Miesten miellyttämisestä
Miehet ovat kriisissä, koska naisia ei kiinnosta se entinen naisen rooli.
He eivät halua miellyttää teidän silmäänne, jotta saisivat suhteen teihin. Heitä ei yhtään kiinnosta.
Nykynaiset haluavat elää kuten miehetkin. Itselleen. Miehen ja isän rooliin lapsiperheessä suostuisi edelleen monikin nainen, vaimon ja äidin rooliin ei.
Nykynaiset ovat vain yhtä itsekkäitä kuin miehet ovat aina olleet. Se on heille ollut sallittua ja siihen on aina rohkaistu.
Nyt kun nainen ei enää olekaan automaattisesti se lämmin ja lempeä, itsensä toisille täysin uhraava yhteisön hoivamoottori ja kaikenikäisten kotipiika, miehet ovat ihan hukassa.
Itse olen viisikymppinen, perinteinen nainen, mutta pidän omasta elämästäni ja se on minun näköistäni. Mutta voi miten naisten aseman parantuminen ja nykynaisten asenne ilahduttaa minua!
Miesten on myös muututtava nyt tai tämä yhteiskunta on tullut tiensä päähän.
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
"Minusta olisi reilua, jos miehet maksaisivat lapsen kulut 100%. Nainen uhraa jo kehonsa ja uransa, mies voisi hoitaa taloudellisen puolen."
Minusta parisuhde menee pieleen jos aletaan laskeskelemaan sitä kuka maksaa mitenkin paljon tai kenen pitää korvata toiselle mitäkin. Hyvä parisuhde on yksikkö jossa luonnostaan ajatellaan mikä on parasta meille, ei jommalle kummalle.
Mutta siinä olet oikeassa että tietenkin miehen pitää mahdollistaa ura myös naiselle jos nainen sitä haluaa.
Parisuhteessa nimenomaan on tärkeää, että molemmilla on asiat hyvin. Nainen menettää uransa ja eläkkeensä, keho koetuksella. Pienintä, mitä mies voi tätä vastaan tehdä, on hoitaa lasten kulut, silloin se nainenkin voi säästää eläkepäiviä varten kohtuullisen eläkkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annatko samat vinkit kaikille sinkuille naisille kanssa?
Tietysti. Parisuhteen tulee tuoda molempien elämään lisäarvoa. Eihän se muuten edes mikään parisuhde olisi, vaan riippuvuussuhde. Se ystävyys on parisuhteen tärkein osa.
Niin eli naisten pitää olla myös seksuaalisesti haluttavia, luotettavia, osata tehdä kotitöitä ja olla taloudellisesti vakaita, jos haluavat parisuhteeseen sen ystävyyden lisäksi.
Nainen, joka miehen elämää parantaa löytää kyllä parisuhteen. Ilmeisesti 50% naisista tai miehistä ei paranna toisten elämää siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mistäköhän se johtuu? No juuri siitä, että moni mies aiheuttaa naiselle vain lisää työtä. Lisää sotkua, lisää ruuanlaittoa, lisää velvollisuuksia. "
Historiallisesti Suomessa miehet eivät koskaan ennen ole tehneet niin paljon kotitöitä kuin nyt ja osanneet huolehtia itsestään ilman naista niin usein ja hyvin kuin nyt. On jo ihan normi että mies osaa kokata, pestä vaatteensa ja pitää kodin siistinä. Jos ei osaa niin on vähän reppana.
Ja silti mies kelpaa naisille huonommin kuin koskaan. Melkoi erikoista.
No ei se kyllä erikoista ole. 200 000 vuotta ollut aikaa, ja nyt alkaa olla normi, että mies osaa pestä vaatteensa. Herättää naisissa lähinnä myötähäpeää, että pidetään meriittinä, että mies osaa peräti huolehtia otsestään.
Miehet osaavat paitsi pestä, myös valmistaa ja suunnitella vaatteita. Katsopa huvikseen vaikkapa tunnetuimmat räätälit ja suunnittelutoimistot. Ja myös ne koneet, jotka ne vaatteet pesevät, ompelevat ja kankaat kutovat, ihan kaikki miesten kynästä lähtöisin :) Ja ne koneet ja menetelmät, joilla se sähkö siihen ompelukoneeseen ja metallit siihen neulaan tulee, ja lannoitteet puuvillapellolle, ja ne laitteet joilla puuvilla korjataan ja prosessoidaan. Synteettisten vaatteiden kohdalla öljynporauslautat ja jalostamot sekä kemialliset menetelmät, joista saadaan vaikkapa viskoosia, veikkaan jälleen kerran että pallielukat on ollu jotain touhuamassa.
