Millainen isä hylkää lapsensa?
Kysymys otsikossa. Ja kyse tilanteesta, jossa ei ole uutta naista kuvioissa eli hylkääminen ei johdu mistään muista naisista.
Kommentit (46)
Mies joka teki isyystestin ja sai tietää totuuden?
Sellainen, jota nyt ei vaan kakarat kiinnosta.
Ei kiinnosta minuakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies joka teki isyystestin ja sai tietää totuuden?
Tämähän ei liity ketjun aiheeseen, koska tuossa sinun tapauksessa kyse ei siis ollut isästä. Ap taas kysyi isästä, joka hylkää oman lapsensa.
Tiedän tällaisen isän. Hän vain päätti, ettei haluakaan enää olla tekemisissä lapsensa kanssa. Syytä en tiedä.
Sellainen joka ei voi sietää lapsensa äitiä. Missä ongelma, siellä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän kukaan äiti ei hylkää omaa lastaan siksi, että ei voi sietää lapsensa isää.
Sellainen joka pitäisi laittaa roikkumaan m*nistansa kattoon.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä jo selityksen huippu.
Lasteni isä hylkäsi lapsensa. Hän on töissä lasten parissa, hänen uudella puolisolla on lapsia. On vain niin narsistinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän kukaan äiti ei hylkää omaa lastaan siksi, että ei voi sietää lapsensa isää.
Koska ällö äitimyytti. Mulle jäi oheishuoltoon ex-miehen lapsi, kun häntä ei kumpikaan vanhemmista "huolinut".
Väkivaltainen alkoholisti. Vanhetessaan pummasi sukulaisiltaan viimeiseen saakka palveluksia jotta omat rahat riittäisi kaljaan paremmin eikä kiittänyt kertaakaan mistään. Oli itselle helpot hautajaiset ne.
Joka ei ole kasvanut aikuiseksi ja valitsee mieluummin oman itsensä ja omat juttunsa. Ei välttämättä paha, mutta henkisesti ei aikuinen. Tämä ei siis katso ikää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ällö äitimyytti. Mulle jäi oheishuoltoon ex-miehen lapsi, kun häntä ei kumpikaan vanhemmista "huolinut".
Höpsis. Lapsi ei voi jäädä oheishuoltoon kellekään. Oheishuoltaja ei tarkoita tuollaista mitä väität.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä jo selityksen huippu.
Lasteni isä hylkäsi lapsensa. Hän on töissä lasten parissa, hänen uudella puolisolla on lapsia. On vain niin narsistinen.
Ei se ole selitys, se on minun kokemus. Mun vanhemmat ei tullut toimeen ja isä lähti jonnekin tontunperseeseen, että pääsee mahdollisemman kauas äidistä ja kenestä minä olin paska muisto? No, äidistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Lapsi ei voi jäädä oheishuoltoon kellekään. Oheishuoltaja ei tarkoita tuollaista mitä väität.
70-luvulla oli toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, höpsis. Mitä se oheishuolto sitten tarkoittaa ellei sitä, että se huoltajuus on vanhempien lisäksi jollakin kolmannella osapuolella?
No huono?