Veikö Sara Sieppi omat kynttilät mukanaan Romaniaan?
https://www.is.fi/viihde/art-2000010154196.html
Luulisi että sieltäkin olisi saanut noita ostettua ja varmaan halvemmallakin kuin Suomesta?
Kommentit (16)
Vihdoinkin Sara pääsi ulkomaille asumaan.
Pyry on tossunalla ainakin sisustuksen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Katoin, että onko ihan pakko sisustaa sen miesystävän asunto ja eikö vaan toinen olisi voinut itse sisustaa ihan miten haluaa tai jättää vaan sisustamatta, jos ei kiinnosta. Mutta ei vaan Saran pitää tuonnekin niitä kynttilöitä vääntää ihan väkisin.
Eiköhän ole ihan yhteinen asunto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katoin, että onko ihan pakko sisustaa sen miesystävän asunto ja eikö vaan toinen olisi voinut itse sisustaa ihan miten haluaa tai jättää vaan sisustamatta, jos ei kiinnosta. Mutta ei vaan Saran pitää tuonnekin niitä kynttilöitä vääntää ihan väkisin.
Eiköhän ole ihan yhteinen asunto.
Asuuko Sara siellä nyt ainkin puoli vuotta vuodesta?
Ajattele että kaakamon tyttö pääsi oikein ulkomaille asti asumaan. Innostui Tietysti kun kuuli että mun mies lähtee ROMAniaan ja huonon yleissivistyksen omaavana käsitti koko asian väärin
Vierailija kirjoitti:
Oikea onnen tyttö tuo Saara . muutama vuosi takaperin hän nimittäin jossain haastattelussa unelmoi että Parin vuoden kuluttua Hänellä on mies, lomamökki lapissa ja kakkosasunto etelässä ja eikös vain se toive toteutunutkin. Ehkä hän tarkoitti kuitenkin jotain muuta kuin huonokuntoista mökkiä torniossa puron reunalla ja roskaisen Kujan varrella olevaa rähjäistä romanialaishökkeliä... puhumattakaan että mues on paisenaamainen poju.
No nyt, tuliko hyvä mieli moisen oksennuksen jälkeen, luulisi helpottavan oloa, kun tuollainen mätäyskös lennähtää pihalle. Meehän kessulle siis ja koeta saada crocsit oikeisiin jalkoihin.
Eiköhän sieltä paikan päältä löytynyt ihan jätkänkynttilä.
Tuliko sulle tosta oksentelusta jotenkin hyvä olo?
Ihan siistin näköinen kämppä, kyllä Sarankin kelpaa tuolla asustella.
Sanoi tossa haastattelussa, että matkalaukussa oli kynttilöitä, tarjoiluvateja ja vuodevaatteita. Että ne toi nopeasti kotifiiliksen.
Niin miksi ei veisi.
Vierailija kirjoitti:
Tornion tissitytön veri vetää aina itään päin.
Olipa kyseessä mikä manner tahansa.
Romania on samalla aikavyöhykkeellä Suomen kanssa eli ei se sen idempänä ole.
Neljännelläkymmenellä oleva nainen.
Kynttilät ja kurttuiset lakanat vei ja samalla iski luksusasuntonsa myyntiin. Taisi jäädä pysyvästi sinne Romaniaan Pyryn nurkkiin polttamaan kynttilöitä ja kuvaamaan itseään?
Vierailija kirjoitti:
Onko Sara paksuuntunut vatsan seudulta ?
Niin ?
Oisko ihme jos olisi ?