Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seuranta app puolisoiden kesken

Vierailija
10.01.2026 |

Mitä mieltä omalla kohdalla, onko ok, että puoliso näkee koko ajan missä liikut tai sinä näet puolisosi liikkeet? Miksi?

Itse en pitäisi olla koko ajan valvovan silmän alla, mutta tiedän monta pariskuntaa joilla sovellus on. Löytyy myös valvontakamerat kotona sisällä, joista puoliso voi seurata mitä toinen tekee kotona 

Kommentit (246)

Vierailija
181/246 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siriina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes tiedä missä mun puolison työpaikka on. Sen verran annan hajurakoa. Jonnekki se lähtee aamulla töihin.

No nyt on kyllä typerää settiä. Ei taida paljoa kiinnostella se puoliso.

En mäkään läheskään aina ole tiennyt puolison työpaikkaa/työnantajaa, keikka- ja reissutyöläinen kun enimmäkseen on. Riittää kun päivittäin ilmoittelee olevansa hengissä. En arvota ihmisiä, edes puolisoani hänen töidensä perusteella. 

Oikeestikko joku ei tiedä, missä puoliso on töissä??

No ite olen esim raksahommissa. Työkohteet kestää kaikkea yhdestä päivästä kolmeen vuoteen. Ei mun puoliso todellakaan aina tiedä missä mä olen töissä. Työnantajan tietää kyllä, mutta työkohdetta ei aina. 

Vierailija
182/246 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mä lähden pitkälle lenkille, avaan appiksen josta puoliso näkee sijaintini. Tai siis käytännössä puhelimeni sijainnin. Sikäli kätevää, että jos saan lenkillä sairauskohtauksen, voin luottaa siihen että apu löytää nopeasti perille. Olettaen siis, että puolisoa kiinnostaa...

Eikö avunsaantia varten ole 112 sovellus josta sijaintisi näkyy...

Sekin on, mutta saatan olla pitkiä aikoja kyvytön soittamaan itse itselleni apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/246 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolisolla on seuranta parhaillaan :D Lähti hakemaan noutoruokaa, ja nyt mä näen, että voin alkaa kattaa pöytää, koska on tulossa lähiliikenneympyrässä :D

Varmaan pettämässä oikeasti siinä samassa kiinteistössä missä ruokapaikka on. Oletko koskaan ajatellut sitä vaihtoehtoa? Tuohan helpottaa pettämisen kun voi sanoa että oli etätöissä kahvilassa tunnin vaikka olisi poraamassa samaan aikaan seinän takana hierontapaikassa.

Vierailija
184/246 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolisolla on seuranta parhaillaan :D Lähti hakemaan noutoruokaa, ja nyt mä näen, että voin alkaa kattaa pöytää, koska on tulossa lähiliikenneympyrässä :D

Mä alan kattamaan pöytää kun puoliso lähtee hakemaan sitä ruokaa, oletuksena kun on että se puoliso sieltä jonkun ajan kuluessa ruoan kanssa palaa. Ei tarvitse seurata mistään kun ihan omaa järkeäkin voi käyttää. 

Vierailija
185/246 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä alan kattamaan pöytää kun puoliso lähtee hakemaan sitä ruokaa, oletuksena kun on että se puoliso sieltä jonkun ajan kuluessa ruoan kanssa palaa. Ei tarvitse seurata mistään kun ihan omaa järkeäkin voi käyttää. 

No käytä sitä järkeä ja lakkaa kontrolloimasta täällä vauvalla muiden tapaa toimia. 

Vierailija
186/246 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sepä. Pettää ne seurannasta huolimatta jos on pettääkseen, siksi seuranta on vain ja pelkästään arkea halpottavaa. En todella odottele nauhistuneiden pottujen kanssa ja työnnä niitä mikroon. Jos teen ruokaa se syödään lämpimänä suoraan padasta. 

Onko tämä miten yleinen kuvio, että rouva odottaa kotona ruoan kanssa? Meillä on kumpikin aikuisista töissä ja työajat samat. Ruokaa tehdään jo sunnuntaina reilu kattilallinen, joka jäähdytetään nopeasti ja laitetaan jääkaappiin. Sitä sitten lämmitetään useampana päivänä viikolla. Kukaan ei seuraa ketään. 

Vierailija
187/246 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevää, jos toiselle sattuu jotain, on hyvä tietää missä on.

Vierailija
188/246 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepä. Pettää ne seurannasta huolimatta jos on pettääkseen, siksi seuranta on vain ja pelkästään arkea halpottavaa. En todella odottele nauhistuneiden pottujen kanssa ja työnnä niitä mikroon. Jos teen ruokaa se syödään lämpimänä suoraan padasta. 

Onko tämä miten yleinen kuvio, että rouva odottaa kotona ruoan kanssa? Meillä on kumpikin aikuisista töissä ja työajat samat. Ruokaa tehdään jo sunnuntaina reilu kattilallinen, joka jäähdytetään nopeasti ja laitetaan jääkaappiin. Sitä sitten lämmitetään useampana päivänä viikolla. Kukaan ei seuraa ketään. 

Veikkaan, että on aika yleistä, että perheet tykkää tehdä ruokaa ja syödä yhdessä. Meillä se on useammin mies, joka kotona ruoan kanssa odottaa tosin. 

Vierailija
189/246 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin käytetään, onko teillä muilla jostain salattavaa? Jos joku helpottaa elämää, miksi sitä ei käyttäisi?

Millä tavoin helpottaa? Ei ihan ymmärrä. 

Vierailija
190/246 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, jos on perhettä pyritään syömään samaan aikaan. Siinä pitää olla usean ihmisen samaan aikaan kotona. Töissä voi olla mihin aikaan vrk tahansa. Me ei tehdä mitään vtun kattilallista ruokaa koko viikoksi. Aikamoisia päähänpiintyneitä tapoja. On kuules muunkinlaisia elämäntapoja ja tilanteita kuin sun perhees tapa. 

Vierailija
191/246 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin käytetään, onko teillä muilla jostain salattavaa? Jos joku helpottaa elämää, miksi sitä ei käyttäisi?

Hanki sitten järkeä tai kokeile itse, voit yllättyä.

Vierailija
192/246 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöydän kattaminen ja noutoruoka? 😁

Meillä ainakin siirretään vaikka pizza siitä pahvilaatikosta lautasille. Ja otetaan aterimet. 

Tätä varten katetaan pöytä? Meillä leikataan pizzat paloihin ja otetaan paloja kerrallaan. Lautaset ovat normikokoiset, eivät pizzerian jättilautaset. Usein pizzoista jää paloja yli jääkaappinkin. Jokainen ottaa itse lautasensa. 

Vierailija
193/246 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikaa, niinkuin teinitkin on huomanneet, ei ole mitään pahaa siinä että kaverit näkevät missä olet. Se nyt vain on käytännöllistä.

Vierailija
194/246 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tuo auttaa ennakoimaan monenlaisissa tilanteissa jotka liittyvät kotiin tai yhteiseen tekemiseen. Tiedän esim olla valmiina jos joku hakee minua, tiedän koska alan tekemään ruokaa, tiedän koska joku on kotona jolle olen luvannut tehdä jonkin palveluksen valmiiksi, tiedän, kauanko voin vielä olla muissa puuhissa ja siirtyä oikeaan aikaan toisiin jne. 

Vierailija
195/246 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että seuranta päällä, jotta osaa kattaa pöydän. Meneekö se kattaus jotenkin pilalle,  jos se on siinä pöydässä vaikka 50min? Vai pitääkö se laittaa 1min ennen ruokaa?

Vierailija
196/246 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöydän kattaminen ja noutoruoka? 😁

Meillä ainakin siirretään vaikka pizza siitä pahvilaatikosta lautasille. Ja otetaan aterimet. 

Tätä varten katetaan pöytä? Meillä leikataan pizzat paloihin ja otetaan paloja kerrallaan. Lautaset ovat normikokoiset, eivät pizzerian jättilautaset. Usein pizzoista jää paloja yli jääkaappinkin. Jokainen ottaa itse lautasensa. 

Tuohan on mukava että kattavat pöydän, joillekin on merkitystä muullakin kuin sillä että saa syödä suoraan paketista. Toinen hakee ruuan ja toinen kattaa.  

Vierailija
197/246 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on todella helppoa ilman 24/7/365 seurantaa, kokeile niin voit yllättyä 😁

Vierailija
198/246 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että seuranta päällä, jotta osaa kattaa pöydän. Meneekö se kattaus jotenkin pilalle,  jos se on siinä pöydässä vaikka 50min? Vai pitääkö se laittaa 1min ennen ruokaa?

Hopeiset ruokailuvälineet hapettuvat 😌

Vierailija
199/246 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on todella helppoa ilman 24/7/365 seurantaa, kokeile niin voit yllättyä 😁

Olen jo kokeillut useamman kymmenen vuotta ja tiedän kyllä itse kun joku asia toimii entistä paremmin, joten voit olla huoletta. Mikset suoraan lopeta älypuhelimen käyttöä niin ei tarvi arvailla sitäkään vertaa missä toinen menee siirry lankapuhelimeen ja saat olla taas vapaa. 

Vierailija
200/246 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes tiedä missä mun puolison työpaikka on. Sen verran annan hajurakoa. Jonnekki se lähtee aamulla töihin.

No nyt on kyllä typerää settiä. Ei taida paljoa kiinnostella se puoliso.

No oikeasti en tiedä missä sen työpaikka on. Mulle riittää et töitä on ja palkkaa saa. 

Todenäköisesti puolisosi myy huumeita tai itseään. On mukana jossain rikollisissa touhuissa.