Ylen juttu kämppiksistä, jotka ovat lopettaneet deittailun tehdäkseen uraa, rahaa ja kovaa treeniä.
Jutussa on paljon hyvää ja se, että he tarjoavat pojille, joilla ei ole kunnollista miehenmallia, remupäiviä on ihan loistava idea, mutta silti homma herätti vähän kysymyksiä. Siinä missä hän sanoo, ettei naisten tulisi kilpailla miesten kanssa maskuliinisuudesta, oli vähän outo. Miten nainen kilpailee miehen kanssa maskuliinisuudessa? Käymällä töissä tienatakseen rahaa eikä vaan omaksi ilokseen? Jos nainen harrastaa painonnostoa?
Kommentit (208)
Vierailija kirjoitti:
Tämä on suora seuraus siitä minkälaiseksi länsimaiset naiset ovat muuttuneet. Eivät ole enää yhtään samanlaisia kuin 20 vuotta sitten.
Seurustelu kiinnosti miehiä enemmän silloin kun naiset tykkäsi olla naisia ja pitivät miehistä. Kukapa miehekkään naisen kanssa haluaisi seurustella. Varsinkin kun naiset ovat niin myrkyllisiä feminismin seurauksena. Raja vain tuli vastaan missä miehet totesivat että muut asiat ovat arvokkaampia kuin rajusti huonontuneet naiset.
Eli kun naiset alkoivat vaatia itselleen samoja oikeuksia kuin mitä miehillä ja fyysistä koskemattomuutta, niin silloin naiset oli naisia?
Vierailija kirjoitti:
Minua karmii tuo juttu, että metoon aikana tyyppi koki ettei saa olla maskuliininen ja joutui pidättelemään "miehisiä impulsseja". Siis kuuluuko hänen mielestään maskuliinisuuteen naisten ahdistelu ja tarkoittaako miehiset impulssit kourimista?
Muutenkin jotenkin tunkkainen meininki. Miehellä on huono itsetunto ja jotenkin paistaa läpi turvattomuuden kokemus. Pidän itse paljon miehekkäämpänä niitä miehiä, jotka eivät välitä niin paljon siitä, onko keho tikissä tai omat kiinnostuksenkohteet tai herkkuhetket tulkittavissa nössöiksi. Kiinnostaisi tietää, millaisia deittivinkkejä tämä tyyppi antaa. Ja miksi ei ole tasapainoisessa parisuhteessa, kun on kerta deittiguru?
Nykyajan versio vanhasta tutusta "naimattomasta avioliittoneuvojasta".
Mitähän neuvoja tuo antaa? "Älä deittaile vaan ota kämppis ja mittauta testosi säännöllisesti".
Vierailija kirjoitti:
Jälleen juttu jossa miehisyys on about 80 % kytköksissä naisiin ja naiseuteen.
Hohjoijaa. No ei yle varmaan muuten olis juttua tehnyt
Tää mua näissä eniten huvittaa. Siis hirveän metelin kanssa pitää ilmoittaa että "OLEN NYT LOPETTANUT NAISSUHTEET JA KESKITYN ITSEENI! YHTÄÄN EI KIINNOSTA NÄMÄ NYKYNAISET! KATSOKAA MITEN VETÄYDYN DEITTIMAAILMASTA! EI KUN KATSOKAA NYT!" Ja kaikki on lähinnä että öööh ok, ja se ketuttaa näitä ihan silmittömästi, kun olettivat että naisten pitäisi olla ihan paniikissa ja tuhertaa itkua.
Näähän on ihan sketsihahmoja. Etenkin tuo että "Mä olen niin korkea testosteroninen äijä" sai kyllä vähän naurahtamaan.
Ihan yhtä hyvin niiltä olisi voinut kysyä ruokavaliosta ja treeniohjelmista ja varmasti olisi saanut kattavia vastauksi, mutta naistoimittelijat ovat tietysti kysyneet pelkästään naissuhteista ja muusta paskasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on suora seuraus siitä minkälaiseksi länsimaiset naiset ovat muuttuneet. Eivät ole enää yhtään samanlaisia kuin 20 vuotta sitten.
Seurustelu kiinnosti miehiä enemmän silloin kun naiset tykkäsi olla naisia ja pitivät miehistä. Kukapa miehekkään naisen kanssa haluaisi seurustella. Varsinkin kun naiset ovat niin myrkyllisiä feminismin seurauksena. Raja vain tuli vastaan missä miehet totesivat että muut asiat ovat arvokkaampia kuin rajusti huonontuneet naiset.
Se on sitten win-win molemmille sukupuolille. Miksi naiset haluaisi seurustella miesten kanssa, joille on tosi tärkeä päästä rajaamaan naisten mahdollisuuksia ja kiinnostusten kohteita?
Tämä elämäntapa on vaihe yksi.
Vaihe kaksi on lopettaa verojen maksu. Se on vain rahansiirtoa miehiltä naisille, naiset eivät ryhmänä ole nettoveronmaksajia missään elämänvaiheessa.
Tuollaista ei koskaan tule tapahtumaan. Ne nettoveronmaksajamiehet kun tuollaiseen eivät suostu. He ottavat mieluummin kelkkaansa mukaan nettoveronmaksajanaisia, köyhät naiset kelpaavat mukaan myös.
Köyhät miehet on aina lähetetty sotimaan ja kuolemaan, jotta ne johtavat miehet heistä hyötyisivät.
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä hyvin niiltä olisi voinut kysyä ruokavaliosta ja treeniohjelmista ja varmasti olisi saanut kattavia vastauksi, mutta naistoimittelijat ovat tietysti kysyneet pelkästään naissuhteista ja muusta paskasta.
Miksei deittivalmentajalta saisi kysyä naisasioista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tehdäkseen uraa". Titteleinä deittivalmentaja ja somepersoona. 😂
Kundeilta todellisuudentaju kadonnut. Käytännössä ovat yhtä tyhjäpäitä kuin ankkahuuliset Kardashian-kopiot, joiden ammattina on "influensseri" tai "vaikuttaja" tai "Reality-TV-tähti" tai "kohukaunotar".
Jotka tietenkin ovat hekin rikkaita, menestyviä ja lentelevät bisneksessä.
No kardashianit tekevät erittäin paljon rahaa ja heidän toimintansa on todella strategista, joten. Duunariajattelua, että ura tehdään koulussa käkkimällä ja yrityksiä palvelemalla. Iso osa maailman menestyneimmistä yrittäjistä ja myös lapsilleen ison legacyn jättävistä ovat drop outteja ja yrittäjiä.
Niin, Kardashianit tekevät paljon rahaa. Nämä Kardashianien elämäntyyliä kopioivat velkaiset wannabe-richit eivät. Näitähän on Suomessakin vaikka ja kuinka. Ulosottorekisteri huutaa hoosiannaa, mutta pitää päästä Dubaihin ja ostaa merkkilaukkuja.
"Mies, jolla on oikeasti hyvä itsetunto ja jotka ovat varmoja maskuliinisuudestaan, voivat tehdä perinteisesti naisellisiksi miellettyjä asioita, jos he niitä haluavat tehdä. Tuntuu tosi epämiehekkäältä, että joutuu piilottelemaan omia kiinnostuksenkohteitaan pelosta, etteivät ne näytä ulospäin tarpeeksi miehekkäiltä."
En voisi olla enempää samaa mieltä. Kun tapasin oman mieheni niin ehdottomasti vetoavinta hänessä oli se miten sinut hän oli itsensä kanssa. Ei esittänyt mitään, ei yrittänyt olla enemmän kuin on eikä yrittänyt tehdä väkisin minuun vaikutusta. Oi vain oma mukava itsensä.
Hän ei todellakaan ole se ulkoisesti miehekkäin mies tai mies joka koko ajan toisi maskuliinisuuttaan esille. Mutta hän on äärimmäisen luotettava, vakaa ja turvallinen sekä mies joka osaa kuunnella ja ymmärtää. Ja siksi minulle sata kertaa parempi mies kuin joku machopullistelija.
Vierailija kirjoitti:
Minua karmii tuo juttu, että metoon aikana tyyppi koki ettei saa olla maskuliininen ja joutui pidättelemään "miehisiä impulsseja". Siis kuuluuko hänen mielestään maskuliinisuuteen naisten ahdistelu ja tarkoittaako miehiset impulssit kourimista?
Muutenkin jotenkin tunkkainen meininki. Miehellä on huono itsetunto ja jotenkin paistaa läpi turvattomuuden kokemus. Pidän itse paljon miehekkäämpänä niitä miehiä, jotka eivät välitä niin paljon siitä, onko keho tikissä tai omat kiinnostuksenkohteet tai herkkuhetket tulkittavissa nössöiksi. Kiinnostaisi tietää, millaisia deittivinkkejä tämä tyyppi antaa. Ja miksi ei ole tasapainoisessa parisuhteessa, kun on kerta deittiguru?
Miksei ole tasapainoisessa parisuhteessa? Ehkä siksi kun ei halua naista elämäänsä.
Luetunymmärtämisestä M?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tehdäkseen uraa". Titteleinä deittivalmentaja ja somepersoona. 😂
Kundeilta todellisuudentaju kadonnut. Käytännössä ovat yhtä tyhjäpäitä kuin ankkahuuliset Kardashian-kopiot, joiden ammattina on "influensseri" tai "vaikuttaja" tai "Reality-TV-tähti" tai "kohukaunotar".
Jotka tietenkin ovat hekin rikkaita, menestyviä ja lentelevät bisneksessä.
No kardashianit tekevät erittäin paljon rahaa ja heidän toimintansa on todella strategista, joten. Duunariajattelua, että ura tehdään koulussa käkkimällä ja yrityksiä palvelemalla. Iso osa maailman menestyneimmistä yrittäjistä ja myös lapsilleen ison legacyn jättävistä ovat drop outteja ja yrittäjiä.
Voi lapsi rakas. Kardashianit eivät ponnistaneet tyhjästä, vaan jo heidän isänsä oli miljonääri. Sellainen kummasti auttaa alkuun omissa bisneksissä. Ja isukki muuten oli lakimies, eli hänen uransa puolestaan perustui nimenomaan siellä koulussa käkkimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei ole tasapainoisessa parisuhteessa? Ehkä siksi kun ei halua naista elämäänsä.
Luetunymmärtämisestä M?
Kannattaisi edes lukea juttu ennen kommentointia.
"Romanttisesta rakkaudesta ja veljesrakkaudesta molemmat valitsevat romanttisen. Se on nimittäin se, millä luodaan lapsia, perhe ja pyhä liitto. Se menee kaiken edelle."
Ei kai enää 2020-luvulla tarvitse puhua "kämppäkavereista", vaan voidaan puhua asioista ihan oikealla nimellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälleen juttu jossa miehisyys on about 80 % kytköksissä naisiin ja naiseuteen.
Hohjoijaa. No ei yle varmaan muuten olis juttua tehnyt
Tää mua näissä eniten huvittaa. Siis hirveän metelin kanssa pitää ilmoittaa että "OLEN NYT LOPETTANUT NAISSUHTEET JA KESKITYN ITSEENI! YHTÄÄN EI KIINNOSTA NÄMÄ NYKYNAISET! KATSOKAA MITEN VETÄYDYN DEITTIMAAILMASTA! EI KUN KATSOKAA NYT!" Ja kaikki on lähinnä että öööh ok, ja se ketuttaa näitä ihan silmittömästi, kun olettivat että naisten pitäisi olla ihan paniikissa ja tuhertaa itkua.
No koko juttu on deitti-ilmo. "Taon nyt helvetisti rahaa, jotta sinä, nainen, voit jäädä kotiin. PS. Ota yhteyttä."
No siis noista kuvistahan välittyy ihan puhtaasti parisuhdearki, kliseisyyteen asti. Yhdessä syödään ja ulkoillaan ja pieni karvalapsikin löytyy.
Tulipa vaan mieleen toissapäiväinen asunto-ohjelma telkkarissa briteistä. Siinä kerrottiin, että kahdesta sängystä koostuva parivuode syntyi, kun miespari eli yhdessä, mutta virallisesti ystävinä, kun siihen aikaan sellainen suuntautuminen oli rikos. Päiväksi sängyt vedettiin erilleen. En tietenkään sano, että tässä artikkelissa kuvatuilla henkilöillä olisi tällainen tilanne, mutta kai he sentään tajuavat, että isolle osalle artikkelin lukijoita tulee se vaihtoehto mieleen. Ainakaan hyviä deittineuvoja noilta ei noilla näytöillä saa.
Vierailija kirjoitti:
"Olet ymmärtänyt #metoon väärin. Lyhykäisyydessään #metoo tarkoittaa "vain komeat miehet (n. 3% miehistä) saavat lähestyä naisia. Naisen kanssa samantasoisen tai alemman miehen lähestyminen on ahdistelua.""
Väität siis ihan vakavalla naamalla että metoon jälkeen kukaan tavallinen mies ei ole pariutunut? Miten tuollainen todellisuuden hämärtyminen ihmiselle syntyy?
En ole väittänyt, että kukaan tavallinen mies ei ole pariutunut. Valitettavasti tilastot kertovat karua kieltään, siellä mistä niitä on saatavissa.
Vierailija kirjoitti:
Touhussa haiskahtaa hieman Andrew Tate, mutta ilman läpitunkevaa misogyniaa.
Kuitenkin misogynia oli rivien välistä luettavissa. Haiskahtaa konservatismilta tuollaiset lausunnot, että naisten ei pidä kilpailla miesten kanssa maskuliinisuudesta. Kuka hitto senkin määrittää, mikä on maskuliinista? Itse toimin omien arvojen mukaan, ihan sama mulle, onko käytökseni jonkin Jonnen mielestä maskuliinisuutta vai ei.
Vierailija kirjoitti:
"Deittivalmentaja". 🙄 Ei tarvinnutkaan lukea tuosta eteenpäin.
Itse itsensä self help - guruksi ylentänyt epävarma ja huomionhakuinen "valmentaja". Näitähän on nykyään Youtube ja TikTok pullollaan.
" Se on iloinen tahtotila kantaa vastuuta ja tehdä uhrauksia jonkun puolesta, mikä on isompaa kuin oma etu".
Tuossa vasta toksista maskuliinisuutta. Ei naisilta kukaan odota mitään uhrautumista enää. Nainen saa tehdä mitä haluaa, just ku haluaa. Vain miehiä rasittaa nämä velvoitteet.
Tulettepa näkemään, mihin se johtaa jatkossa.