Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähdet tähdet 2026 OFFICIAL

Vierailija
12.01.2026 |

Tähdet, tähdet palaa ruutuihin.

Ohjelmassa julkisuudesta tutut viihdyttäjät heittäytyvät eri musiikkigenrejen syövereihin ja haastavat itsensä viikko toisensa jälkeen.

 

Vuoden 2026 Tähdet, tähdet -kilpailijoina nähdään näyttelijä Mikko Penttilä, laulaja Ami Aspelund, ysärikingi Waldo, laulaja Annika Eklund, vatsastapuhuja Sari Aalto, reggae-muusikko Jukka Poika, laulaja Venla Edelmann, laulaja Noora Louhimo ja oopperalaulaja Aarne Pelkonen.

Ohjelman tuomareina nähdään aikaisemmilta kausilta tutut Lilli Paasikivi ja Sami Yaffa. Lisäksi esityksiä pääsee tuomaroimaan vaihtuva vieraileva tuomari.

Ohjelman juontajana toimii Susanna Laine.

 

https://www.is.fi/viihde/art-2000011743092.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Tähdet, tähdet - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (2081)

Vierailija
1841/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää Venlan esitys on paljon parempi kuin se alkuperäinen

Vierailija
1842/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Noora on aivan liikaa tupakan- ja hienhajuinen.

Kun ei ole mitään kritisoitavaa ammattitaitoon liittyen, keskity ulkonäköön? :D Täällä ollaan kyllä niin suolaisia, kun paras voitti!

Miksi kommentoitu, jos et ymmärrä edes, mistä on kysymys?

Nooran ääni, esiintyminen ja tapa laulaa nyt on tuollainen ronski.

kommentoit*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1843/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää Venlan esitys on paljon parempi kuin se alkuperäinen

On kyllä hyvä.

Vierailija
1844/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo Aarne on niin jäykkä?

Aarne veti komeasti ja komea on mieskin.  Voisi mun puolesta hyvinkin voittaa koko skaban! 

Siinä on mies ja valtava karisma. Sitä  riittää isoimmillekin lavoille. Toivottavasti voittaa. Saisi osallistua umk:n.

Olet tyypillinen juntti keski-ikäinen baarimuija😴

Minulleko puhut? En tunnistanut siitä itseäni. Eikös baarmuijat  ja kapakkaruusut fanita nooraa. Aarne on kilttien ja aitojen naisten makuun.

Vierailija
1845/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää Venlan esitys on paljon parempi kuin se alkuperäinen

Luuleeko toi Edelmann olevansa uupperalaulaja? Kaameeta kirkumista! Hirveetä! Hui hitto! :(

Vierailija
1846/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aarne Pelkonen on kyl HOT!

SUOMEN KOMEIN.

Ei millään tavalla komea

Höpsis.

Esiintymislook 11+.

Joo mutta kun ei iske niin ei iske tuon tyyppiset miehet

Ei minuunkaan iske selkeästi homot miehet. Miehessä pitää olla maskuliinisuutta eikä mitään marjanpoimijaa!

Bi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1847/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää Venlan esitys on paljon parempi kuin se alkuperäinen

Mikä se alkupeäinen oli? Nimi.

Vierailija
1848/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaan kuule näissä Gaga tyyppisissä kappaleissa oikein muuta kuin biletystä. 

Noora osaa laulaa. Mutta jotain olemuksesta puuttuu. Ihan kuin ääni ja persoona ei kuuluisi yhteen.

Miksi ei sitten laulanut jos osaa? Pelkkää huutoa esityksestä toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1849/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaan kuule näissä Gaga tyyppisissä kappaleissa oikein muuta kuin biletystä. 

Noora osaa laulaa. Mutta jotain olemuksesta puuttuu. Ihan kuin ääni ja persoona ei kuuluisi yhteen.

Miksi ei sitten laulanut jos osaa? Pelkkää huutoa esityksestä toiseen.

Kerran yritti laulaa pätkän ja ääni katosi musiikin alle.

Vierailija
1850/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää Venlan esitys on paljon parempi kuin se alkuperäinen

Mikä se alkupeäinen oli? Nimi.

Wasted love, esittäjä JJ

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1851/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aarne Pelkonen on kyl HOT!

SUOMEN KOMEIN.

Ei millään tavalla komea

Höpsis.

Esiintymislook 11+.

Joo mutta kun ei iske niin ei iske tuon tyyppiset miehet

Varmaan se fiilis on miestenkin puolella.... Eivät ole tulossakaan sua iskemään. 

Vierailija
1852/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä tykästynyt Venlan tapaan laulaa ja olla lavalla. Raikas ja lämmin yhtäaikaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1853/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo Aarne on niin jäykkä?

Aarne veti komeasti ja komea on mieskin.  Voisi mun puolesta hyvinkin voittaa koko skaban! 

Siinä on mies ja valtava karisma. Sitä  riittää isoimmillekin lavoille. Toivottavasti voittaa. Saisi osallistua umk:n.

Olet tyypillinen juntti keski-ikäinen baarimuija😴

Minulleko puhut? En tunnistanut siitä itseäni. Eikös baarmuijat  ja kapakkaruusut fanita nooraa. Aarne on kilttien ja aitojen naisten makuun.

Kylläpä on taas asiallista kommenttia. Olen yliopistokoulutettu ja fanitan Nooraa. Kapakassa käynyt viimeksi 5 vuotta sitten. 

Vierailija
1854/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää Venlan esitys on paljon parempi kuin se alkuperäinen

Mikä se alkupeäinen oli? Nimi.

JJ ”Wasted Love”.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1855/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa Jukka Poika voittaa vaikka oli samanlainen koko ajan.

Vierailija
1856/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä tykästynyt Venlan tapaan laulaa ja olla lavalla. Raikas ja lämmin yhtäaikaa. 

Joo tykkään myös. Ei tusinatuote.

Vierailija
1857/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä tykästynyt Venlan tapaan laulaa ja olla lavalla. Raikas ja lämmin yhtäaikaa. 

On kyllä kuin raikas tuulahdus.

Vierailija
1858/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötähäpeän määrä on ääretön, kun katselee Susannan "juontamista". Enpä juuri ärsyttävämpää tyyppiä tv:stä keksi. Fy fan!

Vierailija
1859/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka on niin symppis ja aito.

Vierailija
1860/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti tuli iloinen mieli kun Jukkis tuli paikalle. Aurinko alkoi paistaa. Tätä voisi kuunnella jossain ruohokentällä järven rannassa istuen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan