Alkaisitko parisuhteeseen 50v miehen kanssa, jolla on alle kouluikäinen lapsi?
Tämmöisiä tulee Tinderissä vastaan. Tosin se lapsi selviää sitten vasta jossain vaiheessa, profiilissaan eivät siitä mainitse.
Olen itsekin 50v ja lapset jo täysi-ikäisiä, toinen ei edes asu enää kotona.
Kommentit (120)
Minä haluasin todellakin ja olisin ihana kumppani ja todellakin laittasin lapset etusijalle. Se on lasten ainut kertanen lapsuus ja nuoruus.haluisinnolla aidosti mukana turvallisena .luotettavana aikuisena myös lapsille.en voi tässä kertoa kaikkea mut ovat kokeneet rankkoja asioita . mut antaa myös tilaa isä lapsijutuille kun sitä tarvitsevat.nyt valitettavasti mies ei halua kun tapailusuhteen .introvertti .ja sitoutumiskammoa.joten siis näin annan tukeni.rakastan miestä ja lapset ovat sydämessäni.oon heidät parikertaa nähnyt.mut he eivät tiedä et oon heidän isänsä elämässä .en oo lasten elämässä joten nähdään tosi vähän kuitenkin kun mies pääsääntösesti on lasten kanssa.Ollaan nyt 4 vuotta oltu näin.itellä aikuiset lapset.oon vaan paljon yksin.se tekee surulliseksi.
Sopii, jos mun ei tarvitse sitten olla tekemisissä sen lapsen kanssa. Tämän kun sanoo miehelle, niin saa todennäköisesti vastauksen, että sitten se ei käy miehelle, kun hän haluaa leikkiä ydinperhemeininkiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen (hetero)mies mutta pakko kommentoida. Itse kiertäisin tuollaisen tapauksen kaukaa. Ei vain ole ihan normaalia, että 50-vuotiaalla sinkkumiehellä on alle kouluikäisiä lapsia. Sama homma olisi naisen kohdalla (biologisestihan on mahdollista, että 50-vuotiaalla naisella on pieniä lapsia).
Ei sinun tarvitse tietenkään mennä suhteeseen kenenkään miehen eikä naisen kanssa. Mutta maailman sivu osalla tuon ikäisiä on ollut pieniä lapsia. Olet siis täysin väärässä, että se ei olisi normaalia.
Tietysti ennen aikaan sen ikäisillä oli usein liuta vanhempiakin lapsia. Ei aina, isoisoisoäitini meni 32-vuotiaana ensimmäiseen avioliittoonsa kymmenen vuotta vanhemman lesken kanssa. Leskellä oli ensimmäisen vaimonsa kanssa kymmenisen lasta, joista alle puolet elossa. Yhdessä he saivat vielä puolenkymmentä, jotka kaikki elivät aikuisiksi. Muistaakseni noin 45 ja 55 olivat vanhemmat, kun kuopus syntyi, ja ilman häntä ei olisi minuakaan.
Isoisoisoäiti ei ehkä olisi ollut hyvässä asemassa vanhana naimattomana naisena. Taas nuorena avioituneena hän olisi ehkä päätynyt synnyttämään 15 lasta. Eli ei hän tyhmä ollut.
En alkaisi. Itseäni ei innosta pienen lapsen ehdoilla eläminen. Tuskin silloinkaan jos olisi vuoroviikkovanhempi, sillä haluan muuttaa tulevaisuudessa yhteen. Jos lapsi olisi isompi, en olisi niin ehdoton.
Mikä tätä lainaustoimintoa taas riivaa? Ja miksi tulee kilometrin kappaleenvälit?
Jos henkilö tuntuisi minulle sopivalta, löytyisi jotain yhteistä kiinnostuksen aihetta ja olisi kunnollinen muuten (käytöstavat, ei irtosuhteiden keräilijä tai joka viikonloppu kaljoissaan) niin mikä ettei. Olennaista on yhteisestä tekemisestä innostuminen, ajattelen että siinä voi hyvinkin mennä alle kpuluikäinemän mukana.
