Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tulee luulo, että yh-äidille kelpaa kuka vaan?

Vierailija
12.01.2026 |

Olen itse yh-äiti, ja tunnen paljon muitakin, eikä meille kelpaa oikein kukaan. Me ei todellakaan haluta mitään säätöjä ja epävakaita suhteita elämäämme, eikä meillä ole aikaa minkäänlaisen pelleilyyn. Yhdenkään tuntemani yh-äidin elämästä ei puutu miestä, ja monet ovat todella tyytyväisiä siihen, ettei tarvitse sellaista nurkissaan katsella, minä mukaan lukien. Välillä huomaan, että muhun suhtaudutaan jonain epätoivoisena miehenkipeänä säälittävänä reppanana, kun itse taas usein säälin parisuhteessa olevia naisia. Monet miehet eivät ole kovinkaan hyviä kumppaneita tai vanhempia.

Kommentit (125)

Vierailija
101/125 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi pitäisi olla vapaa maa? Saa siis elää niinkuin itse haluaa.

Vierailija
102/125 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai että YH-äidin pitäisi "kelvata" kenelle vaan? Kyllä saa ja pitää olla omia kriteerejä kumppanillensa. Sehän ei mikään pieni sitoutumisasia ole`? Parhaimmillaan katselet sitä toista sun loppuelämän ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/125 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi tullut ero kun lapset oli pieniä niin en todellakaan olisi kaivannut uutta parisuhdetta. Liian monimutkaista. Nyt kun olemme keski-ikäisiä 50+ niin jos tulisi ero tai jäisin leskeksi niin ei kiinnosta miehet ja uusi parisuhde. Liian monimutkaista. 

Vierailija
104/125 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni yksinhuoltaja on parasta A-luokkaa kun taas se lasten isä on vastuuta pakoileva itsekäs paskiainen. Nainen ja äiti hoitaa tonttinsa ihan itse. Hoitaa itsensä, lapsensa, työnsä ja kotinsa. Eikä monikaan halua toista itsekästä paskiaista nurkkiin pyörimään.  

Vierailija
105/125 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niitä typeriä yleistäjiä jotka niin sanoo. Eivät ymmärrä että ihmiset ovat yksilöitä.

Vierailija
106/125 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ylpeä Yh-äiti ja kun kokemusta on kerran kantasuomalaisten miestes tasosta niin ei todellakaan kelpaa kun olen nyt saanut verrata heitä todellisiin herrasmiehiin joita on onneksi Suomeenkin saapunut.

Vierailija
107/125 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yh-äidit on jonon viimeisiä joihin miehet koskevat. Siitä se luulo tulee.

Ahaa. Naiset siis jonottaa miesten luo eikä toisinpäin?

Vierailija
108/125 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on naisille niin ylivoimaisen vaikeata pysyä poissa noista luuseri miehistä? On täällä maailmassa paljon kunnollisiakin miehiä jotka eivät eroa kun pulla on uunissa. Mutta pakko laittaa se käsi paskaan...

Luuletko että nämä naiset ovat itse niitä tavoiteltuja ja kunnollisia naisia?

En luule, mutta itsehän nää näköjään esittelevät olevansa jotain huippulaadukasta priimakamaa jolle kelpaa vain paras mies. Sitten kuitenkin ovat sinkkuja verukkeella koska "miehet on kaikki paskoja" tai heillä on joku kehitysma alainen ulkkari "ei suomessa ole komeita miehiä, mun nappisilmä ali mustafa/musa mahmoud on paljon parempi kuin rumat suomijuntit".

Ihan pistää raivoksi tuollaiset vitun🤡🤡🤡naiset. Sitten ne vielä tyhjästä alkavat aina dissaamaan munlaisia mie

Mutta mitä väliä tuolla on? Jos et kuitenkaan ole kiinnostunut heistä? En ainakaan itse välitä pätkääkään, jos joku itselleni täysin epäkiinnostava mies kokee minut epäkiinnostavana.

Vierailija
109/125 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valinta A. sinkku vai B. YH kumman valitset? 

Vierailija
110/125 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh on ainakin kerran osoittanut todistetusti täydellistä harkintakyvyttömyyttä elämässään niin siksi itse odotan sitä oikeaa miestä parisuhteessa jonka kanssa perustan perheen.

N 22

Vierailija
111/125 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silläkin on merkitystä, että onko eronnut pikkulapsiaikana vai sitten kun lapset ovat tyyliin 10-12-vuotiaita. Kyllä se jotain kertoo, jos on eronnut lapsen ollessa pieni.

Vierailija
112/125 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yh on ainakin kerran osoittanut todistetusti täydellistä harkintakyvyttömyyttä elämässään niin siksi itse odotan sitä oikeaa miestä parisuhteessa jonka kanssa perustan perheen.

N 22

Onnea vaan! Et voi tietää mikä on parisuhteesi tila 5/10/20v kuluttua! 

Eiköhän 99% pariutuvista usko yhteen muuttaessaan että kaikki on ihanaa ja helppoa koko loppuelämän..

T yksi jonka mies petti 14v ja kolmen lapsen jälkeen (ja seksiä oli kotonakin yllinkyllin) ja jonka 2. liitto on kestänyt 30v. 

Vierailija
113/125 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silläkin on merkitystä, että onko eronnut pikkulapsiaikana vai sitten kun lapset ovat tyyliin 10-12-vuotiaita. Kyllä se jotain kertoo, jos on eronnut lapsen ollessa pieni.

Isästä vai äidistä???

Niinpä...

Vierailija
114/125 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 22

Onnea vaan! Et voi tietää mikä on parisuhteesi tila 5/10/20v kuluttua! 

Eiköhän 99% pariutuvista usko yhteen muuttaessaan että kaikki on ihanaa ja helppoa koko loppuelämän..

T yksi jonka mies petti 14v ja kolmen lapsen jälkeen (ja seksiä oli kotonakin yllinkyllin) ja jonka 2. liitto on kestänyt 30v. 

Onpa sekavaa ja häiriintyneesti kirjoitettu kommentti. Onko elämänhallinta ihan kunnossa?

T. Huolestunut

Vierailija
115/125 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on naisille niin ylivoimaisen vaikeata pysyä poissa noista luuseri miehistä? On täällä maailmassa paljon kunnollisiakin miehiä jotka eivät eroa kun pulla on uunissa. Mutta pakko laittaa se käsi paskaan...

Mielenkiintoista että vertaat teitä miehiä paskaan. Itse sanoisin että kyseessä on ennemmin karkkikulho, jossa jokainen mies on identtisen näköinen karamelli, paitsi että iso osa onkin karkiksi naamioitunut syanidipilleri. Mikäli nainen selviää tuurilla ensimmäisellä kertaa hengissä, hänelle kerrotaan asiasta. Suurinosa naisista ei ole niin yllytyshulluja että yrittäisi uudestaan siinä toivossa että saa karkin.

Vierailija
116/125 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok eli sinunlaisia miehiä tulee välttää. Tiesinkin tämän jo. Mies joka syyttää naisia miesten paskuudesta, syyttää naisia myös omasta paskuudestaan. Joka v.tun kerta.

Vierailija
117/125 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puolestaan tunnen pelkästään irstaita homoja.

Emme ymmärrä miksi kukaan haluaisi olla siveä tai seksuaalisessa kanssakäymisessä naisen kanssa. Yök.

Minäkin elän omassa kuplassani, eikä ole olemassa muunlaisia ihmisiä.

Vierailija
118/125 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä yksinhuoltajilla ongelmat.

Olepa mies joka etsii kumppania. Sellaisella miehellä ei saa olla minkäänlaisia kriteerejä ja jos jonkun ihan minkä vaan rapamahamätisäkin ylipäätään edes säälistä saa, pitää miehen olla ikuisesti kiitollinen eikä valittaa.

Vierailija
119/125 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on silläkin tavalla vähän yksinkertaisia että kun nainen elää yksin, he kuvittelevat että naisella on yhtä pohjattomat halut kuin yksin elävällä miehellä, eli seksiä ajattelee jokaisen valveilla olon hetken ja sitä on pakko saada keneltä tahansa koko ajan. No näitä naisia on hyvin pieni vähemmistö. Suurinta osaa ei kiinnosta pätkän vertaa. Jostain kumman syystä myös parisuhteessa elävät naisetkin kuvittelee niin, ehkä koska joutuvat antamaan koko ajan ja pelkäävät että sinkkunainen vie miehen jos ei itse ole saatavilla koko ajan. Erittäin harhainen luulo sekin sillä sinkkunaiset seuraa pariskuntia vähän säälien ja mies joka parisuhteessa ollessaan jatkuvasti "etsii parempaa" on luusereiden luuseri. Olkaa ihan huoleti, ei niitä teidän "teinipoikia" kukaan halua, saatte pitää ihan itse.

Vierailija
120/125 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua tää vähän harmittaa kun eron jälkeen pitkän suhteen jälkeen etin seuraa ja kaikki miehet olettaa että oon joku seksinperässä oleva "helposti antava" tyyppi..... Kun jotenkin aina menee puheet seksiin ja sitä oletetaan nopeesti tulevaksi... Ja minua taas ujostuttaa ja haluaisin edetä hitaasti.

On vain pitänyt opetella tunnistaan nämä tyhmät miehet ja siirtyä seuraavaan (oikeesti pidän aina jonkun melkein vuoden pituisen tauon ennenkuin jaksan taas yrittää johonkuhun toiseen tutustua jos siis oon ihan tapaillut jotain. Monesti miesten viesteistä tai livenä puheesta jo huomaa että nillä on just tuo "yh-stereotypia" päässä ja musta oletetaan asioita... ja se ei tunnu kivalta ja kun se ei ole totta ja tyhmää että ne ei viitti tutustua muhun vaan niillä on joku mielikuva päässä ja on jo päätetty että oon semmonen ja sit tuotan pettymyksen kun en ollutkaan)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän