Tähdet tähdet 2026 OFFICIAL
Tähdet, tähdet palaa ruutuihin.
Ohjelmassa julkisuudesta tutut viihdyttäjät heittäytyvät eri musiikkigenrejen syövereihin ja haastavat itsensä viikko toisensa jälkeen.
Vuoden 2026 Tähdet, tähdet -kilpailijoina nähdään näyttelijä Mikko Penttilä, laulaja Ami Aspelund, ysärikingi Waldo, laulaja Annika Eklund, vatsastapuhuja Sari Aalto, reggae-muusikko Jukka Poika, laulaja Venla Edelmann, laulaja Noora Louhimo ja oopperalaulaja Aarne Pelkonen.
Ohjelman tuomareina nähdään aikaisemmilta kausilta tutut Lilli Paasikivi ja Sami Yaffa. Lisäksi esityksiä pääsee tuomaroimaan vaihtuva vieraileva tuomari.
Ohjelman juontajana toimii Susanna Laine.
Katso lähetysajat : Tähdet, tähdet - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2081)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Noora on aivan liikaa tupakan- ja hienhajuinen.
Kun ei ole mitään kritisoitavaa ammattitaitoon liittyen, keskity ulkonäköön? :D Täällä ollaan kyllä niin suolaisia, kun paras voitti!
Miksi kommentoitu, jos et ymmärrä edes, mistä on kysymys?
Nooran ääni, esiintyminen ja tapa laulaa nyt on tuollainen ronski.
kommentoit*
Vierailija kirjoitti:
Tää Venlan esitys on paljon parempi kuin se alkuperäinen
On kyllä hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Aarne on niin jäykkä?
Aarne veti komeasti ja komea on mieskin. Voisi mun puolesta hyvinkin voittaa koko skaban!
Siinä on mies ja valtava karisma. Sitä riittää isoimmillekin lavoille. Toivottavasti voittaa. Saisi osallistua umk:n.
Olet tyypillinen juntti keski-ikäinen baarimuija😴
Minulleko puhut? En tunnistanut siitä itseäni. Eikös baarmuijat ja kapakkaruusut fanita nooraa. Aarne on kilttien ja aitojen naisten makuun.
Vierailija kirjoitti:
Tää Venlan esitys on paljon parempi kuin se alkuperäinen
Luuleeko toi Edelmann olevansa uupperalaulaja? Kaameeta kirkumista! Hirveetä! Hui hitto! :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aarne Pelkonen on kyl HOT!
SUOMEN KOMEIN.
Ei millään tavalla komea
Höpsis.
Esiintymislook 11+.
Joo mutta kun ei iske niin ei iske tuon tyyppiset miehet
Ei minuunkaan iske selkeästi homot miehet. Miehessä pitää olla maskuliinisuutta eikä mitään marjanpoimijaa!
Bi.
Vierailija kirjoitti:
Tää Venlan esitys on paljon parempi kuin se alkuperäinen
Mikä se alkupeäinen oli? Nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaan kuule näissä Gaga tyyppisissä kappaleissa oikein muuta kuin biletystä.
Noora osaa laulaa. Mutta jotain olemuksesta puuttuu. Ihan kuin ääni ja persoona ei kuuluisi yhteen.
Miksi ei sitten laulanut jos osaa? Pelkkää huutoa esityksestä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaan kuule näissä Gaga tyyppisissä kappaleissa oikein muuta kuin biletystä.
Noora osaa laulaa. Mutta jotain olemuksesta puuttuu. Ihan kuin ääni ja persoona ei kuuluisi yhteen.
Miksi ei sitten laulanut jos osaa? Pelkkää huutoa esityksestä toiseen.
Kerran yritti laulaa pätkän ja ääni katosi musiikin alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää Venlan esitys on paljon parempi kuin se alkuperäinen
Mikä se alkupeäinen oli? Nimi.
Wasted love, esittäjä JJ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aarne Pelkonen on kyl HOT!
SUOMEN KOMEIN.
Ei millään tavalla komea
Höpsis.
Esiintymislook 11+.
Joo mutta kun ei iske niin ei iske tuon tyyppiset miehet
Varmaan se fiilis on miestenkin puolella.... Eivät ole tulossakaan sua iskemään.
Olen kyllä tykästynyt Venlan tapaan laulaa ja olla lavalla. Raikas ja lämmin yhtäaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Aarne on niin jäykkä?
Aarne veti komeasti ja komea on mieskin. Voisi mun puolesta hyvinkin voittaa koko skaban!
Siinä on mies ja valtava karisma. Sitä riittää isoimmillekin lavoille. Toivottavasti voittaa. Saisi osallistua umk:n.
Olet tyypillinen juntti keski-ikäinen baarimuija😴
Minulleko puhut? En tunnistanut siitä itseäni. Eikös baarmuijat ja kapakkaruusut fanita nooraa. Aarne on kilttien ja aitojen naisten makuun.
Kylläpä on taas asiallista kommenttia. Olen yliopistokoulutettu ja fanitan Nooraa. Kapakassa käynyt viimeksi 5 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää Venlan esitys on paljon parempi kuin se alkuperäinen
Mikä se alkupeäinen oli? Nimi.
JJ ”Wasted Love”.
Taitaa Jukka Poika voittaa vaikka oli samanlainen koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä tykästynyt Venlan tapaan laulaa ja olla lavalla. Raikas ja lämmin yhtäaikaa.
Joo tykkään myös. Ei tusinatuote.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä tykästynyt Venlan tapaan laulaa ja olla lavalla. Raikas ja lämmin yhtäaikaa.
On kyllä kuin raikas tuulahdus.
Myötähäpeän määrä on ääretön, kun katselee Susannan "juontamista". Enpä juuri ärsyttävämpää tyyppiä tv:stä keksi. Fy fan!
Jukka on niin symppis ja aito.
Heti tuli iloinen mieli kun Jukkis tuli paikalle. Aurinko alkoi paistaa. Tätä voisi kuunnella jossain ruohokentällä järven rannassa istuen
Tää Venlan esitys on paljon parempi kuin se alkuperäinen