Millaisen arvosanan antaisit nykyiselle hallitukselle tähän asti
Mennään kouluausteikolla 4-10. Itse antaisin 8+ eli vahva tyydyttävä.
Kommentit (74)
Huonommin ei voi tehtäviään hoitaa eli arvosana on 4.
Kymmenen miinus. Vihervassit ja Hesari kestopaniikissa...
Pakolaispolitikka 7+ - mutta vielä on aikaa näyttää ja saada aikaiseksi
Talouspolitiikka ??? - liian aikaista vielä sanoa, keinovalikoimat ovat vähäiset ja oppositiomedia räksyttää, tehtävä ei ole helppo
5+
Surkeaan jamaan ovat talouden saaneet, mutta m a a h a n m u u t t opolitiikasta pieni plussa.
Jäisivät luokalle. Matikan osaaminen 4. Käyttäytyminen 6.
5,5 tai 6-. Aika paljon pahemmin ei olisi voinut tyriä kasvupolitiikkaa ja työllisyyspolitiikkaa. Suojaosan poisto ym, hirveää pelleilyä. Näitä kuluja maksetaan pitkään.
Muutama hyvä juttu on toteutunut, eli kyllä lähemmäs kutosta voi päästä.
10/10, koska mukana ei ole vihervassuja
Vierailija kirjoitti:
Luokalle jäisi!
Eli jatkaisi 2027 👍
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin vihervassareiden, hesarin, ylen ulina on musiikkia korville
Onko kelarotalta viety tukia, pitäisikö itse huolehtia itsestä. Suomessa luullaan että se on muiden veronmaksajien tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Jäisivät luokalle. Matikan osaaminen 4. Käyttäytyminen 6.
4 ja käyttäytyminen 4-.
Mieti niitä raszizmikirjoituksia, sakdien heiluttelua ja lällättelyä. Ja orpon yllättymistä.
4 eli luokalle jää. Työntekijöiden oikeudet vedetty Itä-Euroopan tasolle, aivan eri sarjaan kuin muissa sivistysmaissa. Kaikki arvokas on sössitty pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin vihervassareiden, hesarin, ylen ulina on musiikkia korville
Tämä kuvaa hyvin hallitusta. Ainoa pyrkimys on haastaa riitaa. Eli valtion hoitamisesta riidanhaastajille 4.
Vierailija kirjoitti:
Onko kelarotalta viety tukia, pitäisikö itse huolehtia itsestä. Suomessa luullaan että se on muiden veronmaksajien tehtävä.
Oikeistossa on itsekkäimmät ihmiset. Sinä olet itsekäs paska.
Vierailija kirjoitti:
4 miinus.Tämän Hallituksen kannatus on Suomen kaikein surkein. Kasa on vihainen ja tyytymätön.. perkele 👹👹👹
5-. En anna nelosta ihan vain siksi, että uskon jotain vielä epäonnistuneempaa olevan tulossa ennen seuraavia vaaleja. Hallitus asettu hienoja tavoitteita, yhtään ei ole saavutettu vaan ihan toiseen suuntaan kuljettu mm. velkaantumisen suhteen. Samalla on tehty ylenpalttisia leikkauksia sosiaaliturvaan, täysin ideologisin perustein. Voisivat edes myöntää epäonnistuneensa, mutta suomalaisessa politiikassa olisi kaiketi ennenkuulumatonta.
Ja ei, en ole työtön tai elä sosiaalituilla. En ole myöskään vasemmistolainen, olen luovuttanut suomalaisen puoluepolitiikan suhteen. Olisikin joku puolue joka oikeasti ajaisi pieni- ja keskituloisten työtätekevien asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Hallituksen kannatus pohjamudissa, persujen kannatus pohjamudissa, Purran kannatus tippui 40%. Eikö persu veetä. Minä annan 0 pistettä. 😡😡😡😡
Vierailija kirjoitti:
Luokalle jäisi!
Siirtyisi erityisopetuksen piiriin.
Luokalle jäisi!