Toki meitäkin on erilaisia, ja olen myös tavannut miehiä, jotka osaavat piereskellä sohvalla ja juoda kaljaa. Siinä se. Ihan itse valitset, kenen kanssa aikasi vietät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti. Parisuhteen tulee tuoda molempien elämään lisäarvoa. Eihän se muuten edes mikään parisuhde olisi, vaan riippuvuussuhde. Se ystävyys on parisuhteen tärkein osa.
Niin eli naisten pitää olla myös seksuaalisesti haluttavia, luotettavia, osata tehdä kotitöitä ja olla taloudellisesti vakaita, jos haluavat parisuhteeseen sen ystävyyden lisäksi.
Nainen, joka miehen elämää parantaa löytää kyllä parisuhteen. Ilmeisesti 50% naisista tai miehistä ei paranna toisten elämää siis.
Juuri näin. Parisuhdetta ei toki ole mikään pakko haluta. Mutta jos sen haluaa, niin nuo asiat ovat sen parisuhteen perus rakennuspalikoita. Pitää tuoda toisen elämään sellaista hyvää, että se toinen kanssaan haluaa olla.
''Juuri näin. Parisuhdetta ei toki ole mikään pakko haluta. Mutta jos sen haluaa, niin nuo asiat ovat sen parisuhteen perus rakennuspalikoita. Pitää tuoda toisen elämään sellaista hyvää, että se toinen kanssaan haluaa olla. ''
Hyvä, että olet sitä mieltä, että molemmilla sukupuolilla on töitä tehtävänä, jos parisuhteeseen haluavat. Alkuperäisestä viestistäsi ei tuo tullut ilmi ja kaikki vastuu oli miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen, joka noita asioita ei parisuhteessa osaa, on toiselle taakka. Jos haluat parisuhteen, älä ole taakka. Ja sen toisen kanssa tulee myös viihtyä.
Aivan perusasioita, eikä riippuvaista sukupuolesta.
Vierailija kirjoitti:
''Juuri näin. Parisuhdetta ei toki ole mikään pakko haluta. Mutta jos sen haluaa, niin nuo asiat ovat sen parisuhteen perus rakennuspalikoita. Pitää tuoda toisen elämään sellaista hyvää, että se toinen kanssaan haluaa olla. ''
Hyvä, että olet sitä mieltä, että molemmilla sukupuolilla on töitä tehtävänä, jos parisuhteeseen haluavat. Alkuperäisestä viestistäsi ei tuo tullut ilmi ja kaikki vastuu oli miehillä.
Miehet sitä parisuhteen puutetta täällä enemmän tuntuvat valittavan, mutta toki nämä samat pätee kaikkiin ihmisiin jotka parisuhteeseen toivovat pääsevän. Toisen elämään tulee tuoda riittävästi hyvää, jotta parisuhde voi syntyä.
Vierailija kirjoitti:
"Pointti onkin se derivaatta. Varmasti elintaso 2025 on parempi kuin 1960, ja 1960 parempi kuin 1900. Harva 2020- tai 1960-luvulla elävä kuitenkaan ottaa mukisematta vastaan sen 60 vuotta sitten vallinneen elintason."
Sinällään ymmärrän pointin mutta on sillä ihan todellisella elintasollakin joku merkitys. On eri asia pudota kerrostalokolmiosta savupirttiin kuin omakotitalosta kerrostalokolmioon. Siinä hieman alhaisemmassakin elintasossa edelleen ne kaikki perustarpeet ja perusmukavuudet ovat mukana (lisättynä kaikilla nykytekniikan hienouksilla) vaikka esim. se asunnon koko tai malli ei olisikaan ihan sama kuin vanhemmilla tai auto ei olisi ihan yhtä uusi malli.
