Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä typerä (vähäpätöinen) asia on teistä stressaava?

Vierailija
16.01.2026 |

Minä pelkään, että joku kodinkone menee rikki, kun sitä käyttää. 

Entä te?

Kommentit (135)

Vierailija
61/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä, onko vähäpätöistä, mutta stressaannun ihan hemmetisti kaikista tietokoneen kupruiluista, jos netti pätkii jne.

myös uuden tv:n hankinta, koska ne ovat nykyään niin keleen mutkikkaita edes saada käyttövalmiuteen, ennen riitti kun pisti piuhat ja painoi nappia

Vierailija
62/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihkussa käynti. Inhoan vettä iholla, märkyyttä (sanomattakin selvää, etten sauno tai ui). Hampaiden harjaus, se iänikuinen homma 2 krt päivässä. Kaupassa käynti. 

Minulle taas suihkussa käynti olisi huomattavasti helpompaa, jos olisi sauna. Silloin suihkuun olisi kiva mennä, etenkin talvella. Ilman saunaa suihkussa käynti on suoritus, sitä vain venyttää ja venyttää, kun on kylmä jo valmiiksi ja tietää sen suihkun jälkeisen kylmyyden ja rasvausepisodin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketin meno kauempaan noutopisteeseen, kuin on varannut sen lähipisteeseen. Todella raivostuttavaa autottomana raahata se painava loota pidemmän matkan takaa. Argh!

Vierailija
64/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suihkussa käynti. Inhoan vettä iholla, märkyyttä (sanomattakin selvää, etten sauno tai ui). Hampaiden harjaus, se iänikuinen homma 2 krt päivässä. Kaupassa käynti. 

Minulle taas suihkussa käynti olisi huomattavasti helpompaa, jos olisi sauna. Silloin suihkuun olisi kiva mennä, etenkin talvella. Ilman saunaa suihkussa käynti on suoritus, sitä vain venyttää ja venyttää, kun on kylmä jo valmiiksi ja tietää sen suihkun jälkeisen kylmyyden ja rasvausepisodin. 

Mulla on sauna ja en käy suihkussa erikseen juuri sen takia kun on kylmä. Pakko saunaan päästä.

Vierailija
65/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton pesettäminen. Aina pesun jälkeen tulee sade, vaikka säätiedotus lupailee ihan jotain muuta. Ei millään meinaa jaksaa viedä autoa pesuun.

Vierailija
66/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että ostoslistalla on useita tuotteita, eli yli kymmenen vaikka.

Kauhea stressi että näin paljon vaikka sitten kaupan jälkeen ihmettelee että mikäs ongelma tässä edes oli.

Tai se jos pitää eri kaupoista hakea eri juttuja, kauhean vaikeaa.

Vierailija
67/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auton pesettäminen. Aina pesun jälkeen tulee sade, vaikka säätiedotus lupailee ihan jotain muuta. Ei millään meinaa jaksaa viedä autoa pesuun.

Mä pesen vasta ku on aivan totaalisesti pakko. Sade hoitaa pahimmat tai pyyhin laseja erikseen jos tarve on. Vihaan auton pesuoperaatiota.

Vierailija
68/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paketin meno kauempaan noutopisteeseen, kuin on varannut sen lähipisteeseen. Todella raivostuttavaa autottomana raahata se painava loota pidemmän matkan takaa. Argh!

Tämä on niin ärsyttävää.

Vierailija
69/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton tankkaaminen on jotenkin todella ärsyttävää. Stressaa, kun huomaan että kohta pitäisi taas tankata.

Vierailija
70/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pyykkiä alkaa kertyä. Pyykkikoneen ohjelmat kestää iänkaiken, jos haluaa, että pyykistä tulee oikeasti puhdasta ja hyvin huuhdeltua. Eikä konetta voi kuitenkaan jättää ilman valvontaa pyörimään.

Kyllä voi, mummo. 

Sinä penikka varmaan jätät. 

Vierailija
71/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pyykkiä alkaa kertyä. Pyykkikoneen ohjelmat kestää iänkaiken, jos haluaa, että pyykistä tulee oikeasti puhdasta ja hyvin huuhdeltua. Eikä konetta voi kuitenkaan jättää ilman valvontaa pyörimään.

Kyllä voi, mummo. 

Mä en jätä mutta pesen kaiken tunnin 60 tai 40 asteen ohjelmassa niin ei ota sitä kolmea tuntia. Onneksi on ohjelmia joista valita.

Vierailija
72/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun joku tulee kylään. Jo lapsena olin sellainen, että menin mieluummin itse kaverille, kuin että kaveri olisi tullut meille. En oikein tiedä mikä siinä stressaa, vaikka olisi kuinka mieluisia vieraita niin aina sama juttu.

Vierailija
73/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yksikin meno vapaapäivänä jos se on iltapäivästä. Koko päivä menee kellon kyttäämiseen että milloin pitää lähteä.

Ja sit jos on aika jonnekin missä ei ole käynyt ennen, esim hammaslääkäri. Mistä ovesta pääsee sisään, löydänkö perille (ja oikeasti olen hyvä suunnistamaan). 

Vierailija
74/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokentälle lähteminen.

Vierailija
75/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi, mummo. 

Mä en jätä mutta pesen kaiken tunnin 60 tai 40 asteen ohjelmassa niin ei ota sitä kolmea tuntia. Onneksi on ohjelmia joista valita.

Ei vie kolmea tuntia.

Vierailija
76/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi, mummo. 

Kaikki automaatti ja eko ohjelmat voi unohtaa suorilta. Ne kestää tuhottoman kauan.

Vierailija
77/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimen vaihto, pitäis muistaa kaikki maailman salasanat, varmistaa että kuvat siirtyy jne. Yleensä aina menee hermo parissa minuutissa, ikinä se ei mene sujuvasti.

Vierailija
78/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin sanomaan vain vinkiksi kaupassa käyntiä inhoaville, että jos mahdollista niin käyttäkää kotiinkuljetusta. Yksi stressi pois elämästä.

Itse wolttaan kassit oven taa ja voi kuinka helppoa. Minulla oli ennen jopa maha sekaisin ja tuskanhiki kauppaan mennessä tai siellä paikan päällä, niin oudolta kun se jonkun mielestä kuulostaakin.

Vierailija
79/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelimen vaihto, pitäis muistaa kaikki maailman salasanat, varmistaa että kuvat siirtyy jne. Yleensä aina menee hermo parissa minuutissa, ikinä se ei mene sujuvasti.

Tässä tilanteessa olen onnellinen siitä, että sain lapsia. Ojennan puhelimeni nuorisolle ja sanon, että hoitakaa homma :)

Vierailija
80/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei meillä ole miehen kanssa seksiä. Kumpikaan ei halua, joten en ymmärrä, miksi se stressaa minua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi