Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naposteltavat ja vähäkaloriset herkut laihduttajalle?

Vierailija
09.01.2026 |

Suositelkaa, reseptejä, ideoita?

- pähkinät

- uuniomenat hunajalla

- tummassa suklaassa dipatut kuivatut hedelmät

- lehtikaalisipsit

- babyporkkanat dipillä

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun on ahminut itsensä läskiksi rasvoilla on hyvä ottaa parin viikon pikalaihdutus , sen tarkoitus on poistaa se ahminta.  Nälän tunne katoaa muutaman päivän päästä ja vatsa pienenee.  

Vierailija
82/94 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä ajatella muuta kuin ruokia.  Ohita ruokakaupat . Juo vettä kun nälättää .  Mun tekee mieli sitä tätä tota ahmatti.  Purukumi auttaa . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaali kuurilla suolisto myös puhdistuu ulostuu tyhjenee .  Helpotus mikä olo !!   

Vierailija
84/94 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusinat, viinirypäleet, mikä vain hedelmä paloiteltuna. Itse pidän hunajamelonista ja cantaloupemelonista.

Jos napostelussa ei nielaisu ja vatsan täyttö ole pääasiassa vaan se että käsillä ja suulla on tekemistä, niin wanhoista filmeistä tuttu hammastikun järsiminen ajaa asian. Näin talviaikaan niitä on helpompi saada kuin heinänkorsia, mitä myös on wanhoissa filmeissä näkynyt.

Vierailija
85/94 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalkkunaleike on yhdyssana. Uudet ravitsemussuositukset eivät suosittele leikkeleitä.

Ekassa lauseessa puhut leikkeestä ja toisessa leikkeleestä.  Kumpaa nyt sitten tarkoitit?

Vierailija
86/94 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Popcornit ovat hyviä, niitä sai Painonvartijoissakin syödä 7dl, etkä edes laihduta. 

Popcorn 496 kcal/100g finelin mukaan.Ei ole vähäkalorista lähelläkään.

Mikropopcornissa on alle 400kcal ja sitä tavaraa on jättikulhollinen.

Jos tekee itse kattilassa, tulee vielä kevyempää.

Ja kun tekee pop corn koneella, ei tule rasvaa ollenkaan. 

Vierailija
87/94 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallisia vastauksia?

Vierailija
88/94 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuli vielä.mieleeni kuplavesi (esim. siis hiilihapptuslaitteesta), se hapokkuus ja kuplat antaa suuhun tyydytyksen tunnetta. Ja toisena tälleen kylmään aikaan tee, josta pidän ihan sellaisenaan ilman mitään maitoja tai makeutuksia.

Vierailija
89/94 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kaalikeitto missä ei ole muuta kuin kaalia ja vihreä paprika selleriä.  Pari viikkoa sitä aina kun on nälkä.  Laihtuu ihan hetkessä .  

Pari viikkoa ei ole hetki.

Miksi tarjoat kitudieettejä? Ne ei ole hyväksi kellekään.

Vierailija
90/94 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raaka kukkakaali ja valkokaali antaa mun suulle sellaisen napostelumaisen tunteen. Hummus dippinä ei ole vähäkalorinen, mutta se on aika ruokaisaa. Suurin ongelma on hummuksen säilyminen, sitä ei oikein pysty syömään ruokalusikallista silloin tällöin, kun Suomessa ei ole pieniä annosrasiallisia myynnissä.

Mun mielestä kyllä suklaatakin on helppo syödä kohtuudella, kunhan ostaa sen pienissä erissä (kilohinta on joo helposti kova, mutta kokonaishinta ei paha, kun kerran syö vähemmän). Kun sitä suklaata ei ole "määrättömästi" kaapissa, niin ei tee pahaa lopettaa sen vaikka parin konvehdin jälkeen ja niistä jää hyvä mieli. Mutta tätähän sä et kysynyt.

Hummusta voi pakastaa, mutta koostumus saattaa muuttua, ei ole enää niin löysää.

Vierailija
91/94 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noudatan itse välimeren ruokavaliota ja pätkäpaastoa. Siinä on jo laihduttavat elementit. En halua pikalaihduttaa vaan tehdä elämäntaparemontin, pudottaa painoa vähitellen. Tätä ruokavaliota on helppo noudattaa ja ruoka on hyvää, ei tarvitse nääntyä nälkään. Herkuttelen välillä, teen sorbetteja pakastimeen ja vähäkalorisia suklaapatukoita, joihin tulee kuivattuja mansikoita, banaania, tummaa suklaata ja vähän hunajaa. Kun iskee makeanhimo, nämä patukat auttavat. Sen sijaan, että söisin kerran viikossa tavallisia herkkuja, paljon järkevämpää.

Vierailija
92/94 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rusinat, viinirypäleet, mikä vain hedelmä paloiteltuna. Itse pidän hunajamelonista ja cantaloupemelonista.

Jos napostelussa ei nielaisu ja vatsan täyttö ole pääasiassa vaan se että käsillä ja suulla on tekemistä, niin wanhoista filmeistä tuttu hammastikun järsiminen ajaa asian. Näin talviaikaan niitä on helpompi saada kuin heinänkorsia, mitä myös on wanhoissa filmeissä näkynyt.

Täysin opeteltu tapa, josta on myös täysin mahdollista opetella pois.

Vierailija
93/94 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuniomenat hunajalla ja tummassa suklaassa dipatut kuivatut hedelmät kuulostavat parhaimmalle näistä.

Vierailija
94/94 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakit pussimuushilla