Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Mies, 18, äänitti yhdynnän välttääkseen syytteen - Sai rais kaus tuomion

Vierailija
11.01.2026 |

Äänitetty yhdyntä kääntyi miestä itseään vastaan, kun se todisti rais kauksen tapahtuneen.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/787cc0b9-8f9d-48c3-a246-1323d0d47fe6

"Nainen kävi seksuaalirikostutkimuksissa ja teki rikosilmoituksen kuultuaan yön tapahtumista. Rais kaus syytettä käsiteltiin Pirkanmaan käräjäoikeudessa loppusyksystä 2025.

Nuori mies kiisti syyllistyneensä rikokseen. Hän väitti seksin olleen suostumuksellista ja naisen olleen aloitteellinen.

Mies kertoi äänittäneensä tilanteen "varmuuden vuoksi ja juuri tällaisia tilanteita silmällä pitäen".

Tallenne kuunneltiin oikeudenkäynnissä todisteena. Äänitteeltä kuului, kun mies ohjeistaa ja kyselee "merkille pantavan nopeaan tahtiin". Mies kyseli muun muassa, haluaako nainen "panna vielä" ja onko tämä varma.

Äänitteeltä kuului naisen vaimeaa ja epäselvää muminaa. Nainen ei kuitenkaan vastannut miehen kysymyksiin."

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin selkeä sana sanaa vastaan tapaus ja oikeusmurha. Mutta tällaista se on matriarkaalisessa yhteiskunnassa, jossa naisen sana aina päihittää miehen sanan. 

Vierailija
62/83 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekijän iäksi ilmoitettiin 18 mutta miksi tuossa ei kerrottu montako vuotta nuorempi tämä "nainen" oli ja käytettiin hämäävästi "nainen" termiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen itse joi itsensä tuohon kuntoon, vastuu on myös hänellä.

Kai miehellä on vastuu olla rikostelematta? Tai vaihtoehtoisesti kai se on miehen vastuulla, jos joku vetää turpiin nakkikioskilla, kadulla tai missä vain, mitäs läksi? 

Eikös tämä perustelu ainakin kovasti saanut tuulta alleen tuossa Saarion tapauksessa?🤔🤔

Vierailija
64/83 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tämä nuorten känniin juottamisen aino idea ole, että niiltä poistuu nuo estot ja sitten heruu?

Tämä on perinteinen tapa saattaa alulle teiniraskauksia, mutta nyt se yhtäkkiä onkin kiellettyä ja siitä saa sakkolapun. 

Vierailija
65/83 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tämä nuorten känniin juottamisen aino idea ole, että niiltä poistuu nuo estot ja sitten heruu?

Tekisi kyllä hyvää monelle palstan tiukkapipoiselle mammallekin.

Vierailija
66/83 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku selventää, mitä kivaa on käytännössä sammuneen panemisessa? 

Ei sammuneen vaan juuri sellaisen puolisammuneen, siinä on valtava ero.

Lisäksi tämä on ainoa keino saada sellaista oikein hyvännäköistä.

Vierailija
67/83 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin selkeä sana sanaa vastaan tapaus ja oikeusmurha. Mutta tällaista se on matriarkaalisessa yhteiskunnassa, jossa naisen sana aina päihittää miehen sanan. 

Kyllä oikeudessa pärjää kunhan osaa argumentoida asiansa hyvin. Tämä kundi ei ollut kauhean fiksu ja nyt kävi näin. 

Vierailija
68/83 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo idiootit eivät ajattele muuta kuin että saavat kalun sisään.

Sama juttu prostituutiossa.

Tiedät, että toinen oikeasti inhoaa tilannetta.

Toki osa asiakkaistavon niin typeriä, että karkeasti näytelty nautinto menee täydestä 

Kyllä minun käyttämäni maksulliset naiset ovat nauttineet ihan oikeasti ja halunneet seuraavaa tapaamista. Maksu on ollut lähinnä muodollisuus. Joskus olen jättänyt maksamattakin, eli se siitä sinun teoriastasi. 

