Foodora vetäytyy pois Suomesta, suomalaiset liian persaukisia eikä ole varaa käyttää palveluita
Kommentit (200)
Nyt saamme lisää työttömiä kehitysmaalaisia. Työttömyys% raketoi.
Vierailija kirjoitti:
"Ei arvosta, kun ei ole varaa siihen. Jos olisi rahaa maksaa kuljetuksesta, niin sitä käytettäisiin tietenkin."
En ole oikein ymmärtänyt miksi maksaisin enemmän haaleana kotiin tuodusta ruoasta jonka voi ravintolassa syödä lämpimänä ja tuoreena?
Jep, todella harva ruoka paranee ajeluttamalla sitä kuljetuskassissa ympäriinsä. Ja sellaiset, jotka eivät tästä miksikään mene (vaikka joku keitto jonka voi lämmittää uudelleen) on kyllä sellaisia ruokia, jotka teen mieluummin itse kotona kuin tilaan jostain.
Vierailija kirjoitti:
"Mä oon ruokakaupassa töissä ja kyllä meillä kateprosentti on kaksinumeroinen, eikä eka numero ole ykkönen... "
Varmaan se laskennallinen kate mutta siinä harvoin huomioidaan kaikkea hävikkiä jne.
Kyllä siinä nimenomaan huomioidaan ihan kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Foodora lopettaa. Läheteillä ei ole töitä. Lähettien oleskeluluvat eivät ole enää voimassa. Lähetit muuttavat pois Suomesta.
Hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Foodora venäläisten omistuksessa, hyvä kun lähtee. Vai ilakoinko turhaan?
Venäläinen firma oli Yango (joka toimii edelleen mutta eipä näy teippejä autojen kyljissä.
Foodora eli Delivery Hero on saksassa listattuna pörssiin. Pääomistajana eteläafrikkalainen firma.
Kiitos, eiköhän sieltä venäläiset omistajat löydy taustalta kun alkaisi tonkimaan, BRICS-maihin Etelä-Afrikka kuitenkin kuuluu Venäjän lisäksi. Ilakointi oli sitten aiheellista enkä turhaan poksautellut ilmapalloja ja ampunut konfetteja pitkin huushollia.
Vierailija kirjoitti:
Nyt saamme lisää työttömiä kehitysmaalaisia. Työttömyys% raketoi.
Eivät ole työttömiä koska eivät ole koskaan olleet Suomessa työsuhteessa. Wlotin ja Foodoran kuskit on yrittäjiä ja jos lähettiyrittäjältä menee sopimus alta, lähtee samalla oleskelulupa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokaa voi tilata halvem alla ilman foodoran välistä vetämistä. Senkun soittaa ravintolaan ja tilaa.
Ei esim Helsingissä melkein missään ravintolassa ole omaa kuljetusta.
Ravintola on sellainen paikka,minne mennään syömään paikanpäälle,jolloin ruo.ka on parhaimmillaan,sen kuskaaminen heikentää makua aina,vaikka kuinka hyvä kuljetuspalvelu olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Foodora lopettaa. Läheteillä ei ole töitä. Lähettien oleskeluluvat eivät ole enää voimassa. Lähetit muuttavat pois Suomesta.
Hyvä.
Suomesta kannattaa lähteä jos voi. Onneksi nuoret lähtevät 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkät välimatkat ja ihmisiä ei asu kaupungeissa. Ei kukaan fillarilähetti lähde polkemaan böndelle ruoka-annosta viemään.
Suurin osa suomalaisista asuu kaupungeissa, varsinkin ne jotka jotain tilaisi. Ja lähetit näyttäisi kulkevan kyllä omalla autolla, liikennesäännöistä välittämättä.
Asun kaupungissa missä ei ole wolt tai foodora mahdollisuutta.
En kyllä käyttäiskään.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi lopettavat potkulautafirmat. Keväällä ei enää moni aloita.
Hallelujaa, tätä on odotettu. Joko ensi kesänä saisi kävellä jalkakäytävillä rauhassa, kun ei ole skuutteja eikä ruokalähettejä ajamassa päälle.
Ei ole kovin terveellistä syödä usein ravintolaruokaa. Itse tekemällä pystyy vahtimaan paremmin, millaisista raaka-aineista ruoka on tehty. Haluan että minun ruoassa on täysjyvää, puhtaita kasviksia, hyviä rasvahappoja, laadukasta proteiinia. Ei siis mitään mättöä, eikä myöskään kermassa ja voissa lilluvaa ravintolaruokaa. On parempi, että tilaan ne tarvikkeet kaupasta ja teen ruoan kotona.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kovin terveellistä syödä usein ravintolaruokaa. Itse tekemällä pystyy vahtimaan paremmin, millaisista raaka-aineista ruoka on tehty. Haluan että minun ruoassa on täysjyvää, puhtaita kasviksia, hyviä rasvahappoja, laadukasta proteiinia. Ei siis mitään mättöä, eikä myöskään kermassa ja voissa lilluvaa ravintolaruokaa. On parempi, että tilaan ne tarvikkeet kaupasta ja teen ruoan kotona.
Ainakin täällä Helsingissä sää ravintoloista tilattua myös terveellistä ruokaa. Itse olen kasvissyöjä ja laihdutan, ja hyvin löytyy tilattavaa.
Täytyy toivoa, että Wolt säilyy vielä ja että alalle tulee myös muita toimijoita. Kotiinkuljetus on erinomainen asia. Olen aina saanut tilaamani tuotteet erinomaisessa kunnossa. Kovalla pakkasella pitsatkin ovat olleet suorastaan kuumia, mikä on ollut jonkinlainen yllätys.
Vierailija kirjoitti:
Kai sinä itse saat ravintolassa päättää millaista ruokaa tilaat?
Jos Foodora lopettaa, Wolt nostaa hintoja, koska kilpailu vähenee.
Tilalle on kyllä sitten tulossa Uber Eats, ikävä kyllä...
En osta Mitää Suomesta jos ei ole pakko