Mitä jauhelihaa teillä käytetään?
Kommentit (307)
Ruotsissa hyllyt tyhjinä jauheihan puutteesta. Hyvä tämä Vihreiden strategia.Tappaa kaikki omavaraisuus ja tuottaa ulkomailta , koska siellä ei oe minkäänlaista kontrollia eläintensuojelusta. Ja Suomessa kiusataan ja uhataan maanvijelijöitä ja karjanomistajia. .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aatelkaa!!! Joku eläin on menetyänyt henkensä sen takia että saatte mässäillä siitä tehdyllä jauhenlihalla.
Ottakaa ees hattu päästä kun syötte kuten vainajan kohdatessa hyväkäytöksisillä ihmisillä tapana on ottaa.
On se eläin saanut syntyäkin juuri siksi, että joku sen vielä syö.
Jas me ihmiset joudumme matojen ruoaksi.
Vierailija kirjoitti:
Konalan lihamestarin jauhelihaa 👴🏻🥩
https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/naudan-paistijauheliha-2-kg-2000199…
OU JEE
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sikanauta s kotimaista
epäterveellistä ja liiaan rasvaista
sanoo ihminen joka paisuu potenssiin komme edes haaveillessaan pullasta? mä oon normaali painonen :D
"Normaalipainoinen" läski.
Lähitilalla itse leikottua jauhelihaa, puhdasta nautaa. Sika&nauta niin etovan makuista,varsinkin kaupan versio.
Nurmiruokittua nautaa kunnon määrällä rasvaa (20%). En osta lihoja enää ketjukaupoista, enkä kyllä juustojakaan.
Lopetin sikanaudan oston kun tein elämäntaparemontin, nykyään vähärasvaista nautaa ja kananjauhelihaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain lintua, kanaa, broileria ja kalkkunaa.
Onko broileri eri eläinlaji kuin kana?
Kana on kana ja broileri on kanan nuorempi versio, jonka lihan on nuorempaa eikä niin sitkeää kuin kanan liha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain lintua, kanaa, broileria ja kalkkunaa.
Onko broileri eri eläinlaji kuin kana?
Kana on kana ja broileri on kanan nuorempi versio, jonka lihan on nuorempaa eikä niin sitkeää kuin kanan liha.
Höpönlöpön, kannattaa hieman vaikka googlettaa, ennen kuin tuommoista pötypuhetta selität. Broileri on sairaaksi ylijalostettu kanarotu.