Treffimies haluaa minun valmistavan hänelle liharuokaa, vaikka olen kasvissyöjä
Kävin treffeillä ravintolassa syömässä yhden ihan mukavan, korkeastikoulutetun miehen kanssa. Siellä tulin ihan vaan ohimennen maininneeksi olevani kasvissyöjä (käytän myös munaa ja maitotuotteita eli en ole vegaani). Toisille treffeille ehdotin, että tulisiko hän mun luokse kylään ja voisin vaikka valmistaa pizzaa. Tähän mies vastasi: "olisiko siinä pizzassa jotain lihaa minulle?". Vastasin, että teen kasvispizzaa. Sitten hän ehdotti, että käytäisiinkö mielummin jossain pizzeriassa syömässä ja minä suostuin tähän.
Minulle vaan tuli tuosta ehkä vähän huono fiilis, kun hän vihjasi minulle, että minun pitäisi valmistaa hänelle lihatäytteinen pizza, että kasvispizza ei käy. Tuo antaa itsestään Nirson vaikutelman. Mitä vikaa kasvisruoassa on?
Kommentit (179)
Vierailija kirjoitti:
Oletko valmis tekemään liharuokaa tuleville lapsillesi vai haluatko pakottaa kaikki omalle ruokavaliollesi?
Ei ole vaikeaa laittaa puoleen pitsaan vaikka kunkkua.
Oon ihan eri, mutta en mä olis edes osannut tehdä liharuokia lapsilleni, kun en oo ikinä elämässäni syönyt lihaa tai käsitellyt lihaa ravinnoksi. Ainahan lasten ruokavalio on aluksi vanhempien "pakottama" joka tapauksessa. Mun kolmesta lapsesta yksi alkoi joskus ala-asteikäisenä syödä lihaa, kahta muuta ei oo kiinnostanut.
Uskomatonta, jos ei voi edes kerran elämässään kohteliaisuudesta syödä ilmaista ruokaa, joka ei sisällä lihaa. Pakko olla todella juntti tapaus. Väistit luodin.
Miksi ette tee yhdessä sitä pitsaa? Kummallekin omat täytteet. Olisko tuo ylivoimaista? Tai tilatkaa ne pitsat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on moukkamaisuuden lisäksi myös vähemmän fiksu, koska epäilemättä jälkkäriksi olisi ollut tarjolla jotain hyvää. Tiedätte mitä tarkoitan.
Juu vesimelooniin työntymistä ja porkkanas
Oho. Liittyykö teidän sekasyöjien seksiin pekonit, krakovanmakkarat ja kananugetit?
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kun treffimies on tullut mun luokse ekaa kertaa ja jos olen luvannut tarjota jotain ruokaa, niin olen vain kysynyt, että onko ruoka-aineallergioita ja käykö myös tulinen/mausteinen ruoka. Joskus olen sanonut, että vaikka "voisin tehdä uunifetapastaa". Koskaan aiemmin ei miehet ole olleet nirsoja todenneet, että "ei käy". Tai kerran valmistin pääruokaa ja jälkkäriå miehelle, niin hän otti molempia, mutta ei syönyt sitä loppuun vaan heitti osan ruuasta lautaselta biojätteeseen. Ilmeisesti se ruoka oli niin pahaa. Kyllä minä ainakin olisin syönyt lautasen tyhjäksi vaikka hammasta purren.
Ap
Miksi syöt pahaa ruokaa hammasta purren? Onko sinusta teeskentelevä vieraskoreus hyvä pohja seurustelulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olen sekasyöjä, niin luiskaan menisi mies, joka vaatii jotain ruuanvalmistuksia itselleen. Aikuinen ihminen osaa tehdä omankin pizzansa siinä vieressä, jos ei kelpaa se, mitä toinen tekee. En keksi tilannetta, missä näkisin oikeutetuksi vaatia toista ihmistä kokkaamaan minulle ja vielä sellaista, mitä ei edes itse söisi.
Eli kun kutsut ihmisiä kylään niin kaikki kokkailee vuorollaan omista ostoksista mieluisan aterian. Ok,sekopää.
Kun sinä menet jonkun luo kylään, niin sinä olet päättänyt, mitä haluat syödä, ja emäntä kokkaa? No eipä tarvitsisi tulla tänne enää toista kertaa syömään.
Sivistyneet ihmiset ottavat vieraidensa ruokatottumukset huomioon.
Jos miehellä on jokin vakaumuksellinen syy olla täysin syömättä kasviksia, hänen kannattaa se toiselle kertoa. Minä en kuitenkaan tunne yhtäkään ihmistä joka ei mitään kasviksia söisi, mahtaa olla todella harvinaista. Allergiat tietysti erikseen.
Kasvissyöjää ei voi vaatia ostamaan tai tekemään liharuokia, mutta sekasyöjä aivan hyvin voi niitä kasviksia syödä. Ottaa kinkkua taskuun mukaan jos sellaista pakko on saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on moukkamaisuuden lisäksi myös vähemmän fiksu, koska epäilemättä jälkkäriksi olisi ollut tarjolla jotain hyvää. Tiedätte mitä tarkoitan.
