Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaisitko parisuhteeseen 50v miehen kanssa, jolla on alle kouluikäinen lapsi?

Vierailija
14.01.2026 |

Tämmöisiä tulee Tinderissä vastaan. Tosin se lapsi selviää sitten vasta jossain vaiheessa, profiilissaan eivät siitä mainitse.

Olen itsekin 50v ja lapset jo täysi-ikäisiä, toinen ei edes asu enää kotona.

Kommentit (120)

Vierailija
101/120 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdoton ei. Miehellä on todnäk. jo toinen kierros isukkina menossa. Saanut viidenkympin villityksen hieman ennakkoon ja jättänyt ekan perheensä jonkun hepsankeikan takia - iso yök.

Vierailija
102/120 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten lapseton, jotta on oikeasti aikaa olla minun kanssa. Tai sit odottaa, et lapset aikuisia ja omissa kodeissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/120 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
104/120 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluiten lapseton, jotta on oikeasti aikaa olla minun kanssa. Tai sit odottaa, et lapset aikuisia ja omissa kodeissa.

Tää

Vierailija
105/120 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen tuli juuri vastaan. Miehellä 2 teiniä ekasta liitosta, joiden kanssa ei mitään kiinteitä tapaamisisa, vaan ihan miten sattuu tulivat ja menivät ja tarvivat isää korjaamaan mopoa tai kyytiä tai mitä milloinkin. Toisesta liitosta 6v tyttö viikko/viikko. Totesin, etten mahdu tuohon mukaan mitenkään

Joo, ei kahden kierroksen lapsia  suhteessa🙄😯              

Vierailija
106/120 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole vielä neljäkymmentäkään, ja lapseni on jo koululainen (eikä enää ihan pikkukoululainen).

Niin en lähtisi enää pakittamaan sinne pikkulapsi-aikaan, kun itselläni on jo uusi elämänvaihe menossa.

Kun itse olen viisikymppinen, niin lapseni on jo omaa elämää elävä aikuinen.

Vierailija
107/120 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin mun exä on kelvannut, varmaan siksi kun lapsi on mulla ja miehellä rahaa. Kyllä te hyvin mammat vedätte

Vierailija
108/120 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin mun exä on kelvannut, varmaan siksi kun lapsi on mulla ja miehellä rahaa. Kyllä te hyvin mammat vedätte

No onhan se eri asia kun kersa on sinulla, eikä vuoroviikoin

Vierailija
109/120 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, jos se lapsiasia selviäisi jälkikäteen. Jos se olisi alusta asti ilmoitettu, ehkä....

Vierailija
110/120 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkaisi. Olen tehnyt lapseni ajoissa ja ovat jo aikuisia ja omillaan. Pikkulapsiaikoihin en halua palata enää, nyt on oman elämän aika.

Vierailija
111/120 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä oli ainakin minun exällä eukkoja jonossa, kun on miehellä pätäkkää. Siinä unohtuu muut asiat. Ihan turhaan täällä selitellään muuta

Katkera ex kiukuttelee

Vierailija
112/120 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä oli ainakin minun exällä eukkoja jonossa, kun on miehellä pätäkkää. Siinä unohtuu muut asiat. Ihan turhaan täällä selitellään muuta

Katkera ex kiukuttelee

Miksi oisin katkera? Mutta tän palstan jeesustelu huvittaa

Vierailija
113/120 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkaisi parisuhteeseen minkään ikäisen miehen kanssa jolla on alaikäinen lapsi. N44

Vierailija
114/120 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin alkaa. Pidän lapsista ja mielestäni ne rikastuttavat elämää. Ei yhtään haittaisi olla "bonustyyppi" lapsenkin elämässä. 

Paitsi se lapsi ei välttämättä tykkää sinusta.

Vierailija
115/120 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka muuttaa huono diili vielä huonommaksi on lisätä keski-ikäiselle gubelle pikkulapsi. Ei.

Vierailija
116/120 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä. 

Olet 47 vuotias nainen ja lapseni jo aikuisia. Ei kiinnosta enää tuo elämänvaihe, elin sen jo.

Vierailija
117/120 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN TODELLA.

Vierailija
118/120 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvalla noin iäkkäällä miehellä on alle kouluikäinen lapsi, joten ap puhuu nyt paskaa!

Vierailija
119/120 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä lähtisi tuohon kuvioon, vaikka kuinka lapsi olisi vain joskus ja jouluna.

Kun aina on se mahdollisuus, että syystä tai toisesta etävanhemmasta tuleekin lähivanhempi, ja sitä myötä sitten itsekin päätyisi taas siihen pikkulapsi-arkeen. Jonka olen jo elänyt. Lapsenlapset ovat niitä seuraavia lapsia, joita tulen hoivaamaan ja kaitsemaan, jos sellaisia on tullakseen.

Vierailija
120/120 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän