IL: Mies, 18, äänitti yhdynnän välttääkseen syytteen - Sai rais kaus tuomion
Äänitetty yhdyntä kääntyi miestä itseään vastaan, kun se todisti rais kauksen tapahtuneen.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/787cc0b9-8f9d-48c3-a246-1323d0d47fe6
"Nainen kävi seksuaalirikostutkimuksissa ja teki rikosilmoituksen kuultuaan yön tapahtumista. Rais kaus syytettä käsiteltiin Pirkanmaan käräjäoikeudessa loppusyksystä 2025.
Nuori mies kiisti syyllistyneensä rikokseen. Hän väitti seksin olleen suostumuksellista ja naisen olleen aloitteellinen.
Mies kertoi äänittäneensä tilanteen "varmuuden vuoksi ja juuri tällaisia tilanteita silmällä pitäen".
Tallenne kuunneltiin oikeudenkäynnissä todisteena. Äänitteeltä kuului, kun mies ohjeistaa ja kyselee "merkille pantavan nopeaan tahtiin". Mies kyseli muun muassa, haluaako nainen "panna vielä" ja onko tämä varma.
Äänitteeltä kuului naisen vaimeaa ja epäselvää muminaa. Nainen ei kuitenkaan vastannut miehen kysymyksiin."
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku selventää, mitä kivaa on käytännössä sammuneen panemisessa?
Nuo idiootit eivät ajattele muuta kuin että saavat kalun sisään.
Sama juttu prostituutiossa.
Tiedät, että toinen oikeasti inhoaa tilannetta.
Toki osa asiakkaistavon niin typeriä, että karkeasti näytelty nautinto menee täydestä
Kyllä minun käyttämäni maksulliset naiset ovat nauttineet ihan oikeasti ja halunneet seuraavaa tapaamista. Maksu on ollut lähinnä muodollisuus. Joskus olen jättänyt maksamattakin, eli se siitä sinun teoriastasi.
Minäkin olen käynyt usein tuossa lähikaupassa. Kauppias ihan ilahtuu käynneistäni ja vielä toivottaa tervetulleeksi uudestaan, joten ensi kerralla en sitten maksa mitään ostoksistani.
Vierailija kirjoitti:
Tekijän iäksi ilmoitettiin 18 mutta miksi tuossa ei kerrottu montako vuotta nuorempi tämä "nainen" oli ja käytettiin hämäävästi "nainen" termiä?
Naispuolisen uhrin ollessa alaikäinen media käyttää aina sanaa tyttö. Nyt tiedät, joten jatkossa sun ei tarvitse suu vaahdoten tuohtua ja ihmetellä tätä yksinkertaista asiaa.
Oppivat? Jotkut tekevät rikoksia vaikka tietävät kyllä, että kyseessä on rikos.