Nainen 45, omat 4 lasta aikuisia.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluasin todellakin ja olisin ihana kumppani ja todellakin laittasin lapset etusijalle. Se on lasten ainut kertanen lapsuus ja nuoruus.haluisinnolla aidosti mukana turvallisena .luotettavana aikuisena myös lapsille.en voi tässä kertoa kaikkea mut ovat kokeneet rankkoja asioita . mut antaa myös tilaa isä lapsijutuille kun sitä tarvitsevat.nyt valitettavasti mies ei halua kun tapailusuhteen .introvertti .ja sitoutumiskammoa.joten siis näin annan tukeni.rakastan miestä ja lapset ovat sydämessäni.oon heidät parikertaa nähnyt.mut he eivät tiedä et oon heidän isänsä elämässä .en oo lasten elämässä joten nähdään tosi vähän kuitenkin kun mies pääsääntösesti on lasten kanssa.Ollaan nyt 4 vuotta oltu näin.itellä aikuiset lapset.oon vaan paljon yksin.se tekee surulliseksi.
Välimerkit. Oikeasti. Toivottavasti et opeta niille lapsille ainakaan oikeinkirjoitusta.
En. En oikeastaan edes pidä lapsista, paitsi omastani. Ei kiinnosta yhtään viettää aikaa noin pienen penskan kanssa. Haluan miehen, en uutta perhettä.
Tuollaisen miehen pariutuminen on vaikeaa. Samanikäisillä naisilla on on teini-ikäiset tai jopa aikuiset lapset, ja he yleensä etsivät joko lapsetonta miestä tai sitten miestä, jonka lapset ovat vähintään yläasteella. Sitten taas ne naiset, joilla olisi alle kouluikäinen lapsi, ovat niin paljon nuorempia, että 50-vuotias mies on ihan liian vanha - nämä naiset etsivät nuorempaa miestä. Lapsettomat naiset äärimmäisen harvoin haluavat miestä, jolla on pikkulapsi.
Kyllä, jos muuten se ihminen olisi sellainen, että haluaisin häntä nähdä. Ilman muuta. Kyllä se lapsikin kasvaa.
En ryhtyisi kun ei siitä mitään tulisi. Harmaita hiuksia ja ärsyyntymistä vaan. Täysikäset on eri asia mutta sellaistenkin kohdalla selvät pelisäännöt eli sisälle ei rynnistetä kuin pillastunut norsulauma vaan ensin soitetaan ja kysytään sopiiko tulla. Vaikka pidänkin erittäin epätodennäköisenä että enää yhdenkään miehen kanssa haluaisin saman katon alle niin en haluaisi edes koti-iltaa häirittävän tai että jääkaappiin varatut ruoat onkin menneet parempiin suihin.
Ääh, liikaa säätöä kaikin puolin joten sanotaan että hard pass.
Vierailija kirjoitti:
En ryhtyisi kun ei siitä mitään tulisi. Harmaita hiuksia ja ärsyyntymistä vaan. Täysikäset on eri asia mutta sellaistenkin kohdalla selvät pelisäännöt eli sisälle ei rynnistetä kuin pillastunut norsulauma vaan ensin soitetaan ja kysytään sopiiko tulla. Vaikka pidänkin erittäin epätodennäköisenä että enää yhdenkään miehen kanssa haluaisin saman katon alle niin en haluaisi edes koti-iltaa häirittävän tai että jääkaappiin varatut ruoat onkin menneet parempiin suihin.
Ääh, liikaa säätöä kaikin puolin joten sanotaan että hard pass.
Samat sävelet. Olisi kiva, mutta...
Vierailija kirjoitti:
Sopii, jos mun ei tarvitse sitten olla tekemisissä sen lapsen kanssa. Tämän kun sanoo miehelle, niin saa todennäköisesti vastauksen, että sitten se ei käy miehelle, kun hän haluaa leikkiä ydinperhemeininkiä.
Näinhän se menee
Kyllä oli ainakin minun exällä eukkoja jonossa, kun on miehellä pätäkkää. Siinä unohtuu muut asiat. Ihan turhaan täällä selitellään muuta
Ei haittaisi. Olen lapseton itse. Olisin sille skidille vaikka täti tai kaveri. Kyllä elämään ihmisiä mahtuu. En vaan käytä tinderia. Kokisin sellaisen alentavaksi. Rakastun sattumalta kun rakastun.
En todellakaan , hyi ja yök!! Tuon ikäisellä miehellä pitää olla jo aikuiset & omillaan olevat lapset -- jotta elämästä ja suhteesta voi nauttia täysillä.
Up