Alkaisitko parisuhteeseen 50v miehen kanssa, jolla on alle kouluikäinen lapsi?
Tämmöisiä tulee Tinderissä vastaan. Tosin se lapsi selviää sitten vasta jossain vaiheessa, profiilissaan eivät siitä mainitse.
Olen itsekin 50v ja lapset jo täysi-ikäisiä, toinen ei edes asu enää kotona.
Kommentit (59)
Riippuisi siitä, paljonko tää iskä järjestäisi sitä aidosti kahdenkeskistä aikaa sille parisuhteelle.
Vierailija kirjoitti:
"Et nyt ymmärrä. Se on sen miehen voivoi. Mulla on kyllä tekemistä ja menemistä ihan jonkun toisen lapsesta riippumatta."
Kyllä se nyt on vähän kummankin voivoi, sillä yhteinen aika kärsii siitä, että se alle kouluikäinen lapsi pitää huomioida. Ei nyt mikään parisuhde voi olla sellainen, jossa kaikki tekeminen ja meneminen suunnitellaan pelkästään itseä ajatellen eikä myös puolison aikatauluihin sopivaksi.
En mä pitäisi tuollaista suhdetta sellaisena, missä toinen on puoliso. Kevyttä kenttätapailua, jos sitäkään, muuhun en olisi valmis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Et nyt ymmärrä. Se on sen miehen voivoi. Mulla on kyllä tekemistä ja menemistä ihan jonkun toisen lapsesta riippumatta."
Kyllä se nyt on vähän kummankin voivoi, sillä yhteinen aika kärsii siitä, että se alle kouluikäinen lapsi pitää huomioida. Ei nyt mikään parisuhde voi olla sellainen, jossa kaikki tekeminen ja meneminen suunnitellaan pelkästään itseä ajatellen eikä myös puolison aikatauluihin sopivaksi.
En mä pitäisi tuollaista suhdetta sellaisena, missä toinen on puoliso. Kevyttä kenttätapailua, jos sitäkään, muuhun en olisi valmis.
Ja reissut: menisin yksinäni, jos toiselle tulee lapsen takia este. Tulee sitten seuraavalle reissulle jos pääsee.
Vierailija kirjoitti:
YH-äideillä ei ole samaa ongelmaa, koska aina löytyy miehiä, joille riitää se 2h joka toinen viikko.
Kyllä tuo on ongelma yh-äidillekin. Minä en tyytynyt kerran viikkoon tapaamiseen. Lopetin sen suhteen aika äkkiä. Halusin normaalin parisuhteen.
En, olen lapsivapaa ja se sisältää kumppaninkin lapsettomuuden, lasten iästä riippumatta. Ja miehet todellakin yrittävät muunnella totuutta kaikin mahdollisin keinoin (tyyliin "olen lapseton, koska lapset asuu exällä / muutti pois kotoa / on adoptiolapsia / en asu niiden kanssa" jne jne)
Vierailija kirjoitti:
En alkaisi, vaikka pidän lapsista, se vaihe elämässäni on jo ohi. Lapsenlapsia hoitelen sitten, jos niitä tulee.
Ethän pidä lapsista sitten. Pidätkö myös elokuvista, muttet kuitenkaan katso niitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En alkaisi, vaikka pidän lapsista, se vaihe elämässäni on jo ohi. Lapsenlapsia hoitelen sitten, jos niitä tulee.
Ethän pidä lapsista sitten. Pidätkö myös elokuvista, muttet kuitenkaan katso niitä?
On eri asia tykätä omista kuin toisten lapsista
Tuossa iässähän pitäisi odottaa lapsenlapsia :D
Mua ei haittaisi, tykkään lapsista. Noin pieneen saa vielä muodostettua tunnesiteenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On eri asia tykätä omista kuin toisten lapsista
Olen aikuisten lasten äiti ja perinteisen parisuhteen kannattaja eli haluan asua puolisoni kanssa yhdessä. Mutta en missään nimessä haluaisi vieraita lapsia asumaan omaan kotiini joka toinen viikko tai vkl. Olisin mieluummin sinkku. Onneksi nykyisellä puolisollakin lapset on aikuisia. Riittää kun bonus lapsenlapsi on harvoin hoidossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YH-äideillä ei ole samaa ongelmaa, koska aina löytyy miehiä, joille riitää se 2h joka toinen viikko.
Kyllä tuo on ongelma yh-äidillekin. Minä en tyytynyt kerran viikkoon tapaamiseen. Lopetin sen suhteen aika äkkiä. Halusin normaalin parisuhteen.
Mutta tuo nainen varmasti löytää helposti uuden
Ihan hyvin.
Minulla on aikuiset lapset, muttei lapsenlapsia. Miehen lapsi voisi sopia tällaiseen "ekolokeroon" erinomaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tuo nainen varmasti löytää helposti uuden
Varmaan löytää uuden. Mä löysin uuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin totaaliyhäri, mutta kun tapasin nuoremman lapseni isän, omani oli jo menossa kouluun. Eli ihan pienestä piltistä ei ollut kyse.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin.
Minulla on aikuiset lapset, muttei lapsenlapsia. Miehen lapsi voisi sopia tällaiseen "ekolokeroon" erinomaisesti.
Olen touhunut paljon lasten kanssa muutenkin. Voisin olla bonustäti, joka osaa hoitaa lasta ja suhtautua häneen fiksusti.
Vierailija kirjoitti:
Tällainen tuli juuri vastaan. Miehellä 2 teiniä ekasta liitosta, joiden kanssa ei mitään kiinteitä tapaamisisa, vaan ihan miten sattuu tulivat ja menivät ja tarvivat isää korjaamaan mopoa tai kyytiä tai mitä milloinkin. Toisesta liitosta 6v tyttö viikko/viikko. Totesin, etten mahdu tuohon mukaan mitenkään
Nuo ei kyllä ole alle kouluikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällainen tuli juuri vastaan. Miehellä 2 teiniä ekasta liitosta, joiden kanssa ei mitään kiinteitä tapaamisisa, vaan ihan miten sattuu tulivat ja menivät ja tarvivat isää korjaamaan mopoa tai kyytiä tai mitä milloinkin. Toisesta liitosta 6v tyttö viikko/viikko. Totesin, etten mahdu tuohon mukaan mitenkään
Nuo ei kyllä ole alle kouluikäisiä.
Paitsi se nuorin.
EI naisen varallisuudella ole väliä. Riittää kun on hoikka ja kaunis