Millainen isä hylkää lapsensa?
Kysymys otsikossa. Ja kyse tilanteesta, jossa ei ole uutta naista kuvioissa eli hylkääminen ei johdu mistään muista naisista.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Ja millainen äiti tapaa lapsensa kohtuun?
harhaanjohdettu
Lopttakaa abortin normalisointi ja markkinointi. Tukekaa äitejä ja pysykää totuudessa. Vauvallakin tulee olla ihmisoikeus. ei eläintenkään kohtuun myrkytetä ja paloitella.
Abortti vahingoittaa myös äitiä ja isää, henkisesti, fyysisesti"
Erikoista on se, että yhteiskunnissa, joissa abortti on vapaa, tuetaan myös au-lapsia ja äitejä. Yhteiskunnat, joissa abortit on kiellettyjä, sinkkuäitejä halveksutaan ja pidetään hylkiöinä.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, jota nyt ei vaan kakarat kiinnosta.
Ei kiinnosta minuakaan.
Miksi sinulla sitten on lapsia? Ja muista, sinäkin olet ollut kakara etkä ole kiinnostanut ketään.
Lopttakaa abortin normalisointi ja markkinointi. Tukekaa äitejä ja pysykää totuudessa. Vauvallakin tulee olla ihmisoikeus. ei eläintenkään kohtuun myrkytetä ja paloitella.
Abortti vahingoittaa myös äitiä ja isää, henkisesti, fyysisesti"
Miten abortti vahingoittaa miestä fyysisesti?
Vaikkapa sellainen jolle suurin rakkaus on alkoholi ja joka uhriutuu kun siitä huomautetaan. Yrittää juoda salaa eikä tajua että lapset ymmärtävät kaiken. Sellainen joka uhriutuu ja juo lisää kun lapset eivät aikuistuttuaan halua enää olla tekemisissä.
Minun isä hylkäsi minut kun olin 5 vuotias. En nähnyt isääni kun 40 vuotiaana seuraavan kerran. Isä pahoitteli ja antoi 90000 euroa ja 60000 euroa käteistä rahaa ensin. Antoi myöhemmin 250000 euroa ja kesämökkinsä minulle.
"Poissa silmistä, poissa mielestä. Normaalia.
Useimmat ensimmäisten liittojen lapset ovat vain lovia lompakossa, jos uudessa liitossa lapsia. Ihan normaalia ihmisyyttä."
Ihmisyys on tuosta kaukana. Lähinnä vain epäinhimmillistä. Surullista jopa uusien lasten kannalta, että heillä noin kylmä isä.