Kyllä tätä on jo 18 vuotta Suomessa katseltu, nollakasvua samalla kun asuntojen hinnat nousevat. No, nyt ne laskevat koska kupla puhkesi. Ongelma tässä onkin se, että se alamäki ei pysähdy siihen kerrostalokolmioon tai edes se kerrostalokolmio, vaan tulevaisuudennäkymät nuorille. Jos on antaa työttömyyttä ja kurjuutta, nuori helposti passivoituu ja jättää ne vähäisetkin mahdollisuudet käyttämättä. Lapsia ei synny, työpaikkojen määrä laskee ja hoivamenot sekä eläkekulut paisuvat seuraavat 30 vuotta.
Kuka järjellinen haluaisi pudota Ruotsin elintasosta 30 vuodessa Puolan elintasoon ja siitä 30 vuodessa Moldovan elintasoon? Ja jatkaa systeemin ylläpitämistä, joka tähän johtaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet sitä parisuhteen puutetta täällä enemmän tuntuvat valittavan, mutta toki nämä samat pätee kaikkiin ihmisiin jotka parisuhteeseen toivovat pääsevän. Toisen elämään tulee tuoda riittävästi hyvää, jotta parisuhde voi syntyä.
Tämä on vain oma mielipiteesi, että miehet parisuhteen puutetta valittavat ja ovat jossain kriisissä. Täällä on päivittäin aloituksia molemmilta sukupuolilta, että eivät löydä kumppania. Vinkkinä vielä, että ne 'tavalliset miehet' -ketjut on trolleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nelikymppinen nainen, naimisissa ja perheellinen, mutta en yhtään perinteisen naisen roolissa. Meillä mies hoitaa kaiken ruuanlaiton, siivouksen, kaikki lasten neuvola-, kasvatuskeskustelu-, vanhempainilta, lääkäri-, yms. vastaavat lapsiin liittyvät käynnit. Käymme molemmat töissä.
Tämä järjestely sopii meille hyvin. Itse harrastan paljon liikuntaa ja hoidan ulkonäköäni. Mies on ollut minuun tyytyväinen jo yli 20 vuotta.
Hienoa. Mitä kodin/perheen asioita hoidat itse?
Lasten pukeutuminen (lapsia kolme). Auton määräaikaishuolloista huolehtiminen, katsastukset, renkaanvaihdon aikojen varaaminen, pesut.
Lasten neuvola-aikojen varaukset -> tiedottaminen miehelle. Pyykinpesu (myös mies pesee). Mattojen vienti pesulaan. Vessojen pesu. Kauppalistojen laadinta ruokaostoksia varten miehen puolesta.
Olin kahdeksan vuotta kotiäitinä ja silloin tein kaikki. Enää en ole, enkä tee.
Minulla on onnellinen parisuhde.
Teemme yhdessä kotityöt, meillä on hauskaa yhdessä, luotamme toisiimme, harrastamme yhteisiä juttuja, huomioimme molemmat toisiamme joka päivä, pidämme toisiamme haluttavina, hyödymme myös molemmat toistemme vahvuuksista esim sosiaalisesti, ajankäytöllisesti, taloudellisesti.
Ja olemme myös umpirakastuneita.
En voisi kuvitellakaan olevani suhteessa ihmisen kanssa jonka kanssa ei olisi hauskaa ja jonka kanssa en olisi parhaat ystävykset.
Liki kaikki mahdollinen elämässäni sujuu helpommin ja mukavammin kun tuo oma rakas on asioita yhdessä jakamassa. Nämä ovat hyvän parisuhteen perusta, ja ilman näitä en näe miksi parisuhteeseen kenenkään kanssa lähtisin.
Vierailija kirjoitti:
Olen nelikymppinen nainen, naimisissa ja perheellinen, mutta en yhtään perinteisen naisen roolissa. Meillä mies hoitaa kaiken ruuanlaiton, siivouksen, kaikki lasten neuvola-, kasvatuskeskustelu-, vanhempainilta, lääkäri-, yms. vastaavat lapsiin liittyvät käynnit. Käymme molemmat töissä.
Tämä järjestely sopii meille hyvin. Itse harrastan paljon liikuntaa ja hoidan ulkonäköäni. Mies on ollut minuun tyytyväinen jo yli 20 vuotta.
Miten paljastaa olevansa s eksiorja paljastamatta olevansa s eksiorja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minusta olisi reilua, jos miehet maksaisivat lapsen kulut 100%. Nainen uhraa jo kehonsa ja uransa, mies voisi hoitaa taloudellisen puolen."
