Dysforia tappaa mut
Jippii no ehkä se tänä vuonna jo loppuu joskus
Keskustelulla ei varsinaisesti ole muuta pointtia kuin kevyt valitus
Kommentit (389)
Vierailija kirjoitti:
Siinä sitten tappaa. Oma ongelmasi. Turhaan meille sitä täälläkään kiukkuat, aivan kuin sinun nuppiongelmasi olisivat meidän syytä.
Voi hyvä jumala että sä olet tyhmä. Enkö juuri kirjoittanut siinä että kirjoitan tätä itsemurhajuttua itseni kannalta kun suunnittelen ja käsittelen asiaa. Siis onko näin vajaita ihmisiä olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä sitten tappaa. Oma ongelmasi. Turhaan meille sitä täälläkään kiukkuat, aivan kuin sinun nuppiongelmasi olisivat meidän syytä.
Voi hyvä jumala että sä olet tyhmä. Enkö juuri kirjoittanut siinä että kirjoitan tätä itsemurhajuttua itseni kannalta kun suunnittelen ja käsittelen asiaa. Siis onko näin vajaita ihmisiä olemassakaan.
Tunnetpahan kerrankin itsesi muita viisaammaksi ja paremmaksi. Vttuako sitä käsittelemään, senkun toteuttaa vaan. Vai onko sittenkin todellisuudessa säälin-ja huomion kerjääminen, kenties pelastus?.. Ei onneksi voisi vähempää kiinnostaa.. Valintojen maailma, tekee mitä lystää..
Ei. Silloin kirjoittaisit vain itsellesi kotona salaa, ettei kukaan muu näkisi.
Enhän kirjoittaisi :D tai siis kirjoitan kyllä välillä niinkin samaa settiä ihan itselleni, mutta teen myös julkisesti silleen. Tämä kesu nyt sattuu olemaan tässä. Voin aivan hyvin kirjoittaa tänne mieluummin kuin avata vaikka kännykän muistion kun tämä on jo valmiiksi tässä. Olet vtun sekaisin.
Miksi valitset käsitellä asiaasi kirjoittamalla tänne, etkä esim paperille tai puhelimen muistiinpanoihin?
Mutta joo, en kirjoita enää tänne joten jatkossa kirjoitan sitten ihan muualle ne asiat. Hyvästi. Tuskin enää palaan tänne. Tai sitten palaan, mutta alkaa käydä sen verran rasittavaksi et en taida.
Vierailija kirjoitti:
Miksi valitset käsitellä asiaasi kirjoittamalla tänne, etkä esim paperille tai puhelimen muistiinpanoihin?
Sanoin jo.
Ihmiset on silleen aika yksinkertaisia, että jos jakaa negatiivista paskaa niin ei siihen paljoa aurinkoista ja rakentavaa voi saada vastaukseksi. Maailma on meidän näköisemme! Se antaa takaisin sitä mitä sinne jakaa, ja se mihin kiinnittää huomiota lisääntyy.
Vierailija kirjoitti:
Trolli varmaankin
Älä ap tee itsellesi mitään. Jeesus rakastaa sinua. Jumala on luonut sut naiseksi eikä siinä tehnyt virhettä, mutta sussa on autismin kirjoa ihan selvästi (minussa myös). Me ollaan tässä ajassa rikkinäisiä.
Älä anna sielunvihollisen houkutella sua mihinkään sillaltahyppäämisiin. Sen jälkeen sulla ei lepoa sit olekaan.
Ota Jeesus elämääsi. Mene seurakuntaan. Mutta tarvitset psykiatrista apua myös. <3
Mitäs jos vaikka lähtisit vapaaehtoiseksi Ukrainaan?
Pikkuisen kornia, että tuollainen mielenvikainen kutsuu toisia vajaiksi ja sekaisin oleviksi.
Kirjoita kirja, saat hyvät rahat.
Vierailija kirjoitti:
Pikkuisen kornia, että tuollainen mielenvikainen kutsuu toisia vajaiksi ja sekaisin oleviksi.
Ehkä tuntevat edes sen pienen hetken olevan normeja, selväjärkisiä tmv.
Vierailija kirjoitti:
Älä ap tee itsellesi mitään. Jeesus rakastaa sinua. Jumala on luonut sut naiseksi eikä siinä tehnyt virhettä, mutta sussa on autismin kirjoa ihan selvästi (minussa myös). Me ollaan tässä ajassa rikkinäisiä.
Älä anna sielunvihollisen houkutella sua mihinkään sillaltahyppäämisiin. Sen jälkeen sulla ei lepoa sit olekaan.
Ota Jeesus elämääsi. Mene seurakuntaan. Mutta tarvitset psykiatrista apua myös. <3
Kiitos. Sori, mutta en taida saada tätä hommaa tehtyä oikeaksi muulla tavoin. Voi olla ettei mulle jää muuta vaihtoehtoa
Sanotteko saman muuten kehitysvammaisellekin jos ei ole kykyjä kehitellä niitä uusia ajatusmalleja tai ylipäätään on liian tyhmä tajuamaan mistään mitään niin sitten onkin tehny helvetin väärin? Itse asiassa siinä mielessä oon itekin melkein kuin kehitysvammainen että mulla ei kauheesti sitä ymmärrystä asioista oo niin aika tyhmä kyllä olen. Kieltämättä monesti vertaan itteäni kehitysvammaisiin koska en ymmärrä tai osaa tehdä asioita. Mutta niille ei kukaan sitten huuda (tai ehkä huutaakin) että sun pitää tehdä ja yrittää enemmän. Siltä mustakin tuntuu, kuin olisin kehitysvammainen terapiassa. Tuli vain mieleen kun katsoin yhtä videota jossa tyyppi oli aika pihalla niin tyhmyyden taso oli vähän kuin ois itteeni kattonu. Mut jotkut sit kohtelee niitä kunnioittavasti ja jotkut loukkaa sua siitä tyhmyydestä että mitäs oot noin vtun saatanan tyhmä vtun pälli. Niin muakin on kohdeltu eri tavalla. Osa ammattilaisistakin ihan mukavasti ehkä korkeintaan jotain pientä piikittelyä, sitten osa ihmisistä taas pitää mua ikään kuin "rikollisena"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku järkevä saa kertoo (jos haluaa) et lasketaanko tää määritelmällisesti nettikiusaamiseksi vai ei. Vai oonko oikeesti vaan paska joten kyseessä on vain totuuden kertominen, ei kiusaaminen.
Olet paska.
T. Järkevä
Hyvä, olemme jostain siis täysin samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Sanotteko saman muuten kehitysvammaisellekin jos ei ole kykyjä kehitellä niitä uusia ajatusmalleja tai ylipäätään on liian tyhmä tajuamaan mistään mitään niin sitten onkin tehny helvetin väärin? Itse asiassa siinä mielessä oon itekin melkein kuin kehitysvammainen että mulla ei kauheesti sitä ymmärrystä asioista oo niin aika tyhmä kyllä olen. Kieltämättä monesti vertaan itteäni kehitysvammaisiin koska en ymmärrä tai osaa tehdä asioita. Mutta niille ei kukaan sitten huuda (tai ehkä huutaakin) että sun pitää tehdä ja yrittää enemmän. Siltä mustakin tuntuu, kuin olisin kehitysvammainen terapiassa. Tuli vain mieleen kun katsoin yhtä videota jossa tyyppi oli aika pihalla niin tyhmyyden taso oli vähän kuin ois itteeni kattonu. Mut jotkut sit kohtelee niitä kunnioittavasti ja jotkut loukkaa sua siitä tyhmyydestä että mitäs oot noin vtun saatanan tyhmä vtun pälli. Niin muakin on kohdeltu eri tavalla. Osa ammattilaisistakin ihan mukavasti ehkä
Lievät kehitysvammat on käsittääkseni aika alidiagnosoituja. Yleensä jos ihmiset valittaa, niin siihen voi vastata lähinnä myötätunnolla tai ratkasukeskeisesti. Anonyymillä keskustelupalstalla harvemmin jaksetaan jakaa vaan myötätuntoa, joten oot näitä jälkimmäisiä vastauksia saanut eikä siitä tarvi uhriutua, vaikka toki voi kun näytät sen osaavan
Hammasta särkee koko vtun ajan. En vttu jaksa enää. Ja nyt ootte sillein: mene hammaslääkäriin. No jep, niin menenkin, katos OOOOOHHHHHHH YLLÄRI en olekaan joka ikisessä asiassa sellainen vtun loinen mikskä mua sanotte. Mut ootte silti koko ajan vaatimassa vaan enemmän, enemmän ja enemmän. Kun se ei riitä että tekee JOTAIN. pitää tehdä AIVAN KAIKKI.
Voisinpa näyttää mutta epäilen ettei kukaan lääkäri jaksa lukea kuin esim muutaman viestin.