Tähdet tähdet 2026 OFFICIAL
Tähdet, tähdet palaa ruutuihin.
Ohjelmassa julkisuudesta tutut viihdyttäjät heittäytyvät eri musiikkigenrejen syövereihin ja haastavat itsensä viikko toisensa jälkeen.
Vuoden 2026 Tähdet, tähdet -kilpailijoina nähdään näyttelijä Mikko Penttilä, laulaja Ami Aspelund, ysärikingi Waldo, laulaja Annika Eklund, vatsastapuhuja Sari Aalto, reggae-muusikko Jukka Poika, laulaja Venla Edelmann, laulaja Noora Louhimo ja oopperalaulaja Aarne Pelkonen.
Ohjelman tuomareina nähdään aikaisemmilta kausilta tutut Lilli Paasikivi ja Sami Yaffa. Lisäksi esityksiä pääsee tuomaroimaan vaihtuva vieraileva tuomari.
Ohjelman juontajana toimii Susanna Laine.
Katso lähetysajat : Tähdet, tähdet - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2081)
Noora ja Aarne pelaa noilla loppuunkulutetuilla.
Nocturne ja Elegia liikuttavat aina. Niin kaunista ja koskettavaa.
Tämä oli koko ohjelman paras esitys.
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli koko ohjelman paras esitys.
No eikä ollut. Perustuu samaan kuin Suvivirsi.
Vierailija kirjoitti:
Tuhat kertaa kuultu
Mitä sitten?
Noora on paras ja Aarne toiseksi paras. Jukka-poika olisi saanut pudota jo alussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana ja kaunis Nocturne.
Niin kaunista runoutta, että alkaa itkettämään.
Suomen kieltä kauneimmillaan ja koskettavimmillaan.
Olipa ihana tuo Aarnen Nocturne. Niin paljon parempi kuin Loirin versio. Kiitos Aarne, kiitos.
Aarnesta tulee mieleen joku lauantaimakkara. Yhtä paljon tulkintaa ja karismaa.
Vierailija kirjoitti:
Aarnen lauluäänessä ei ole mitään sävykkyyttä. Loiri veti tuon 100 kertaa paremmin
Pese korvasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää Venlan esitys on paljon parempi kuin se alkuperäinen
Luuleeko toi Edelmann olevansa uupperalaulaja? Kaameeta kirkumista! Hirveetä! Hui hitto! :(
Täällä näyttää taas olevan sama räksyttäjä ällöttävine kommentteineen. Kommenteista huomaa, mitkä ovat hänen tekeleitään.
Eiiiiiiiiiiii. Inhoan tätäkin kulunutta viisua
Nocturne... ja muutkin "lauletut" Leinon runot nivotuvat niin vahvasti Loirin esityksiin kyseisistä kappaleista jotta vaikea siihen on kenenkään yltää vaikka olisi kuinka hyvä laulaja ja esitys. olikohan väärä valinta kappaleeksi tähän finaaliin?
Vierailija kirjoitti:
Eiiiiiiiiiiii. Inhoan tätäkin kulunutta viisua
Eikö joku jo vetänyt tämän tässä kisassa
Eipä tuo Nooran laulu kovin kummoista ole. Siksi huutaa.
Niin kliseinen biisi kuin ikimaailmassa voi olla.
JukkaPoika oli todella hyvä, Venla oli myös hyvä Aarne paras, mutta nämä tuomarit ajavat Nooran voittoon, ei kyllä ihan paras mutta minkä sille mahtaa.
Kylmät väreet. Hyvä Aarne!