Tähdet tähdet 2026 OFFICIAL
Tähdet, tähdet palaa ruutuihin.
Ohjelmassa julkisuudesta tutut viihdyttäjät heittäytyvät eri musiikkigenrejen syövereihin ja haastavat itsensä viikko toisensa jälkeen.
Vuoden 2026 Tähdet, tähdet -kilpailijoina nähdään näyttelijä Mikko Penttilä, laulaja Ami Aspelund, ysärikingi Waldo, laulaja Annika Eklund, vatsastapuhuja Sari Aalto, reggae-muusikko Jukka Poika, laulaja Venla Edelmann, laulaja Noora Louhimo ja oopperalaulaja Aarne Pelkonen.
Ohjelman tuomareina nähdään aikaisemmilta kausilta tutut Lilli Paasikivi ja Sami Yaffa. Lisäksi esityksiä pääsee tuomaroimaan vaihtuva vieraileva tuomari.
Ohjelman juontajana toimii Susanna Laine.
Katso lähetysajat : Tähdet, tähdet - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2081)
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Aarne on niin jäykkä?
Aarne veti komeasti ja komea on mieskin. Voisi mun puolesta hyvinkin voittaa koko skaban!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aarne Pelkonen on kyl HOT!
SUOMEN KOMEIN.
Ei millään tavalla komea
Höpsis.
Esiintymislook 11+.
Joo mutta kun ei iske niin ei iske tuon tyyppiset miehet
Hyvä Noora, Kangasala Ruutana!
Enkä kyllä jaksaisi tuota Noorakaan. Tosin se valitsee tosi rasittavia kappaleita.
Vierailija kirjoitti:
Jes! Oikea voitti! Onnea Noora
Ainoa oikea voittaja, ei Aarnekaan tosin huono ollut :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aarne Pelkonen on kyl HOT!
SUOMEN KOMEIN.
Ei millään tavalla komea
Höpsis.
Esiintymislook 11+.
Joo mutta kun ei iske niin ei iske tuon tyyppiset miehet
Ei minuunkaan iske selkeästi homot miehet. Miehessä pitää olla maskuliinisuutta eikä mitään marjanpoimijaa!
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Noora, Kangasala Ruutana!
No Nooralla on tahtotila olla keskiössä, mutta ei mun makuun alkuunkaan. Kaikki samanlaista huutoa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Noora on aivan liikaa tupakan- ja hienhajuinen.
Kun ei ole mitään kritisoitavaa ammattitaitoon liittyen, keskity ulkonäköön? :D Täällä ollaan kyllä niin suolaisia, kun paras voitti!
En vaan kuule näissä Gaga tyyppisissä kappaleissa oikein muuta kuin biletystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Noora on aivan liikaa tupakan- ja hienhajuinen.
Kun ei ole mitään kritisoitavaa ammattitaitoon liittyen, keskity ulkonäköön? :D Täällä ollaan kyllä niin suolaisia, kun paras voitti!
Ei, vaan hänen ääni ja esiintyminen.
Nooralla oli tälläsiä kappaleita millä saa pisteitä helposti koska ovat hittejä. Enemmän pidän kappaleista joissa on jotain uutta, yllättävää ja tulkintaa
Noora, Noora, olet maailmanluokan tähti! Lisää tällaista!!! Keikkoja, keikkoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Aarne on niin jäykkä?
Aarne veti komeasti ja komea on mieskin. Voisi mun puolesta hyvinkin voittaa koko skaban!
Siinä on mies ja valtava karisma. Sitä riittää isoimmillekin lavoille. Toivottavasti voittaa. Saisi osallistua umk:n.
No Louhimonhan vakiotuomarit valitsivat voittajaksi eka jaksosta alkaen ja saivat yleisönkin ylipuhutuksi jakso jaksolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Noora on aivan liikaa tupakan- ja hienhajuinen.
Kun ei ole mitään kritisoitavaa ammattitaitoon liittyen, keskity ulkonäköön? :D Täällä ollaan kyllä niin suolaisia, kun paras voitti!
Miksi kommentoitu, jos et ymmärrä edes, mistä on kysymys?
Nooran ääni, esiintyminen ja tapa laulaa nyt on tuollainen ronski.
Vierailija kirjoitti:
En vaan kuule näissä Gaga tyyppisissä kappaleissa oikein muuta kuin biletystä.
Noora osaa laulaa. Mutta jotain olemuksesta puuttuu. Ihan kuin ääni ja persoona ei kuuluisi yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Aarne on niin jäykkä?
Aarne veti komeasti ja komea on mieskin. Voisi mun puolesta hyvinkin voittaa koko skaban!
Siinä on mies ja valtava karisma. Sitä riittää isoimmillekin lavoille. Toivottavasti voittaa. Saisi osallistua umk:n.
Olet tyypillinen juntti keski-ikäinen baarimuija😴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Noora on aivan liikaa tupakan- ja hienhajuinen.
Huutaa peräsuoli putkella. 🤮
Puuttuko nooralta karisma.
Huutaminen kuulosti epätoivoiselta.
Lavaesiintyminen näyttää kaija koolta.
Jukka Pojan esityksistä on voinut nauttia. Kiva kun oli mukana. Myös Venla laulaa kauniisti.
Aarne on paras. Osaa laulaa ja esiintyä. Tämä Sanghain valot oli ihana.