Tähdet tähdet 2026 OFFICIAL
Tähdet, tähdet palaa ruutuihin.
Ohjelmassa julkisuudesta tutut viihdyttäjät heittäytyvät eri musiikkigenrejen syövereihin ja haastavat itsensä viikko toisensa jälkeen.
Vuoden 2026 Tähdet, tähdet -kilpailijoina nähdään näyttelijä Mikko Penttilä, laulaja Ami Aspelund, ysärikingi Waldo, laulaja Annika Eklund, vatsastapuhuja Sari Aalto, reggae-muusikko Jukka Poika, laulaja Venla Edelmann, laulaja Noora Louhimo ja oopperalaulaja Aarne Pelkonen.
Ohjelman tuomareina nähdään aikaisemmilta kausilta tutut Lilli Paasikivi ja Sami Yaffa. Lisäksi esityksiä pääsee tuomaroimaan vaihtuva vieraileva tuomari.
Ohjelman juontajana toimii Susanna Laine.
Katso lähetysajat : Tähdet, tähdet - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2081)
Vierailija kirjoitti:
Jukka on niin symppis ja aito.
Niin on. Ihana.
Vierailija kirjoitti:
Jes! Oikea voitti! Onnea Noora
Kisan viihdyttäjä? Ei vaan kisan kirkuja.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa Jukka Poika voittaa vaikka oli samanlainen koko ajan.
Ei voi voittaa, kun vakkarit on puffannut Louhimon voittajaksi...
Ei JukkaPojan tarvii voittaa. Tällä on ihan vahva ura johon varmaan tästä saa kyllä potkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaan kuule näissä Gaga tyyppisissä kappaleissa oikein muuta kuin biletystä.
Noora osaa laulaa. Mutta jotain olemuksesta puuttuu. Ihan kuin ääni ja persoona ei kuuluisi yhteen.
Miksi ei sitten laulanut jos osaa? Pelkkää huutoa esityksestä toiseen.
Älä viitsi. Huusi koko kappaleen? Myös siinä alussa? Nyt on katkeraa menoa.
Vierailija kirjoitti:
Jukka on niin symppis ja aito.
"Stand back, täst voi lentää kipinöitä."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaan kuule näissä Gaga tyyppisissä kappaleissa oikein muuta kuin biletystä.
Noora osaa laulaa. Mutta jotain olemuksesta puuttuu. Ihan kuin ääni ja persoona ei kuuluisi yhteen.
Miksi ei sitten laulanut jos osaa? Pelkkää huutoa esityksestä toiseen.
Älä viitsi. Huusi koko kappaleen? Myös siinä alussa? Nyt on katkeraa menoa.
Miksi olisin katkera siitä että Noora huutaa kaikki kappaleet? Ei mun ole sitä mikään pakko jatkossa kuunnella. :D
Vierailija kirjoitti:
Ei JukkaPojan tarvii voittaa. Tällä on ihan vahva ura johon varmaan tästä saa kyllä potkua.
Kyllä, hän on jo voittanut ultimaattinen tylsyyttäjä sarjan, jossa kilpailee Venlan kanssa.
Voi että Nocturne ja Aarne <3
Ompa tämä Aarne hyvännäköinen tässä lookissa!
Aarnen lauluäänessä ei ole mitään sävykkyyttä. Loiri veti tuon 100 kertaa paremmin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Aarne on niin jäykkä?
Aarne veti komeasti ja komea on mieskin. Voisi mun puolesta hyvinkin voittaa koko skaban!
Siinä on mies ja valtava karisma. Sitä riittää isoimmillekin lavoille. Toivottavasti voittaa. Saisi osallistua umk:n.
Ja minä en taas näe tyypissä mitän karismaa. Käytöskin on erittäin teeskentelevän oloista.
Vierailija kirjoitti:
Ompa tämä Aarne hyvännäköinen tässä lookissa!
Ihana Aarne ja upea esitys!!
Eiiiiiiiiiiiiiiiiiii tässäkin pitäis olla rosoista sielua..liian kaupan hyllyltä
Vierailija kirjoitti:
Ihana ja kaunis Nocturne.
Niin kaunista runoutta, että alkaa itkettämään.
Vierailija kirjoitti:
Ihana ja kaunis Nocturne.
Niin vaikuttava
Uuh, Jukka Poika iskee, seksiä ja svengiä!