Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffimies haluaa minun valmistavan hänelle liharuokaa, vaikka olen kasvissyöjä

Vierailija
11.01.2026 |

Kävin treffeillä ravintolassa syömässä yhden ihan mukavan, korkeastikoulutetun miehen kanssa. Siellä tulin ihan vaan ohimennen maininneeksi olevani kasvissyöjä (käytän myös munaa ja maitotuotteita eli en ole vegaani). Toisille treffeille ehdotin, että tulisiko hän mun luokse kylään ja voisin vaikka valmistaa pizzaa. Tähän mies vastasi: "olisiko siinä pizzassa jotain lihaa minulle?". Vastasin, että teen kasvispizzaa. Sitten hän ehdotti, että käytäisiinkö mielummin jossain pizzeriassa syömässä ja minä suostuin tähän.

Minulle vaan tuli tuosta ehkä vähän huono fiilis, kun hän vihjasi minulle, että minun pitäisi valmistaa hänelle lihatäytteinen pizza, että kasvispizza ei käy. Tuo antaa itsestään Nirson vaikutelman. Mitä vikaa kasvisruoassa on?

Kommentit (211)

Vierailija
21/211 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on moukkamaisuuden lisäksi myös vähemmän fiksu, koska epäilemättä jälkkäriksi olisi ollut tarjolla jotain hyvää. Tiedätte mitä tarkoitan.

Ei kasvisruualla jaksa tuota jälkkäriä.

Vierailija
22/211 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se on sinulle ongelma, että hän ei halua pelkkää kasvisruokaa ja sinä lisäksi nimenomaan haluaisit teidän syövän samoja ruokia, niin taitaa olla tuhoontuomittu juttu jo tässä vaiheessa. Ei kai kasvisruoassa tarvitse mitään vikaa olla, mutta osa ihmisistä haluaa syödä lihaa. Toki jos hän nyt olisi aivan korviaan myöten ihastunut sinuun, niin olisi suostunut pureskelemaan pikkukiviä, jos niitä olisit tarjonnut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/211 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä valmis syömään lihapizzaa, jos mies sitä tekee? 

En, koska olen kasvissyöjä. Eihän tuo nyt vaikeaa ole valita vain kasviksia pizzan täytteeksi, esim ananas, herkkusienet ja tomaatti

AP 

Vierailija
24/211 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on moukkamaisuuden lisäksi myös vähemmän fiksu, koska epäilemättä jälkkäriksi olisi ollut tarjolla jotain hyvää. Tiedätte mitä tarkoitan.

ei se mamma ainakaan lihaa olisi sisäänsä huolinut jälkkäriksi

Vierailija
25/211 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

for the record, kumpi maksoi ravintolalaskun?

Kumpikin maksoi vain omat laskut.

Ap

Vierailija
26/211 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko valmis tekemään liharuokaa tuleville lapsillesi vai haluatko pakottaa kaikki omalle ruokavaliollesi?

Ei ole vaikeaa laittaa puoleen pitsaan vaikka kunkkua.

Mies kokkaa liharuuat.

Vierailija
27/211 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieshän oli ystävällinen, kun ehdotti pitseriaa heti, kun nainen kertoi, ettei osaa tehdä oikeaa ruokaa

Vierailija
28/211 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen heteronainen ja en alkaisi seurustella kasvissyöjän kanssa. Ennakoisi liian vaikeaa, koska parisuhteessa on muutenkin sopeutumista aikuisella iällä. En ottaisi tietäessäni yhtään lisävaikeutta heti alussa. 

Parempi teillekin, että treffejä tai tutustumista ei sen enempää tule. 

Vierailija
29/211 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkailin entiselle heilalle joka oli vege mielelläni kasvisruokia. Lisäsin itselleni silloin tällöin jotain lihaa jälkeenpäin. Ei kannata takertua pikkuasioihin jos muuten homma sujuu mukavasti.

Vierailija
30/211 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olen sekasyöjä, niin luiskaan menisi mies, joka vaatii jotain ruuanvalmistuksia itselleen. Aikuinen ihminen osaa tehdä omankin pizzansa siinä vieressä, jos ei kelpaa se, mitä toinen tekee. En keksi tilannetta, missä näkisin oikeutetuksi vaatia toista ihmistä kokkaamaan minulle ja vielä sellaista, mitä ei edes itse söisi. 

Eli kun kutsut ihmisiä kylään niin kaikki kokkailee vuorollaan omista ostoksista mieluisan aterian. Ok,sekopää.

Kun sinä menet jonkun luo kylään, niin sinä olet päättänyt, mitä haluat syödä, ja emäntä kokkaa? No eipä tarvitsisi tulla tänne enää toista kertaa syömään. 

Vierailija
31/211 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei missään vihjannut että sinun pitäisi tehdä lihapitsaa. Hän tarkisti, millaista pitsaa tekisit, ja koska sellainen ei hänelle maistu, hän valitsi ravintolan. Ravintolasta hän saa sellaista pitsaa kuin haluaa. 

Mies ei tuossa suhteessa käyttäytynyt huonosti. Minulle olisi ongelma se, ettei hän ole valmis maistamaan kasvispitsaa. On joku peräkamarin juntti, todennäköisesti hieman tyhmäkin. 

Uteliaisuus ja uusien asioiden kokeileminen korreloi vahvasti älykkyyden kanssa. 

Ihminen joka ei suostu syömään kasvispitsaa kun toinen hyvää hyvyyttään sellaista häntä varten tekee, in huonokäytöksinen ja typerä. 

Vierailija
32/211 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kun treffimies on tullut mun luokse ekaa kertaa ja jos olen luvannut tarjota jotain ruokaa, niin olen vain kysynyt, että onko ruoka-aineallergioita ja käykö myös tulinen/mausteinen ruoka. Joskus olen sanonut, että vaikka "voisin tehdä uunifetapastaa". Koskaan aiemmin ei miehet ole olleet nirsoja todenneet, että "ei käy". Tai kerran valmistin  pääruokaa ja jälkkäriå miehelle, niin hän otti molempia, mutta ei syönyt sitä loppuun vaan heitti osan ruuasta lautaselta biojätteeseen. Ilmeisesti se ruoka oli niin pahaa. Kyllä minä ainakin olisin syönyt lautasen tyhjäksi vaikka hammasta purren.

Ap

Vierailija
33/211 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olen sekasyöjä, niin luiskaan menisi mies, joka vaatii jotain ruuanvalmistuksia itselleen. Aikuinen ihminen osaa tehdä omankin pizzansa siinä vieressä, jos ei kelpaa se, mitä toinen tekee. En keksi tilannetta, missä näkisin oikeutetuksi vaatia toista ihmistä kokkaamaan minulle ja vielä sellaista, mitä ei edes itse söisi. 

Eli kun kutsut ihmisiä kylään niin kaikki kokkailee vuorollaan omista ostoksista mieluisan aterian. Ok,sekopää.

Kun sinä menet jonkun luo kylään, niin sinä olet päättänyt, mitä haluat syödä, ja emäntä kokkaa? No eipä tarvitsisi tulla tänne enää toista kertaa syömään. 

Sivistyneet ihmiset ottavat vieraidensa ruokatottumukset huomioon. 

Vierailija
34/211 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos se on sinulle ongelma, että hän ei halua pelkkää kasvisruokaa ja sinä lisäksi nimenomaan haluaisit teidän syövän samoja ruokia, niin taitaa olla tuhoontuomittu juttu jo tässä vaiheessa. Ei kai kasvisruoassa tarvitse mitään vikaa olla, mutta osa ihmisistä haluaa syödä lihaa. Toki jos hän nyt olisi aivan korviaan myöten ihastunut sinuun, niin olisi suostunut pureskelemaan pikkukiviä, jos niitä olisit tarjonnut. 

No en kai minä ala tehdä omassa kodissani erilaista ruokaa hänelle kuin itselleni. Eihän siinä ole mitään järkeä.

Vierailija
35/211 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kasvisruoassa muuta vikaa ole kuin se, että se on tympeää paskaa. 

Vierailija
36/211 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mieshän oli ystävällinen, kun ehdotti pitseriaa heti, kun nainen kertoi, ettei osaa tehdä oikeaa ruokaa

Nii oli, mut tuskin tuo mitään pelastaa.

Vierailija
37/211 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ei missään treffeillä oo käyny, vaan jatkuvasti kirjoittelee mitä ihmeellisempiä juttuja treffeistään ja treffikumppaneista!! ihmetyttää ihmiset jotka lukevat ap:n jutut ja luulevat että ne on totta! kuvitelkaa noi todellisuudessa!!

Vierailija
38/211 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä vikaa liharuuassa on?

Nyt kun tarkemmin mietin niin ei mitään, ehkä luovun aatteistani miehen takia. t aloittaja

Vierailija
39/211 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä valmis syömään lihapizzaa, jos mies sitä tekee? 

En, koska olen kasvissyöjä. Eihän tuo nyt vaikeaa ole valita vain kasviksia pizzan täytteeksi, esim ananas, herkkusienet ja tomaatti

AP 

Niin, kuka se nirso taas olikaan?

Vierailija
40/211 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvissyöjä ei syö lihaa, mutta lihaa syövä yleensä syö myös kasviksia, joten kasvispizzan pitäisi olla ok. Jos ei ole niin luiskaan vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän