Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesinho on totta Suomessa

Vierailija
23.08.2026 |

Miehiä inhotaan todella paljon, kuulen naisten kotitarinoita työpaikalla lähes päivittäin. 

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos siellä kotona on huono mies?

Vierailija
2/43 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille faktojen puhuminen on henkilökohtainen hyökkäys ja vihapuhetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesinho kuulostaa brasialaiselta jalkapalloilijalta.

Vierailija
4/43 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten se inho ilmaistaan? Sanovatko naiset että inhoan miestäni?

Vierailija
5/43 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuako pitäisi, vaikka aihetta ei olisi?? Ehkä naiset nyt vaan uskaltaa sanoa, mitä oikeasti ajattelevat ja mitä kokevat ?Miehiähän on suojeltu koko ihmiskunnan historian. Väkivaltaiset  tai muuten huonosti käyttäytyviä miehiä on suojeltuja annettu ymmärtää, että kaikki on hyvin, vaikka mikään ei ole hyvin.

Ja jos minä kerron, että mun mies ei siivoa jälkiään, ei tee ruokaa, ei  siivoa eikä pese pyykkiä, vaan kaikki jää minun huoleksi niin mitä miesinhoa se on, jos se on kerran totuus??? Ja mies ei myöskään hoitanut lapsiaan, koska kaikki kotiin liittyvä, myös lapset oli naisten työtä. En ole miesinhoinen, vaikka oma ukko oli huono kumppani, mutta minulla on ollut ihana isä, mukavat veljet ja mahtava poika. Mutta ei totuuden kertominen ole mitään miesinhoa (mikä sana :D), miksi pitäisi kehua jos kehuttavaa ei ole?

Vierailija
6/43 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut ulisee, pelkäävät tasa-arvoa.

Vierailija
7/43 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen itse valinnut ja sekin miehen vika. 

Vierailija
8/43 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen itse valinnut ja sekin miehen vika. 

Niinno.

Miehet tuppaa alkuun esittämään kaikenlaista. Nainen ei saa oikein tehdä päätöksiään totuuteen perustuen.

Vai meinaatko,että ne naistenhakkaajat toteaa ensitreffeillä että "mä sit tykkään hakata naisiakin, eihän haittaa"?

Vierailija
9/43 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on yhtä tärkeitä kuin naiset ja sama toisinpäin:)

Normaalit, terveet aikuiset eivät inhoa toisia.

Itsesäälissä rypevät uhriutujat voivat olla todella rasittavia, heitä ei pidä eikä tarvitse päästää häiritsemään omaa elämää.

Vierailija
10/43 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa. Etenkin sote:ssa. Naiset valittaa koko ajan miehistään ja etsivät koko ajan tulevaa uutta exää. Todella ärsyttävää!

Vierailija
11/43 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on yhtä tärkeitä kuin naiset ja sama toisinpäin:)

Normaalit, terveet aikuiset eivät inhoa toisia.

Itsesäälissä rypevät uhriutujat voivat olla todella rasittavia, heitä ei pidä eikä tarvitse päästää häiritsemään omaa elämää.

Tämä. 

Isesäälijät ja uhriutujat yrittävät pilata oman elämänsä lisäksi kaikkien läheistensäkin elämät.

Vierailija
12/43 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi nainen ei kykene myöntämään itselleen, että on tehnyt huonon valinnan, tai jopa sen, että on itse onkin aivan yhtä huono ihminen kuin puolisonsa?

Vierailija
13/43 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut ulisee, pelkäävät tasa-arvoa.

Totta! Persut, kd, kokoomus, keskusta ja sdp kannattaa miehiä syrjivää asevelvollisuutta.

Vierailija
14/43 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aina sanon niille naisille jotka parjaa miehiään että ota ero, miksi olet tuollaisen ihmisen kanssa. Niin yksinkertaista. Sitten ne yleensä alkaa puolustelemaan miestä tai selittelemään että ei se aina käyttäydy niin tai tee asioita väärin :D Pahimpia on naiset jotka tekevät tuota puolison läsnä ollessa. Sellaista on ihan hirveää kuunnella ja seurata. 

Nainen olen itsekin mutta en voi sietää tuollaista jatkuvaa valitusta puolisoista. 

Vierailija
15/43 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä olisit huono äitinä...sitä ei saa sanoa...kiitos äiti-myytin. Miks pitäs sanoa äitiä hyväksi jos ei oo? Mut on pakko...vain isiä saa dissata. Äiti on tabu.

Vierailija
16/43 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse vetäytynyt naismarkkinoilta, kun en halua uhrata itseäni toisen mielivallalle. 20 vuotta suhteessa ja sen jälkeen kolme lyhyempää yritystä sai tajuamaan, että minua käytetään hyväksi kaksi päivää kuukaudessa seksiin ja 30 päivää taloudellisesti. Ei kiitos!

Vierailija
17/43 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi nainen ei kykene myöntämään itselleen, että on tehnyt huonon valinnan, tai jopa sen, että on itse onkin aivan yhtä huono ihminen kuin puolisonsa?

Usein naiset korjaa huonon valintansa hakemalla eroa, mutta silti miehet jaksavat naisia siitä moittia.

Vierailija
18/43 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienosti pystyy! Mun ex oli huonoitsetuntoinen ja alkoholisoituva. Oltiin yhdessä, koska mulla oli huono itsetunto joka sai sietämään huonoa käytöstä.....kunnes ryhdistäydyin, lähdin, nostin riman korkeuksiin ja nyt ollaankin oltu jo 21 v yhdessä hyvän miehen kanssa.

Vierailija
19/43 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesinho kuulostaa brasialaiselta jalkapalloilijalta.

Kyllä!

Vierailija
20/43 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehuako pitäisi, vaikka aihetta ei olisi?? Ehkä naiset nyt vaan uskaltaa sanoa, mitä oikeasti ajattelevat ja mitä kokevat ?Miehiähän on suojeltu koko ihmiskunnan historian. Väkivaltaiset  tai muuten huonosti käyttäytyviä miehiä on suojeltuja annettu ymmärtää, että kaikki on hyvin, vaikka mikään ei ole hyvin.

Ja jos minä kerron, että mun mies ei siivoa jälkiään, ei tee ruokaa, ei  siivoa eikä pese pyykkiä, vaan kaikki jää minun huoleksi niin mitä miesinhoa se on, jos se on kerran totuus??? Ja mies ei myöskään hoitanut lapsiaan, koska kaikki kotiin liittyvä, myös lapset oli naisten työtä. En ole miesinhoinen, vaikka oma ukko oli huono kumppani, mutta minulla on ollut ihana isä, mukavat veljet ja mahtava poika. Mutta ei totuuden kertominen ole mitään miesinhoa (mikä sana :D), miksi pitäisi kehua jos kehuttavaa ei ole?

Äideille pojat ovat aina mahtavia vaikka olisivat mitä kakkoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän