Tähdet tähdet 2026 OFFICIAL
Tähdet, tähdet palaa ruutuihin.
Ohjelmassa julkisuudesta tutut viihdyttäjät heittäytyvät eri musiikkigenrejen syövereihin ja haastavat itsensä viikko toisensa jälkeen.
Vuoden 2026 Tähdet, tähdet -kilpailijoina nähdään näyttelijä Mikko Penttilä, laulaja Ami Aspelund, ysärikingi Waldo, laulaja Annika Eklund, vatsastapuhuja Sari Aalto, reggae-muusikko Jukka Poika, laulaja Venla Edelmann, laulaja Noora Louhimo ja oopperalaulaja Aarne Pelkonen.
Ohjelman tuomareina nähdään aikaisemmilta kausilta tutut Lilli Paasikivi ja Sami Yaffa. Lisäksi esityksiä pääsee tuomaroimaan vaihtuva vieraileva tuomari.
Ohjelman juontajana toimii Susanna Laine.
Katso lähetysajat : Tähdet, tähdet - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2081)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukka Poika sai kaikilta tuomareilta tähden, miksi? Pelattiin jatkoon, vaikka tuomarit kehuivat esitysten yhteydessä enemmän muita esiintyjiä.
Minusta Jukka Poika on koko ajan ollut parempi kuin Waldo ja halusivat varmistaa, että hän on finaalissa👍.
Jukkapoika on loistava. Tekee jokaisesta biisistä omanlaisensa ja jopa ymmärrän ne hänen tulkitseminaan paremmin.
Aarne on myös hyvä, todella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on nyt kahden kisa: Nooran ja Aarnen. Noora kyllä voittaa.
Noora ja Jukka Poika. Noora voittaa.
Mä tykkisin kyllä jos Jukka Poika voittais. 🥰
Niin, voihan sitä tyhjyydestäkin tykätä.
Jukkapojan vähäeleisyys korostaa biisien sanomaa, lyriikat saa uutta syvyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo yksi valitsi Venlan.
No mutta kun Harri Moisio seurustelee Venlan äidin kanssa... Aika törkeä ja läpinäkyvä veto Moisiolta. :(
Louhimo on kirkunut kaikki kappaleet, vaikka nyt olikin muka paras. Aarne oli oikeasti hyvä ja JukkaPoika veti todella hyvin. Ensi kerralla voisi pudota Edelmann. Ja Susanna Laine olisi voinut pudota ekan jakson jälkeen!!
Mitä hemmettiä, onko totta? 😲
Radiojuontaja Harri Moision puoliso on hieroja ja vyöhyketerapeutti Laura Tuomarila. Pari on seurustellut vuodesta 2025 lähtien.
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000011171598.html
Ihmekkös nuoleskeli eilen Edelmania oikein huolella....isäpuoli :)
Ihmettelinkin sitä, nyt sain selityksen.
Nooran sätkyttää joskus omituisesti, kuin irina. Nooran täytyy kinnittä huomioita ettei liiku ja huido koska se ei näytä hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukka Poika sai kaikilta tuomareilta tähden, miksi? Pelattiin jatkoon, vaikka tuomarit kehuivat esitysten yhteydessä enemmän muita esiintyjiä.
Minusta Jukka Poika on koko ajan ollut parempi kuin Waldo ja halusivat varmistaa, että hän on finaalissa👍.
Jukkapoika on loistava. Tekee jokaisesta biisistä omanlaisensa ja jopa ymmärrän ne hänen tulkitseminaan paremmin.
Aarne on myös hyvä, todella.
Joo mulle kanssa on tullut pari kappaletta ensimmäisen kerran ymmärretyksi JukkaPojan tulkitsemana.
Noh, kukas se voittaa tämän skaban? Suski kimaltaa kuin discopallo
En toivo tuon lipevän Aarnen voittoa
Siitä tulee mieleen joku putoushahmo.
Mitä hyötyä tuon kisan voitosta on? Onko laulavalle lihapullalle tullut keikkaa? Entä Salkkarin Saanalle?
Vierailija kirjoitti:
Ei Moisio ole Venlan isäpuoli. Jos aikuisen ihmisen äiti seurustelee miesystävänsä kanssa ei siinä enää miksikään isäpuoleksi tulla. Venla on oma isä Samuli Edelmann.
Olihan se kiusallista, että Moisio oli tuomaristossa, kun naisystävän tytär kilpailee kyseisessä ohjelmassa.
No heille ei tainnut olla lainkaan kiusallista, kun ovat tunteneet jo vuosia toisensa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyötyä tuon kisan voitosta on? Onko laulavalle lihapullalle tullut keikkaa? Entä Salkkarin Saanalle?
Ei mitään. Hietasellekin kahjoimmat fanit palstalla ennustivat mahtavaa tulevaisuutta musiikki taivaan tähtenä, totuus vaan oli ihan toinen.
Vierailija kirjoitti:
Noh, kukas se voittaa tämän skaban? Suski kimaltaa kuin discopallo
Ei muuta väliä mutta onneksi ei tarvi katella tota huitovaa ja koikkelehtivaa huutajaa ja naamanvääntelijää enää tän jälkeen. Yök! Toivottavasti ensi vuonna on joku muu juontaja, jos ohjelma jatkuu.
Eikä tarvi sanoa, että älä kato! Hah, mä katonkin vaan esitykset ja laitan Laineen rääkymisen aikaan silmät kiinni ja äänen pois. :DDD
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyötyä tuon kisan voitosta on? Onko laulavalle lihapullalle tullut keikkaa? Entä Salkkarin Saanalle?
"Salla" eli Hanna Kinnunen voitti Tähdet, tähdet keväällä 2024. Hänellä oli mm. 2024 joulukonserttikiertue Teemu Roivaisen kanssa ja julkaisivat yhdessä joululaulun. Vuonna 2025 Hanna Kinnusella oli oma "Sydänten joulu" -joulukonserttikiertueensa. Hanna julkaisi 2025 "Uhkarohkee" -singlen ja 10.4.2026 "Amen"-biisin.
Miten tuo Aarne on niin jäykkä?
Jes! Oikea voitti! Onnea Noora
Aarne Pelkonen on kyl HOT!
SUOMEN KOMEIN.
Vierailija kirjoitti:
Jes! Oikea voitti! Onnea Noora
No pääasia jos tuo Aarne ei voita
Hanna Kinnunen esiintyi ennen Tähdet-ohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Aarne Pelkonen on kyl HOT!
SUOMEN KOMEIN.
Ei millään tavalla komea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aarne Pelkonen on kyl HOT!
SUOMEN KOMEIN.
Ei millään tavalla komea
Höpsis.
Esiintymislook 11+.
Tää formaatti oli kyllä kuin tehty Konstalle. Monilahjakas sälli lauloi, tanssi ja näytteli ammattitaidolla kaikkea mahdollista. Ja oli vielä hiton komeakin urheilijakropallaan.