
Lisäksi pätkäpaastoan 14/10.
Painoa en tarkkaile kuin kerran viikossa, kun sen heilahtelu ei tee hyvää päälleni. Se on laskenut sellaista 0.5 kg:n vauhtia nyt syksystä lähtien. Vaatekoko on pienentynyt 4 numerolla. Vielä on paljon töitä ja joulun repsahduskin pitää saada pois, mutta hyvällä mallilla mennään.
Onnea kanssalaihduttajille. Tervetuloa terveempi elämä
Laihdutin 1,5v sitten 15kg, voisin nyt rytistää ennen kesää pois vielä 8-9kg.
Viimeksi meni ihan tylsästi kaloreita laskien 800-1000 vajeella / päivä.
Kymppi pitäisi itsekin saada pois. Olen saanut painon pidetyksi yleensä vähän 80 kg päälle, mutta nyt on tullut kiloja vauhdilla. Kuukausi sitten painoin 86 kg ja tänään aamulla 89,8 kg. Painon olisi hyvä alkaa seiskalla. Olen 171 cm N33.
aloitin nyt 2 kertaa viikkoon ohjatun liikkumisen kävelyn tueksi. 161cm/55kg, mitat 85/65/90. tavoite saada 5-7kg pois kesään mennessä :) nyt lähtenyt pari kiloa joulusta. en ole kauhean iso, mutta kyllä ylimääräistä on
Ryhdyn myös painonhallintaan. Talvella on tullut lisäkiloja lähinnä hiilareiden takia. Alan panostamaan proteiineihin ja kasviksiin, jotka pitävät näläntunteen kurissa, eli vähähiilarinen ruokavalio. Lisäksi Ozempic on käytössä.
Paino laskee mulla noin 1 kg per kuukausi. Pe aamupaino 74 kg eli enää 2 kg normaaliin / 4 kg mieluusti. Mut tänään iski noro! Ihan kauheeta.
Jaana vm 78
Lihottaakos laihtuminen sitten?