Miksi tätä alipeukutetaan. Seksityö on työtä, eikä kukaan jaksa tehdä sellaista työtä, jossa ei viihdy. 

Vierailija
69/83 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki osa asiakkaistavon niin typeriä, että karkeasti näytelty nautinto menee täydestä 

Kyllä minun käyttämäni maksulliset naiset ovat nauttineet ihan oikeasti ja halunneet seuraavaa tapaamista. Maksu on ollut lähinnä muodollisuus. Joskus olen jättänyt maksamattakin, eli se siitä sinun teoriastasi. 

Miksi tätä alipeukutetaan. Seksityö on työtä, eikä kukaan jaksa tehdä sellaista työtä, jossa ei viihdy. 

Työstä täytyy saada palkka. Nythän tuo mäntti on varastanut työntekijältä, kun ei ole maksanut sovittua hintaa. En myöskään usko väitettä naisen nautinnosta, miehiä on helppo huijata.

Vierailija
70/83 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M a m u ?

Persu

Oli varmaan jännä mies kun naiselle kelpasi sänkyyn asti.

Vierailija
71/83 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ovat maksulliset tyttöset saaneet niin äänekkäitä orgasmeja, ettei sellaista voi kyllä feikata. 

Kerran yksi oikein itki onnesta ja vaati saada antaa minulle alennusta. Olen minä sellainen sonni. 

Vierailija
72/83 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin ihmiset oppivat, että kaikki muu paitsi selkeä "kyllä" on ei. 

ja sitten akka valittaa, että seksin pitäisi olla spontaania ja kyselyt vievät fiiliksen

Vierailija
73/83 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla jokin DVV:n sovellus, johon suostumus rekisteröitäisiin ja josta sitä ei voisi perua ilman kohtuullista irtisanomisaikaa. 

Vierailija
74/83 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina ovat maksulliset tyttöset saaneet niin äänekkäitä orgasmeja, ettei sellaista voi kyllä feikata. 

Kerran yksi oikein itki onnesta ja vaati saada antaa minulle alennusta. Olen minä sellainen sonni. 

Sellainen sonni, että pitää maksaa naiselle saadakseen seksiä? :D

Vierailija
75/83 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Kuulemma jos kyselee naiselta kokoajan seksin aikana mitä saa tehdä tai mihin saa koskea, niin se seksi loppuu yleensä aika pian. Nainen lähtee nopeasti menemään. 

Vierailija
76/83 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen sonni, että pitää maksaa naiselle saadakseen seksiä? :D

Olette vain kadeja, koska huippuosaajana asioin yksinomaan ammattilaisten kanssa eikä taikakeppini siten hipaisekaan amatöörirömpsiänne

Vierailija
77/83 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Kuulemma jos kyselee naiselta kokoajan seksin aikana mitä saa tehdä tai mihin saa koskea, niin se seksi loppuu yleensä aika pian. Nainen lähtee nopeasti menemään. 

Ja sitten vielä jos suostumukset pitäisi varmuuden vuoksi kirjata johonkin omakantaan. Kyllä se on niin, että jos naiset kokevat saavansa huonoa seksiä, se on ihan itse aiheutettua kaikilla näillä vaatimuksilla.

Vierailija
78/83 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstailijoista aika moni ei olisi ikinä syntynyt, jos aiemmin olisi ollut tällainen kirjallisen suostumuksen vaatimus. 

Vierailija
79/83 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekijän iäksi ilmoitettiin 18 mutta miksi tuossa ei kerrottu montako vuotta nuorempi tämä "nainen" oli ja käytettiin hämäävästi "nainen" termiä?

Nykyisin 16-vuotiaskin on nainen erilaisissa uutisoinneissa. 

Vierailija
80/83 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis kaiken muun lisäksi varaskin.