Ei kasvisruualla jaksa tuota jälkkäriä.
Laskeeko lihan syönti noin paljon libidoa ja staminaa, ettette jaksa edes seksiä kasvisaterian jälkeen? 😮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olen sekasyöjä, niin luiskaan menisi mies, joka vaatii jotain ruuanvalmistuksia itselleen. Aikuinen ihminen osaa tehdä omankin pizzansa siinä vieressä, jos ei kelpaa se, mitä toinen tekee. En keksi tilannetta, missä näkisin oikeutetuksi vaatia toista ihmistä kokkaamaan minulle ja vielä sellaista, mitä ei edes itse söisi.
Eli kun kutsut ihmisiä kylään niin kaikki kokkailee vuorollaan omista ostoksista mieluisan aterian. Ok,sekopää.
Kun sinä menet jonkun luo kylään, niin sinä olet päättänyt, mitä haluat syödä, ja emäntä kokkaa? No eipä tarvitsisi tulla tänne enää toista kertaa syömään.
Sivistyneet ihmiset ottavat vieraidensa ruokatottumukset huomioon.
Ei kannata kuitenkaan olettaa mahdottomia. Yksikään ihminen ei kuole vaikka söisi kylässä yhden aterian, jossa ei ole lihaa.
Vierailija kirjoitti:
ap ei missään treffeillä oo käyny, vaan jatkuvasti kirjoittelee mitä ihmeellisempiä juttuja treffeistään ja treffikumppaneista!! ihmetyttää ihmiset jotka lukevat ap:n jutut ja luulevat että ne on totta! kuvitelkaa noi todellisuudessa!!
Miksi sinä kuvittelet, että täällä kuviteltaisiin näiden juttujen olevan tosia? Asioista on kiva keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Kasvissyöjä ei syö lihaa, mutta lihaa syövä yleensä syö myös kasviksia, joten kasvispizzan pitäisi olla ok. Jos ei ole niin luiskaan vaan.
Unohdit sanan 'myös' merkityksen. Se tarkoittaa muun lisäksi. Jos on pelkkää kasvispitsaa, niin se muun lisäksi puuttuu sitä. Eli ei siis ole ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä vikaa liharuuassa on?
Nyt kun tarkemmin mietin niin ei mitään, ehkä luovun aatteistani miehen takia. t aloittaja
Hyvä. Niin sitä pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvissyöjä ei syö lihaa, mutta lihaa syövä yleensä syö myös kasviksia, joten kasvispizzan pitäisi olla ok. Jos ei ole niin luiskaan vaan.
Unohdit sanan 'myös' merkityksen. Se tarkoittaa muun lisäksi. Jos on pelkkää kasvispitsaa, niin se muun lisäksi puuttuu sitä. Eli ei siis ole ok.
Eli koska syö sekä lihaa, että kasviksia, niin joka ikisellä aterialla aina pitää olla molempia?
Hyvä, että miehen urpous selvisi sulle nopeasti.
Ö-sarjan junttiukko. Väistit luodin.
Itse olen sekasyöjä, mutta teen kasvisruokia, jos meille tulee kasvissyöjä kylään. Ihan hyvin on kaikille maistunut kasvislasagne ja kasvispizza. Eri ruokia en rupea tekemään, jos ei kelpaa, niin voi syödä muualla.
Mutta kasvissyöjät vaativat aina kasvisruokaa tarjoiltavaksi, kumma kyllä liharuuan tarjoaminen sitä syöville ei onnistu. Kohteliasta on kylään pyytäjän ottaa huomioon myös vieraan ruokavalio. Nämä veget hja vegetaristit ovat itsekkäitä moukkia.
aika joustava mies, kun suostui silti lähtemään naisen kanssa pitseriaan, vaikka nainen kertoikin mt-ongelmistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli koska syö sekä lihaa, että kasviksia, niin joka ikisellä aterialla aina pitää olla molempia?
Se olisi se ideaali. Etenkin treffeillä. Kuka haluaa treffeillä syödä jotain, joka 'ei sinua nyt kuitenkaan tapa'. Treffien pitäisi olla ihania.
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen mies pyytää tekemään sinua itselleen ruokaa?????
Jokaisella on oikeus syödä ja itse valmistaa sitä ruokaa mistä itse tykkää 👌
Nainenhan se itse tarjoutui. Mieshän nimenomaan kieltäytyi? Miksi ymmärrät aina kaiken väärin? Tyhmä vai trolli?
Itse asiassa mieshän ei otsikosta poiketen mitenkään edellyttänyt, että valmistat sitä lihapitsaa. Hän vain kysyi onko sitä siinä. Sen jälkeen hän tarjoutui syömään pitsaa kanssasi ravintolassa. Minusta hän teki kaiken oikein, jos lihaa preferoi.