Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä typerä (vähäpätöinen) asia on teistä stressaava?

Vierailija
16.01.2026 |

Minä pelkään, että joku kodinkone menee rikki, kun sitä käyttää. 

Entä te?

Kommentit (135)

Vierailija
41/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sovellusten lataamiset ja rekisteröinnit salasanoineen.

Lomakkeiden ja kyselyiden täyttäminen

Kun pitää miettiä, mitä aineksia tarvitaan pizzaan ja mitä on jo valmiiksi ja onko riittävästi

Vierailija
42/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin hauska ketju. Laittakaa lisää.

Ei pysty, liian stressaavaa :s

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renkaidenvaihtojen varaus ja ajoitus.

Vierailija
44/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua stressaa jos pitää tehdä monta asiaa yhen päivän aikana. Esimerkkinä joku lauantai, jos pitäisi aamulla käydä kampaajalla, päivällä hakemassa jotain rautakaupasta, sitten ruokakauppaan, ja illalla vaikka elokuviin tai ravintolaan. 

Nykyään on kuulemma yleistynyt sellainen, että yks juttu = päivä. Eli stressin minimoimiseksi jotkut ihmiset eivät ota ns. täysiä päiviä. Yksi-kaksi juttua max. Eihän tämä toki aina onnistu. 

Vierailija
45/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressaan koko ajan hirveästi, pukeutuuko teinityttöni lämpimästi, vaikka muut sanovat minulle että valitse taistelusi, anna olla.

Vierailija
46/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodinkoneiden huoltoilmoitukset.

Aina joku valo vilkkuu että pese suodatin, tee rumpulinkous, tyhjennä kahvikoneen purut/ likasäilö.

Kaikki aina kun olet laittamassa mitä tahansa, aina jossain vilkkuu joku valosirkus että tee viisi asiaa ensin että saat sen kahvin tai ne pyykit pesuun.

Vierailija
47/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kodinkoneiden huoltoilmoitukset.

Aina joku valo vilkkuu että pese suodatin, tee rumpulinkous, tyhjennä kahvikoneen purut/ likasäilö.

Kaikki aina kun olet laittamassa mitä tahansa, aina jossain vilkkuu joku valosirkus että tee viisi asiaa ensin että saat sen kahvin tai ne pyykit pesuun.

Rumpupesu siis. Robo imurin säiliö täynnä ja navigointiongelma ja robo pyörii keskellä olohuonetta piipaten. Nää auttaa paljonkin mutta on niissä omat juttunsa.

Vierailija
48/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että käytännössä stressaa ihan kaikesta. 

Vierailija
49/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hampaiden pesu. Aamulla ok, mutta joskus illalla nukahdan pesemättä.

Kauhea stressi! Pitäisi mennä harjaamaan, mutta ei millään jaksaisi. 

Tämä on helppo ratkaista. Peset hampaat puoli tuntia sen jälkeen, kun olet syönyt iltaruuan/iltapalan, mitä nyt syötkään. Ei tarvitse jättää viime tippaan. 

Vielä helpompi ratkaisu on pestä hampaat kerran viikossa samalla, kun käy kerran viikossa suihkussa. Minulla väli tahtoo monesti venyä kahdeksi viikoksi tai kuukaudeksi.

Vierailija
50/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua stressaa jos pitää tehdä monta asiaa yhen päivän aikana. Esimerkkinä joku lauantai, jos pitäisi aamulla käydä kampaajalla, päivällä hakemassa jotain rautakaupasta, sitten ruokakauppaan, ja illalla vaikka elokuviin tai ravintolaan. 

Nykyään on kuulemma yleistynyt sellainen, että yks juttu = päivä. Eli stressin minimoimiseksi jotkut ihmiset eivät ota ns. täysiä päiviä. Yksi-kaksi juttua max. Eihän tämä toki aina onnistu. 

Mua huvitti nuorempana että eläkeläisille on päivän suuri tapahtuma mennä kauppaan ja apteekkiin aamutuimaan mutta ku ikää on tullu itelleni niin yksi juttu per päivä vaan on se raja. Vaikka töissä vielä olenkin vielä. 

Eli työpäivä on yksi juttu, siihen ei muuta mahdu enää.

Muuten menee stressin puolelle.

Vierailija
51/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa käynti. Viimeksi kävin 29.11.2025. Käteni olen tosin pessyt useamman kerran päivässä. Mutta hampaani, naamani ja alapääni kaksi kertaa viikossa. Hiukset on millin sänki, joten ne olen pyyhkinyt vain talouspaperilla.

Vierailija
52/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihokarvojen ajelu.

Ei jaksaisi kokoajan niitä.

Vaikka olen minimoinut nekin, epiloin niin silti 2 vkn väli on sekin liian tiuhaan ja stressaa.

En koskaan kykenisi joka päivä ajella jotai  karvakasaa. En enää.

Vierailija
53/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten synttärit. Vuosi menee aina liian nopeasti ja vielä jos niitä on enempi ku yksi. Jatkuvasti synttäriä .. 

Vierailija
54/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä yhden asian / päivä ihmisiä tuntuu olevan useita, olen luullut olevani ainoa herkästi stressaava. Tuntuu joskus, että koko viikko on vain stressiä jos loppuviikolla on joku sovittu meno.

Pyrin saamaan aamuajan ja alkuviikosta jos mahdollista, vaikka viikonloppu menee sitten odotellessa ja miettiessä.

Vierailija
55/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomat ja pyhät. Ai kauhea sitä stressin määrää. Olisi vaan arki ainainen.

Vierailija
56/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tunteita on jäljellä vielä ja aika rutkasti

Vierailija
57/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä yhden asian / päivä ihmisiä tuntuu olevan useita, olen luullut olevani ainoa herkästi stressaava. Tuntuu joskus, että koko viikko on vain stressiä jos loppuviikolla on joku sovittu meno.

Pyrin saamaan aamuajan ja alkuviikosta jos mahdollista, vaikka viikonloppu menee sitten odotellessa ja miettiessä.

Joo sitä stressaa valmiiksi vaikka olisi ihan joku normaalikin meno sovittuna. Että ehtiikö ajoissa, mihin autokin parkkiin ja vaikka mitä.

Vierailija
58/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottakaas vain jos teille tulee putkiremontti!

Vierailija
59/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa käynti. Inhoan vettä iholla, märkyyttä (sanomattakin selvää, etten sauno tai ui). Hampaiden harjaus, se iänikuinen homma 2 krt päivässä. Kaupassa käynti. 

Vierailija
60/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni pitkään uuden harrastuksen alussa aina se koko päivä aivan puihin treenin takia ku piti syömiset ja juomiset ja kaikki suunnitella ja ajoittaa sitä varten etukäteen. Kesti pitkään että se koko pv ei mennyt siinä pilalle, mutta vuosia se otti että muuttui rutiiniksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä