Aiotko osallistua jos/kun suurlakot alkavat?
Kuulutko ammattiliittoon ja ymmärrätkö miksi lakkoillaan?
Kommentit (176)
Osallistun, en voi hyväksyä hallituksen toimia. Pienituloisena olen jo taloudellisesti "kyykyssä", tähän kun lisätään samanaikaiset asumistuen alentamiset ja vuokrankorotukset niin en pysty selviytymään normaaleista menoista.
Kyllä lakot jää lakkoilematta. Niin iso osa duunareista on ulkomaalaisia ja loput ei kuulu liittoon. Työttömätkö ne lakkoon aikoo muka mennä? SAKn jäsenmäärä on 600 000 työläistä. Toivon todella ettei tuossa ole koko maan kaikki veronmaksajat.
Osallistun kyllä, tärkeistä asioista kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Osallistun kyllä, tärkeistä asioista kysymys.
Niinkuin mistä ?
Vierailija kirjoitti:
Osallistun, en voi hyväksyä hallituksen toimia. Pienituloisena olen jo taloudellisesti "kyykyssä", tähän kun lisätään samanaikaiset asumistuen alentamiset ja vuokrankorotukset niin en pysty selviytymään normaaleista menoista.
Muuta omaan kotiin niin ei tarvitse maksaa vuokria
En. Jatkan työntekoa koska se on ainoa tapa saada maan talous tasapainoon.
Sen kuin lakkoilevat. Totuus kuitenkin on että löysän ja ilmaisen rahan ajat ovat ohi.
Tottakai kuulun liittoon ja ilman muuta osallistun lakkoon. Myös yleislakkoon ja mahd. muihinkin tapahtumiin.
Aiotaan sakottaa työntekijöitä lakkoilusta, tehdään kaikki mahdollinen paitsi yritetään parantaa työntekijöiden oloja.
Olen keikkatyötä tekevä pienituloinen.
En lakkoile kun ei se vaikuta minuun mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Olen keikkatyötä tekevä pienituloinen.
En lakkoile kun ei se vaikuta minuun mitenkään.
Ajatteletko aina vain itseäsi?
Kyllä, jos liittoni osallistuu. En pärjää ilman asumistukea työvoimapula-alalla ilman asumistukea. Olen ihan normaali yhteishuoltaja, kokopäivätyössä. Ei ole mitään keinoa, jolla lisäisin enää tuloja tästä eli edessä on työpaikan ja asunnon jättäminen ja muutto muualle töihin.
Asumme jo nyt voittoa tuottamattoman yhtiön asunnossa. Kulut vaan nousevat silti.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai kuulun liittoon ja ilman muuta osallistun lakkoon. Myös yleislakkoon ja mahd. muihinkin tapahtumiin.
Kommunistit
Vierailija kirjoitti:
Sen kuin lakkoilevat. Totuus kuitenkin on että löysän ja ilmaisen rahan ajat ovat ohi.
Olen todella huolissani suomalaisten ostovoimasta, palkkatason korotukset laahaavat sen verran jäljessä. Jos suomalaisilla ei ole varaa ostaa suomalaisia tuotteita ja palveluita, koko maa on pian konkurssissa. Samalla karisee moni firmakin ulos markkinoilta.
quote=Vierailija]Sen kuin lakkoilevat. Totuus kuitenkin on että löysän ja ilmaisen rahan ajat ovat ohi.[/quote]
Hallitus kyykyttää myös palkansaajia, mutta siitähän sinä, kelan vakioasiakas et tiedä mitään.
Yleislakkoa pukkaa koska meiltä, veroja maksavilta palkansaajilta varastetaan jotta globalistieliitti voisi rikastua.
Olen työtön enkä kuulu liittoon, en edes avioliittoon joten menen ajamaan rahtia 35€/h
Kuulun Akavalaiseen liittoon. Emme ole menossa lakkoon.