Minusta parisuhde menee pieleen jos aletaan laskeskelemaan sitä kuka maksaa mitenkin paljon tai kenen pitää korvata toiselle mitäkin. Hyvä parisuhde on yksikkö jossa luonnostaan ajatellaan mikä on parasta meille, ei jommalle kummalle.
Mutta siinä olet oikeassa että tietenkin miehen pitää mahdollistaa ura myös naiselle jos nainen sitä haluaa.
Parisuhteessa nimenomaan on tärkeää, että molemmilla on asiat hyvin. Nainen menettää uransa ja eläkkeensä, keho koetuksella. Pienintä, mitä mies voi tätä vastaan tehdä, on hoitaa lasten kulut, silloin se nainenkin voi säästää eläkepäiviä varten kohtuullisen eläkkeen.
Tämä, mutta nykymiehet haluavat 50/50 liiton ja yhteishuoltajuuden, omistajuuden lapsiin ja haaremin eli myös toisen naisen ketä panna, kun se työssä raatava äiti ei enää anna seksulia. Larppaavat jotain kuninkaallisia jalkavaimoineen. Hyh hyh, nykymiehet ovat oksettavia
"Parisuhteessa nimenomaan on tärkeää, että molemmilla on asiat hyvin."
Kyllä. Ja sillon kun molemmilla on asiat hyvin, "meillä" on asiat hyvin. "Meillä" ei voi olla asiat hyvin jos toisella ei ole.
" Nainen menettää uransa ja eläkkeensä, keho koetuksella."
Ei se mikään automatti ole. En minä ole menettänyt uraani tai eläkettäni. Minulla on paljon hienompi utra kuin miehelläni.
"Pienintä, mitä mies voi tätä vastaan tehdä, on hoitaa lasten kulut, silloin se nainenkin voi säästää eläkepäiviä varten kohtuullisen eläkkeen."
No kukin hoitaa sen kompensaation miten sille pariskunnalle on parasta. Mutta ei siinä mitään yhtä ratkaisua ole. Olisi hassua jos minun mieheni korvaisi minulle urani vaikka minä ansaitsen pari tonnia kuussa enemmän kun hän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä järjestely sopii meille hyvin. Itse harrastan paljon liikuntaa ja hoidan ulkonäköäni. Mies on ollut minuun tyytyväinen jo yli 20 vuotta.Miten paljastaa olevansa s eksiorja paljastamatta olevansa s eksiorja.
En kuule tiedä, mutta kerro sinä! Lisään vielä, että minulla on ollut viimeisen viiden vuoden aikana kolme eri suht pitkäaikaista rakastajaa, joista kaksi itseäni nuorempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä, mutta nykymiehet ha
Mene siitoshullu muihin ketjuihin huutelemaan.
"Nainen, joka miehen elämää parantaa löytää kyllä parisuhteen. Ilmeisesti 50% naisista tai miehistä ei paranna toisten elämää siis."
Tai ainakaan ei uskota että parantaisi koska suhteeseen ei ryhdytä. Se mikä tässä koko ajan unohtuu on että kyse ei ole läheskään aina siitä että olisi jo joku suhde jossa sitten olisi havaittu että toinen ei parannakaan sitä elämää. Vaan että ei edes ryhdytä suhteisiin koska uskotaan että ne eivät paranna elämää vaikka ei oikeastaan ole edes kokeiltu.
Miesten on myös muututtava nyt tai tämä yhteiskunta on tullut tiensä päähän.
Olen muuttunut niin paljon, että yhteiskunta ei merkitse minulle enää mitään. Se voi puolestani kadota pois. Eikä tämä ole nihilismiä.
Vierailija kirjoitti:
"Nainen, joka miehen elämää parantaa löytää kyllä parisuhteen. Ilmeisesti 50% naisista tai miehistä ei paranna toisten elämää siis."
Tai ainakaan ei uskota että parantaisi koska suhteeseen ei ryhdytä. Se mikä tässä koko ajan unohtuu on että kyse ei ole läheskään aina siitä että olisi jo joku suhde jossa sitten olisi havaittu että toinen ei parannakaan sitä elämää. Vaan että ei edes ryhdytä suhteisiin koska uskotaan että ne eivät paranna elämää vaikka ei oikeastaan ole edes kokeiltu.
Huumorintajulla ja luotettavuudella pääsee jo pitkälle.