Seuranta app puolisoiden kesken
Mitä mieltä omalla kohdalla, onko ok, että puoliso näkee koko ajan missä liikut tai sinä näet puolisosi liikkeet? Miksi?
Itse en pitäisi olla koko ajan valvovan silmän alla, mutta tiedän monta pariskuntaa joilla sovellus on. Löytyy myös valvontakamerat kotona sisällä, joista puoliso voi seurata mitä toinen tekee kotona
Kommentit (246)
Ei hyväksyttävää, minun mielestäni on outoa seurata toista aikuista ihmistä. Tuttavani kertoi tarinan, jossa hänen aviomiehensä lapsuudenperhe jakaa sijaintitietonsa toisilleen. Aviomiehensä on myös tuossa jakoringissä mukana. Perustelevat sitä turvallisuudella. Mielestäni aivan täysin häiriintynyt asetelma ja kaikin monin eri tavoin väärin. No, kertomansa mukaan ovat muutenkin aivan tärähtäneitä, kontrollinhaluisia ja läheisriippuvaisia ihmisiä tuossa lapsuudenperheessä.
Erittäin epämiellyttävä ajatus. Eri asia väliaikaisesti turvallisuussyistä ulkomaanmatkoilla tms.
Tuo on tosi kätevää. Näkee puhelimesta, milloin ruoka kannattaa laittaa pöytään.
Ne on vaan kateellisia, kun niiden puolisot eivät suostu jakamaan sijaintia kanssaan. Paljastaa että todennäköisesti liikuskellaan jossain muualla missä voisi olettaa. Sitten toitotetaan että luotetaan niin valtavasti.
Edelleen musta on jotenkin huvittava perustelu että "meillä pitää olla 24/7-forever seuranta päällä että mä tiedän milloin laitan ruoan pöytään"! ;-D
Tietenkin käytetään, onko teillä muilla jostain salattavaa? Jos joku helpottaa elämää, miksi sitä ei käyttäisi?
Vierailija kirjoitti:
Ne on vaan kateellisia, kun niiden puolisot eivät suostu jakamaan sijaintia kanssaan. Paljastaa että todennäköisesti liikuskellaan jossain muualla missä voisi olettaa. Sitten toitotetaan että luotetaan niin valtavasti.
Kateellinen siitä että en saa kyttäillä puolisoani koko aikaa. Juu Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateellinen siitä että en saa kyttäillä puolisoani koko aikaa. Juu Ei.
Voisi olla tarpeen. Huolikellot soi.
Kyllä on tehty vaikeaksi huushollityötkin nykyisin. Pitää katsoa seurannasta voiko kattaa pöydän ja pistää perunat. Ennen odoteltiin hetki niiden kypsymistä tai jos aikaa vierähti menoilla, niin laitettiin mikroon. Onneksi ei tarvitse mitään seurantoja ym miettiä, koska olen sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Kun tällainen vaihtoehto on jotenkin ihan käsittämätön, siis että jaettais sijainteja - mun ajatusmaailmassa se nimen omaan on luottamusta ettei jäljitetä, soitella tarkastussoittoja, lueta toisen viestejä...
Eikös vaan näillä puhelinseurantapariskunnilla ole myös pääsy kaikkiin puolison viestintäkanaviin?
Vierailija kirjoitti:
Puolisolla on seuranta parhaillaan :D Lähti hakemaan noutoruokaa, ja nyt mä näen, että voin alkaa kattaa pöytää, koska on tulossa lähiliikenneympyrässä :D
Pöydän kattaminen ja noutoruoka? 😁
Hyi, tulee mieleen jotkut rumat ja mustasukkaiset hullut jotka tietää sisimmässään että puoliso pettäisi heti jos tilaisuus tarjoutuisi, ja koko perheen sisäinen kyyläysrinki jossa taas kuulostaa muuten vaan häiriintyneeltä, kuin jostain kirkasotsaisesta kontrollointiin perustuvasta mormonikultista. Joku täällä perusteli sillä että kyylää sen sijaan että 5x päivässä soittaisi teineilleen 🤢
Miten seuranta estää pettämästä? Tää on mulle hämärän peitossa. Meillä on seuranta, mutta ei se mulle lähetä mitään livekuvissa tai audiota puolisoni reissuilta.
Sepä. Pettää ne seurannasta huolimatta jos on pettääkseen, siksi seuranta on vain ja pelkästään arkea halpottavaa. En todella odottele nauhistuneiden pottujen kanssa ja työnnä niitä mikroon. Jos teen ruokaa se syödään lämpimänä suoraan padasta.
Vierailija kirjoitti:
Hyi, tulee mieleen jotkut rumat ja mustasukkaiset hullut jotka tietää sisimmässään että puoliso pettäisi heti jos tilaisuus tarjoutuisi, ja koko perheen sisäinen kyyläysrinki jossa taas kuulostaa muuten vaan häiriintyneeltä, kuin jostain kirkasotsaisesta kontrollointiin perustuvasta mormonikultista. Joku täällä perusteli sillä että kyylää sen sijaan että 5x päivässä soittaisi teineilleen 🤢
Kyllä siinä lähtökohtaisesti on jotain todella hämärää, että pitää tietää koko suvun liikkeet reaaliajassa En keksi yhtä ainutta järkevää syytä. Perheessä ei kuitenkaan ole sairauksia tai muita ns. järkeviä syitä seurannalle.
Vierailija kirjoitti:
Sijainnin seuranta on hyvä juuri tuohon, että osaa arvioida, milloin toinen on kotona. Meillä mies saattaa tulla 1-4 tunnin matkan päästä ja katson sijainnin, jotta osaan arvioida, milloin on hyvä laittaa ruokaa tai kahvia. Teen töitä kotona, joten en halua työaikana turhia ilmoituspuheluita. Viestit on toki ok, mutta ainakaan itse en ala touhuamaan ajon aikana puhelimen kanssa, vaan jaan mieluummin sijaintini.
Ei voi sitten viestein tai puheluin hoitaa noita asioita? Vai viekö ne muka liikaa tärkeää aikaanne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolisolla on seuranta parhaillaan :D Lähti hakemaan noutoruokaa, ja nyt mä näen, että voin alkaa kattaa pöytää, koska on tulossa lähiliikenneympyrässä :D
Pöydän kattaminen ja noutoruoka? 😁
Meillä ainakin siirretään vaikka pizza siitä pahvilaatikosta lautasille. Ja otetaan aterimet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sijainnin seuranta on hyvä juuri tuohon, että osaa arvioida, milloin toinen on kotona. Meillä mies saattaa tulla 1-4 tunnin matkan päästä ja katson sijainnin, jotta osaan arvioida, milloin on hyvä laittaa ruokaa tai kahvia. Teen töitä kotona, joten en halua työaikana turhia ilmoituspuheluita. Viestit on toki ok, mutta ainakaan itse en ala touhuamaan ajon aikana puhelimen kanssa, vaan jaan mieluummin sijaintini.
Ei voi sitten viestein tai puheluin hoitaa noita asioita? Vai viekö ne muka liikaa tärkeää aikaanne?
Onko se sinulta jotenkin pois jos he näin toimivat? Tätä ihmettelen näissä keskusteluissa KAIKKEIN eniten.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin käytetään, onko teillä muilla jostain salattavaa? Jos joku helpottaa elämää, miksi sitä ei käyttäisi?
Koska se on kontrolloivaa!
Miten sijainnin jakaminen liittyy luottamukseen ja jos jakaa oman sijainnin niin sekö tarkoittaa ettei keskustelisi oman puolisonsa kanssa? Nämähän ovat outoja väitteitä? Jos on epätervees suhteessa, jossa on mustasukkaisuutta, kontorillointia jne niin onhan se suhde silloin sairas riippumatta siitä näkeekö toisen sijainnin vai ei.